Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Sokrates Akademia Treningu i Rozwoju

Przejdź do formularza kontaktowego

Podstawy negocjacji


Główne cele i korzyści:

1. Rozumienie negocjacji jako gry - jako czegoś co, robimy prawie w każdej sytuacji przekonywania - jako procesu do którego warto się przygotować - jako wielopoziomowego procesu komunikacji interpersonalnej,
2. Poznanie różnych strategii i stylów negocjacji oraz warunków społecznych, psychologicznych i materialnych, potrzebnych dla konstruktywnych negocjacji,
3. Ćwiczenie „mocnych” sposobów wywierania wpływu jako bazy umiejętności pomocnych w negocjacjach,
3. Poznanie etapów procesu negocjacyjnego, kluczowych zasad zachowania się na każdym etapie oraz przećwiczenie skutecznych technik negocjacyjnych,
4. Umiejętność rozumienia i rozpoznawania stylu negocjacyjnego partnera oraz elastycznego dostosowania do nich swoich działań negocjacyjnych,
5. Określenie kluczowych umiejętności negocjatora i bilans osobistych zasobów
6. Poznanie technik manipulacji i sposobów przeciwdziałania manipulacjom.

Program

1. Rozpoczęcie szkolenia
Prezentacja trenerów i uczestników, przedstawienie celów oraz zasad współpracy, zebranie oczekiwań i nastawień, działania integrujące i budujące zaufanie uczestników.
2. Doświadczenie Negocjacji
- negocjacje jako gra,
- style negocjowania – i ich zasięg rażenia....
- etapy procesu negocjacyjnego,
- cztery wymiary efektywnego negocjatora.
3. Scenariusz Negocjacji – czyli co powinno się zdarzyć podczas negocjacji
- etapy i „utarte ścieżki” negocjacji,
- umiejętności przydatne na każdym etapie,
- „specjalne” techniki – skuteczne przy pokonywaniu wzniesień i dołków w procesie negocjacji.
4. Psychologia Negocjacji
- psychologia tworzenia pozytywnego pierwszego wrażenia,
- komunikacja niewerbalna w negocjacjach,
wykorzystanie wiedzy, doświadczenia i intuicji w negocjacjach,
- budowanie pożądanego klimatu negocjacji,
- sposoby przełamywania niechęci, uprzedzeń i nieufności,
- negocjacje indywidualne a zespołowe.
5. Strategie rozpoczynania i prowadzenia negocjacji
- analiza i rozpoznanie uczestników negocjacji – ich stylów i „programów” podejmowania decyzji,
- analiza i rozpoznanie możliwości porozumienia oraz możliwych problemów,
- sposoby budowania własnej – i rozpoznawania u partnera negocjacji - BATNA
- sposoby przygotowania do poszczególnych faz negocjacji.
6. Targowanie – budowanie i wykorzystywanie siły pozycji negocjacyjnej
- wykorzystanie pozycji negocjacyjnej – czyli czym i jak się wymienić,
- techniki wymiany – „ jeżeli ...to”
- orientacja na współpracę – techniki „wygrany-wygrany”
- techniki kreatywności w poszukiwaniu wielu wariantów rozwiązania.
7. Techniki "przechwytywania inicjatywy" i "wybijania z uderzenia
- sposoby kierowania rozmową podczas negocjacji,
- przełamywanie okresowych impasów,
- sposoby dążenia do efektywnego finalizowania negocjacji.
8. Wpływanie na innych i manipulacje psychologiczne w negocjacjach
- metody perswazji i techniki wpływania na innych,
- rozpoznawanie technik wpływu stosowanych przez drugą stronę,
- rodzaje technik manipulacji psychologicznych i metody obrony przed nimi.
9. Negocjowanie z “silniejszym”
- źródła siły w negocjacjach,
- sposoby działania w sytuacjach zróżnicowanego układu sił,
- strategie prezentowania wartości oferty.
10. Podsumowanie
- mapa negocjacji,
- inspiracje od innych i od siebie,
- bilans własnych zasobów i plan doskonalenia.

Otrzymane certyfikaty

dyplom ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

Trenerzy prowadzący

Janusz Grząśko

Członek Stowarzyszenie Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK(W okresie 04.2000 – 05.2002 Wiceprezes Stowarzyszenia)
Członek – założyciel POLSKIEJ IZBY FIRM SZKOLENIOWYCH

Jerzy Pocica

Doświadczony psycholog, trener, coach. Ma za sobą ponad 4500 godzin pracy treningowej. Od 1994 r. prowadzi – szkolenia , treningi umiejętności dla kadry zarządzającej, przedstawicieli handlowych , doradców , zespołów pracy, menedżerów administracji samorządowej, agentów ubezpieczeniowych.
Rekomendacje i certyfikaty:
Rekomendacja Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego – 1996 r.
Certyfikat Praktyka NLP – wydany przez Polski Instytut Neuro-Lingwistycznego Programowania – 1997 r.
Międzynarodowy Certyfikat w zakresie Treningu, Uczenia się i Rozwoju Thames Valley University, London – 1999 r. Międzynarodowy certyfikat w zakresie Mentoringu i Doradztwa Thames Valley University, London.


Miejsce: Kraków - Hotel Justyna
Rozpoczęcie: 2008-11-06 - Zakończenie: 2008-11-07



Rozpoczęcie: 2008-09-24 - Zakończenie: 0000-00-00



Rozpoczęcie: 2008-09-24 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 1250 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Podstawy negocjacji
Organizator: Sokrates Akademia Treningu i Rozwoju


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |