Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Zarządzanie i kierowanie zespołem Szkolenie Zamknięte


Zarządzanie i kierowanie zespołem Szkolenie Zamknięte





Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia

 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników

 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych

 Doświadczona kadra trenerska

 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki

 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych



TECHNIKI SZKOLENIOWE

 Prezentacje multimedialne

 Case Study, analiza przypadku

 Indywidualne doradztwo

 Gry symulacyjne

 Ćwiczenia

 Testy psychologiczne

 Dyskusje i demonstracje

 Scenki, psychodrama





Warunki organizacyjne:



Termin - do ustalenia

Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju

Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).



10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.



W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.





Przykładowy program szkolenia:



Cel szkolenia:



Członkowie zespołu powinni być świadomi swojej przynależności do grupy, mieć wspólny cel i być wzajemnie współzależni w jego realizacji. W pracy zespołowej ważna jest komunikacja, jasno określone zasady współdziałania, klimat i kultura organizacyjna zespołu. Ciągłe interakcje między członkami zespołu mogą rodzić konflikty i niezrozumienie. Dlatego każdy zespół potrzebuje dobrego lidera.



 Usprawnienie procesów zarządzania i motywacji

 Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia

 Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań

 Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem i motywacji





Moduły Szkoleniowe:



SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE

 Istota komunikacji i jej znaczenie w organizacji

 Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę

 Reguła pierwszego wrażenia - trening

 Autoprezentacja

 Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu

 Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór

 Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2

 Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy

 Trening aktywnego słuchania

 Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening

 Znaczenie tonu głosu



ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU

 Czym jest asertywność?

 Komunikat typu TY/JA

 Ocenianie/ etykietowanie vs budowanie komunikatów mówiących o faktach

 Budowanie asertywnych próśb, krytyki, pochwały – indywidualne treningi uczestników szkolenia

 Radzenie sobie z asertywną odmową – trening

 Czym różni się asertywność od wywierania wpływu?

 Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności



BUDOWANIE ZESPOŁU

 Różnice między grupą a zespołem

 Kryteria wyboru ludzi do zespołu

 Cechy efektywnego zespołu

 Role zespołowe i ich wpływ na zespół



LIDER W ZESPOLE

 Kreowanie cech profesjonalnego lidera

 Sylwetka lidera i jej wpływ na pracowników

 Funkcje zarządzania

 Style kierowania



SYSTEM OCENY PRACOWNICZEJ

 Metody oceny pracowniczej – wady i zalety

 SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji

 Błędy popełniane w ocenie pracowniczej

 Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen

 Indywidualny trening prowadzenia rozmowy oceniającej uczestników szkolenia



MOTYWACJA I DELEGACJA ZADAŃ

 Umiejętność delegowania zadań

 Błędy w delegowaniu i bariery

 Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań

 Wyznaczanie celu dla pracowników

 Czym jest motywacja?

 Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce

 Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking

 Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski



ZARZĄDZANIE GRUPĄ I SYTUACJE TRUDNE

 Symulacje zarządzania i kierowania zespołem – analiza i indywidualne wnioski

 Metody prowadzenia rozmów oceniających z elementami motywacji

 Trening sytuacji trudnych uczestników szkolenia – analiza i indywidualne wnioski





Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie i kierowanie zespołem Szkolenie Zamknięte
Organizator: PERSPECTA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |