Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Gremium - Instytut Doskonalenia Kadr

Przejdź do formularza kontaktowego

OBSŁUGA KLIENTA W ASPEKCIE PRAWNYM, CZYLI PRZYCHODZI KLIENT Z REKLAMACJĄ...OBSŁUGA KLIENTA W ASPEKCIE PRAWNYM, CZYLI PRZYCHODZI KLIENT Z REKLAMACJĄ...


Szanowni Państwo
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat praw i obowiązków klienta i przedsiębiorcy w czasie postępowania reklamacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane będą prawne aspekty prowadzenia negocjacji z klientem, podpisywania przez klienta umów, regulaminów czy ogólnych warunków czy tworzenia tego typu aktów. Poruszona zostanie w szczególności kwestia odpowiedzialności przedsiębiorcy i producenta za wady towaru lub usługi, a także kwestie związane ze sprzedażą na odległość i związane z tym wszelkie uprawnienia i obowiązki tak klienta jak i przedsiębiorcy. Szkolenie wsparte będzie przykładami oraz licznymi wyrokami sądowymi w tego typu sprawach. Zapraszamy!

Program

PROGRAM SZKOLENIA:

WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ:
- Wprowadzenie do problematyki reklamacyjnej - omówienie najważniejszych aktów prawnych dotyczących reklamacji, prawo konsumenckie).
- Wyjaśnienie następujących pojęć (rozróżnienie definicji potocznych i prawnych):
* Przedsiębiorca;
* Konsument;
* Niedozwolone klauzule umowne;
* Rękojmia, gwarancja producenta lub sprzedawcy- omówienie różnic;
* Niezgodność towaru z umową.
- Odmienność praw dotyczących konsumentów i przedsiębiorców – zawiłości ustawy konsumenckiej (zakres podmiotowy i przedmiotowy, terminy i uprawnienia konsumenckie w tym zakresie).
- Umowa sprzedaży konsumenckiej - krótka charakterystyka.
- Reklamacja towaru przez klienta - możliwe rodzaje.
- Ustawa konsumencka na tle problematyki reklamacji konsumenckiej – omówienie praw konsumenta oraz obowiązków sprzedawcy lub producenta.
- Towar z gwarancją, potwierdzenie umowy na piśmie .
- Roszczenia reklamacyjne, czyli czego klient ma prawo żądać.
- Promocja i przecena a kwestia reklamacji.
- Towary używane – czy można je reklamować?

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODĘ - ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU GWARANCJI I RĘKOJMII:
- Uwagi ogólne – podstawa prawna odpowiedzialności.
- Szkoda majątkowa i niemajątkowa - rozróżnienie pojęć.
- Uprawnienia i obowiązki konsumenta i przedsiębiorcy.
- Produkt niebezpieczny – odpowiedzialność przedsiębiorców za wprowadzany na rynek produkt.
- Uprawnienia osoby poszkodowanej.
- Możliwości zwolnienia się przedsiębiorcy od odpowiedzialności za szkodę.
- Terminy wynikające z tytułu rękojmi i gwarancji.

SĄDOWNICTWO W SPRAWACH Z ZAKRESU PRAWA KONSUMENCKIEGO:
- Rzeczoznawcy.
- Organizacje konsumenckie.
- Sądownictwo polubowne i powszechne.
- Studium przypadków.

Otrzymane certyfikaty

zaświadczenie

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

mec. MONIKA BRZOZOWSKA
prawnik w Kancelarii Adwokackiej Grudzień, Kalinka, Pardus i Partnerzy. Wykładowca w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Doświadczony znawca problematyki.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-07-11 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 410 (PLN) (zwolnione z VAT)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: OBSŁUGA KLIENTA W ASPEKCIE PRAWNYM, CZYLI PRZYCHODZI KLIENT Z REKLAMACJĄ...OBSŁUGA KLIENTA W ASPEKCIE PRAWNYM, CZYLI PRZYCHODZI KLIENT Z REKLAMACJĄ...
Organizator: Gremium - Instytut Doskonalenia Kadr


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |