Zarządzanie i delegowanie zadań Szkolenie Zamknięte
Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).
10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia: celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom jak efektywnie rozdzielać pracę pomiędzy pracowników i skutecznie wydawać polecenia.
Moduły Szkoleniowe:
KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Skuteczna komunikacja w biznesie
Komunikacja w relacjach przełożony/podwładny
Wywieranie pozytywnego wrażenia
Teoria okna komunikacyjnego
Efektywne metody komunikacji
Trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte oraz ich wpływ na pracownika
Parafraza
Dowartościowywanie
Trening autoprezentacji
LIDER I BUDOWANIE ZESPOŁU
Miejsce i rola zespołów w organizacjach
Mocne strony pracy zespołowej
Różnice między grupą a zespołem
Kryteria wyboru doboru ludzi do zespołu, cechy efektywnego zespołu
Wywieranie wpływu przez grupy- psychologia relacji, władza i wpływ lidera na zespół, role zespołowe i ich wpływ na zespół, kreowanie cech profesjonalnego lidera, sylwetka lidera i jej wpływ na pracowników, style kierowania
ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE
Różnica pomiędzy zarządzaniem a kierowaniem
Istota procesu zarządzania
Źródła władzy wg Webera
Pojęcie autorytetu i jego rodzaje
Klasyczne i współczesne funkcje zarządzania
Style kierowania wg Hersey'a -Blancharda, styl demokratyczny, liberalny i autokratyczny
Style kierowania wg Blake’a i Mouton- nieingerującego, dyrektywnego, mieszanego, integratywnego, zintegrowanego
MOTYWACJA I WYZNACZANIE CELU
Istota i rodzaje motywacji
Proces motywacji
Teorie motywacji i ich praktyczne zastosowanie
Teorie potrzeb- hierarcha potrzeb Maslowa, teoria ERG Alderfera, potrzeby wg McClellanda oraz dwuczynnikowy model Herzberga, teoria X i teoria Y
Związek między motywacją a efektami, psychologia osiągnięć
Metoda SMART
Analiza SWOT
Cele krótko i długookresowe oraz sposoby ich osiągania
DELEGOWANIE ZADAŃ
Zakresy delegowania uprawnień wg Shermana
Zasady delegowania zadań
Sztuka przekazywania obowiązków odpowiednim osobom
Badanie kompetencji pracowników i przygotowania przed delegowaniem zadań
Podział delegowanych kompetencji na kierownicze i funkcjonalne
Sytuacje w których nie należy przekazywać kompetencji
Delegowanie zadań jako skuteczna forma motywowania
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności