Zarządzanie i kierowanie zespołem Szkolenie Zamknięte
Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).
10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Członkowie zespołu powinni być świadomi swojej przynależności do grupy, mieć wspólny cel i być wzajemnie współzależni w jego realizacji. W pracy zespołowej ważna jest komunikacja, jasno określone zasady współdziałania, klimat i kultura organizacyjna zespołu. Ciągłe interakcje między członkami zespołu mogą rodzić konflikty i niezrozumienie. Dlatego każdy zespół potrzebuje dobrego lidera.
Usprawnienie procesów zarządzania i motywacji
Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem i motywacji
Moduły Szkoleniowe:
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE
Istota komunikacji i jej znaczenie w organizacji
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia - trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
Trening aktywnego słuchania
Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening
Znaczenie tonu głosu
ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU
Czym jest asertywność?
Komunikat typu TY/JA
Ocenianie/ etykietowanie vs budowanie komunikatów mówiących o faktach
Budowanie asertywnych próśb, krytyki, pochwały – indywidualne treningi uczestników szkolenia
Radzenie sobie z asertywną odmową – trening
Czym różni się asertywność od wywierania wpływu?
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
BUDOWANIE ZESPOŁU
Różnice między grupą a zespołem
Kryteria wyboru ludzi do zespołu
Cechy efektywnego zespołu
Role zespołowe i ich wpływ na zespół
LIDER W ZESPOLE
Kreowanie cech profesjonalnego lidera
Sylwetka lidera i jej wpływ na pracowników
Funkcje zarządzania
Style kierowania
SYSTEM OCENY PRACOWNICZEJ
Metody oceny pracowniczej – wady i zalety
SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji
Błędy popełniane w ocenie pracowniczej
Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen
Indywidualny trening prowadzenia rozmowy oceniającej uczestników szkolenia
MOTYWACJA I DELEGACJA ZADAŃ
Umiejętność delegowania zadań
Błędy w delegowaniu i bariery
Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań
Wyznaczanie celu dla pracowników
Czym jest motywacja?
Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce
Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking
Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski
ZARZĄDZANIE GRUPĄ I SYTUACJE TRUDNE
Symulacje zarządzania i kierowania zespołem – analiza i indywidualne wnioski
Metody prowadzenia rozmów oceniających z elementami motywacji
Trening sytuacji trudnych uczestników szkolenia – analiza i indywidualne wnioski
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności