Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Rękojmia i gwarancja – rozpoznawanie i rozpatrywanie reklamacji


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona



POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON



Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10





Cele szkolenia 




Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w rozpoznawaniu zgłoszonych reklamacji. Osoba uczestnicząca w szkoleniu nabędzie umiejętność:

• przeprowadzenia wstępnej rozmowy wobec zgłoszenia reklamacji;

• formułowania odpowiedzi i podejmowania dalszych odpowiednich czynności;

• podejmowania odpowiednich kroków, gdy strona przeciwna kontynuuje dochodzenie swoich spraw;

• zwracania szczególne uwagi na pułapki w treści umów.



Metody szkolenia:



Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej, w kameralnej grupie, pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.



Czas trwania



8 godzin dydaktycznych - 1 dni

Program

1. Strony w procesie reklamacyjnym



2. Prawa i obowiązki

• Obowiązki informacyjne

• Odstąpienie od umowy



3. O wadach:

• Definicja

• Podstawy reklamacji

• Zasady składania

• Termin rozpoznania

• Wada istotna, a nieistotna



4. Rękojmia w stosunkach B2B (do przedsiębiorcy), a B2C (do konsumenta)

• Prawa i obowiązki

• Kiedy konsument nie może odstąpić

• Roszczenia do poprzednich sprzedawców

• Poniesienie szkody/utracone korzyści



5. Gwarancja przy sprzedaży

• Ustawowe zasady

• Prawa i obowiązki

• Jak sformułować oświadczenie



6. Typowe problemy przedsiębiorców

• W jakim terminie należy odpowiedzieć na reklamację?

• Jak się zabezpieczyć?

• Czy można wyłączyć rękojmię/gwarancję?

• Jak wyłączyć swoją odpowiedzialność mocniej?

• Co ze sprzedażą na odległość jak towar zostaje dostarczony niby uszkodzony?

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
Rozpoczęcie: 2020-04-24 - Zakończenie: 2020-04-24


Miejsce: Katowice - Hotel Novotel Centrum Katowice****
Rozpoczęcie: 2020-05-20 - Zakończenie: 2020-05-20


Miejsce: Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
Rozpoczęcie: 2020-06-19 - Zakończenie: 2020-06-19

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.



Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.



Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Rękojmia i gwarancja – rozpoznawanie i rozpatrywanie reklamacji
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |