Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »Temat | Termin | Miejsce | Cena brutto |
---|---|---|---|
Lean w Obsłudze Klienta
|
2020-05-28 |
|
1648.2 PLN
|
Rękojmia i gwarancja – rozpoznawanie i rozpatrywanie reklamacji
|
2020-04-24 |
|
do uzgodnienia
|
OBSŁUGA KLIENTA W ASPEKCIE PRAWNYM, CZYLI PRZYCHODZI KLIENT Z...
|
2007-07-11 |
|
410 PLN
|
Jak nie uznawać 7 z 10 reklamacji, czyli „Firmo szanuj siebie”...
|
2017-03-17 |
|
712.17 PLN
|
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne....
|
2020-07-13 |
|
1709.7 PLN
|
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne....
|
2020-04-29 |
|
1709.7 PLN
|
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne...
|
2020-06-08 |
|
1217.7 PLN
|
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne...
|
2020-02-10 |
|
1217.7 PLN
|
Zarządzanie zespołem call center
|
2020-02-17 |
|
2152.5 PLN
|
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne...
|
2020-08-10 |
|
1217.7 PLN
|
Jeśli nie otrzymałeś/aś oczekiwanych wyników:
Jeśli nie znalazłeś/aś interesującego szkolenia:
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności