Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2-dniowe warsztaty


Projekt szkolenia/warsztatów został przygotowany dla:



-zamawiających, osób przygotowujących i prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego;

-wykonawców, ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i składających wnioski/oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.



Grupa docelowa:



-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;

-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;

-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;

-przedstawiciele administracji rządowej;

-wykonawcy;

-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.



Cel szkolenia:



Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z praktycznymi aspektami stosowania Prawa zamówień publicznych oraz zwrócenie uwagi na obszary, szczególnie istotne z punktu widzenia przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w których często stwierdzane są uchybienia i nieprawidłowości.

Uczestnicy (przedstawiciele zamawiających) zdobędą praktyczną wiedzę na temat sposobu prowadzenia postępowania zgodnie z prawem, zarówno na etapie jego przygotowania, jak i na etapie oceny wniosków/ofert. Zaś wykonawcy dowiedzą się, jak prawidłowo interpretować postanowienia SIWZ i w jaki sposób złożyć poprawną ofertę/wniosek. 

Program

Program szkolenia:



|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.



1. Szacowanie wartości zamówienia.

2. Zakaz łączenia lub dzielenia zamówienia na części.

3. Zamówienia mieszane.

4. Zapewnienie bezstronności i obiektywizmu osób wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

5. Opis przedmiotu zamówienia.

6. Wadium.

7. Warunki udziału w postępowaniu a naruszenie zasady proporcjonalności i uczciwej konkurencji.

8. Oświadczenia i dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

9. Potencjał podmiotu trzeciego.

10. Podwykonawstwo.

11. Dokumenty przedmiotowe.

12. Uzupełnianie dokumentów i ich wyjaśnianie.

13. Badanie i ocena ofert.

14. Termin związania ofertą.

15. Naruszenia dotyczące wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.

16. Przesłanki unieważnienia postępowania.

17. Obowiązki informacyjne zamawiającego w toku postępowania.

18. Umowy w sprawach zamówień publicznych. 



Informacje organizacyjne:



Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.



Harmonogram zajęć

szkolenie trwa 2 dni (16h)

zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia

ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób

w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad



Dzień I

Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.12:00 -przerwa kawowa

Godz.14.00 -przerwa obiadowa

Godz.16.00 -przerwa kawowa

Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

Dzień II

Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.11:00 -przerwa kawowa

Godz.13.00 przerwa obiadowa

Godz.15.00 -przerwa kawowa

Godz.17:00 -zakończenie szkolenia



Inwestycja:



1190.00zł netto (+23% VAT)



Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

-cena zawiera:

-uczestnictwo w szkoleniu,

-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]

-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]

-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia

-konsultacje poszkoleniowe

-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).



Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:

Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1550 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:



Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.



Kontakt:



Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:



Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO

ul. Libelta 1a/2

61-706 Poznań

alt



Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00



Departament szkoleń otwartych:

tel. (61) 3 070 303

tel. (61) 8 102 194

tel. (61) 4 152 820

tel. 508 393 926

tel. (61) 4 152 036

tel. (61) 4 152 810



fax. (61) 6 247 936

fax. (61) 2 786 300



info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl





Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:

1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.

2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.

3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.

4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje



POLITYKA RABATOWA



Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.

Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.



Uwagi:



Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:



Szkolenie daje uczestnikom możliwość zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych (analiza konkretnych casusów), która pozwoli na zamówienie świadczenia oczekiwanego przez zamawiającego w warunkach uczciwej konkurencji i poprawne zweryfikowanie wniosku/oferty wykonawcy. Zaś, w przypadku wykonawców, umożliwi przygotowanie oferty zgodnie z wymogami zamawiającego i w granicach prawa, w taki sposób, aby uniknąć negatywnej oceny ze strony zamawiającego (wykluczenia wykonawcy z postępowania, odrzucenia jego oferty).

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

adw. Izabela Kuciak

Specjalizacja trenerska:



Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER



Adwokat. Prowadzi własną kancelarię. Przez niemalże 10 lat orzekała w Krajowej Izbie Odwoławczej, a wcześniej w Zespołach Arbitrów. Posiada bogate doświadczenie w zakresie Prawa zamówień publicznych. Rozstrzygnęła setki sporów w tym przedmiocie, a obecnie doradza i reprezentuje zamawiających i wykonawców. Prowadzi wysoko oceniane szkolenia w zakresie zamówień publicznych. Jej działalność zawodowa również prawo cywilne i administracyjne.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-06-10 - Zakończenie: 2019-06-11


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-11-18 - Zakończenie: 2019-11-19


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2019-12-02 - Zakończenie: 2019-12-03

Cena: 1190 (PLN) + 23% VAT = 1463.7 PLN

UWAGA

Zgłoszenie:



Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).







Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.  
Ostatnia aktualizacja oferty 2019-02-19 12:52:34

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2-dniowe warsztaty
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |