Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: SW Konferencje

Przejdź do formularza kontaktowego

Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce


Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,

                                                                                                  

                                                                                           Wrocław 28-29 września 2011




Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.



Warsztat kierujemy do:



- właścicieli przedsiębiorstw

- dyrektorów wykonawczych

- kierowników jednostek strategicznych

- menadżerów

- wszystkich, którzy mają wpływ i biorą udział w kształtowaniu planu strategicznego przedsiębiorstwa.



SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!



KONTAKT

tomasz.michna@gigacon.pl

22 427 36 42



Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.



Pozdrawiam,

Tomasz Michna

Program

1. Podstawowy kanon wiedzy zakresu planowania strategicznego nowoczesnego menadżera

1.1. Podstawy i istota strategii

1.2. Model działalności przedsiębiorstwa

1.3. Metodyka budowa planu strategicznego

1.4. Bariery efektywnej strategii

2. Im większa niepewność i chaos, im trudniejsze planowanie przyszłości, tym cenniejsza jest wiedza, którą dostarcza analiza strategiczna

2.1. Rola analizy strategicznej

2.2. Analiza makrootoczenia

2.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego

2.4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa

2.5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa

3. Przedsiębiorstwo specjalistyczne czy konglomerat. W jakim stopniu i w jaki sposób należy zdywersyfikować działalność przedsiębiorstwa

3.1. Modele strategii rozwoju przedsiębiorstwa

3.2. Cele i rodzaje dywersyfikacji

3.3. Sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii

3.4. Konglomeraty

3.5. Pułapki dywersyfikacji

4. Przedsiębiorstwo lokalne czy transnarodowa korporacja. Możliwości rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu strategie rozwoju rynku

4.1. Ekspansja geograficzna

4.2. Strategie internacjonalizacji

4.3. Strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych

5. Zwiększenie obecności przedsiębiorstwa w sektorach swoich nabywców lub dostawców. Strategie integracji pionowej a strategie alternatywne i tendencje światowe.

6. W jaki sposób przedsiębiorstwo powinno zapewnić sobie realizację planowanego portfel działalności

7. Możliwości i zasady wyboru strategii konkurencji

Zdobyta wiedza

Każdy z uczestników po szkoleniu:



- zna tajniki efektywnego opracowania planu strategicznego dla swojej firmy;

- wie jakich błędów uniknąć w procesie pojektowania przyszłości dla swojej firmy;

- potrafi skutecznie wychodzić z opresji związanych z rywalizacją w warunkach wolnego rynku

Otrzymane certyfikaty

CertyfikatP ukończenia kursu: “Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce”.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Arkadiusz Derkacz - dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw; wykładowca warszawskiej SGH; specjalista w dziedzinie zarządzania strategicznego, strategii finansowej przedsiębiorstw i zarządzania projektami w kontekście współpracy w podmiotami publicznymi, partnerstwem publiczno – prywatnym oraz z szeroko rozumianym rynkiem biogazowi rolniczych w Polsce także w kontekście polityki energetycznej.


Miejsce: ul. Boczna 12, Wrocław
Rozpoczęcie: 2011-09-28 - Zakończenie: 2011-09-29

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2011-09-13 09:50:32

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce
Organizator: SW Konferencje


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |