Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych praktyk. 2-dniowe szkolenie praktyczne.
Grupa docelowa:
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o wszystkich osobach chcących poszerzyć swoje umiejętności w zakresie motywowania pracowników oraz radzenia sobie z konfliktami na placu budowy.
W szczególności do udziału w zajęciach zapraszamy:
-właścicieli firm budowlanych
-kadrę zarządzającą odpowiedzialną za realizację przedsięwzięć budowlanych,
-kierowników budów, kierowników projektów,
-kierowników odcinków robót, majstrów, brygadzistów,
-inżynierów budowy, techników budowy
-wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest :
-poprawa efektywności działania, wdrożenia do realizacji wyznaczonych celów i wykonywania zadań w wyznaczonych terminach na placu budowy przez pracowników,
-zbudowanie skutecznego, lojalnego i zmotywowanego zespołu pracowników fizycznych na budowie,
-poprawa komunikacji na placu budowy,
-praktyczne poznanie przez Uczestników sposobu radzenia sobie z konfliktami,
-przekazanie Uczestnikom sposobów nagradzania i karania pracowników,
-sprawdzenie w warunkach praktycznego wykonywania zadań na placu budowy skuteczności poznanych sposobów zarządzania pracownikami.
Program
1. BUDOWANIE AUTORYTETU – jak przewodzić zespołowi pracowników na placu budowy
-Jak skutecznie zbudować autorytet kierownika budowy wśród podwładnych.
-Dobór właściwego stylu kierowania do pracownika – jak oddziaływać na pracowników na placu budowy?
-Przykład osobisty – modelowanie odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych
-Co oznacza profesjonalizm w działaniach kierownika budowy?
-Jak sformułować i przekazać swoje oczekiwania wobec podwładnych, żeby osiągnąć zakładane cele?
2. MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE – inspirujące narzędzia skutecznego kierownika
-Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami na placu budowy?
-W jaki sposób doprowadzić do przejęcia odpowiedzialności przez pracownika za wykonywane przez niego zadania i powierzone mienie?
-Jakie i jak wykorzystać sposoby motywowania pozafinansowego wobec podwładnych?
-W jakich sytuacjach koniecznie należy sięgnąć po środki dyscyplinujące pracowników, które z nich mają największą skuteczność.
-Jak podnieść wydajność pracownika, kiedy brakuje czasu i środków finansowych?
-Jak zbudować satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy?
3. KOMUNIKACJA – co robić, żeby pracownicy prawidłowo rozumieli swojego szefa
-Jak sformułować przekaz do pracownika, tak żeby został właściwie zrozumiany?
-Jakim językiem przekazywać polecenia, aby były zrozumiałe i jakich technik wpływu używać, aby skutecznie zaangażować zespół w realizację celów?
-Przekazywanie poleceń wg. reguły SMART
-Jak zareagować, kiedy pracownik podważa autorytet szefa i kwestionuje zadanie, które od niego otrzymał do wykonania?
-Jak monitorować i kontrolować wykonanie powierzonych pracownikom zadań?
-Jaki sposób nadzoru stosować, dając pewna swobodę wykonania zadania przez podwładnego?
-Procedura delegowania zadań i udzielania
4. KONFLIKTY – Przyczyny konfliktów, rodzaje i sposoby kierowania konfliktem?
-Najczęściej występujące konflikty na placu budowy, ich przyczyny.
-Czy wszystkie konflikty są złe, czyli jak wykorzystać konflikt do podniesienia efektywności pracy na budowie?
-Jak reagować, kiedy pracownik przeklina, krzyczy i rozrzuca narzędzia pracy?
-Konstruktywna krytyka – kiedy najlepiej stosować.
-Komunikowanie „zasad szefa” zespołowi pracowników w celu ograniczenia sytuacji trudnych i niepożądanych
-Jak ograniczyć „fałszywą lojalność” pracowników wobec siebie?
5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników
-Sposoby na wyrażanie uznania pracownikowi za jego wkład pracy
-Instruktaż, coaching, zebranie, informacja zwrotna, nagradzanie i karanie – metody rozwoju pracowników zastosowane na placu budowy
-Kary regulaminowe i kary relacyjne – jak, kogo, za co i kiedy karać, żeby kara buła skuteczna i rozwijająca pracownika?
6. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych - wnioski końcowe.
Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Inwestycja:
1250.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Wrocław: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1550 zł netto (+23% Vat)
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)
Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Zdobyta wiedza
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę w zakresie:
-odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych,
-dyscyplinowania i motywowania podwładnych,
-efektywnej komunikacji z pracownikami na placu budowy,
-radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i pracownikami,
-nagradzania i karania pracowników.
Otrzymane certyfikaty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy

Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Zygmunt Dolata
Specjalizacja trenerska:
Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR i przywództwa. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami pracowniczymi. Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych. Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem i kinomanem.
Katalog szkoleń