Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Zamówienia publiczne dla zaawansowanych z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowego Prawa Zamówień Publicznych - 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.


Zamówienia publiczne dla zaawansowanych z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowego Prawa Zamówień Publicznych - 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

Grupa docelowa:

-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej z wieloletnią praktyką w realizacji zamówień;
-zaawansowani specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy i innych jednostkach podlegających reżimowi pzp;
-zaawansowani specjaliści ds. ofertowania w firmach uczestniczących w postępowaniach opartych o prawo zamówień publicznych po stronie Wykonawcy
-wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych na poziomie zaawansowanym, w tym audytorzy i pracownicy do spraw kontroli zamówień.

Cel szkolenia:

- Celem szkolenia jest wzbogacenie wiedzy i umiejętności Uczestników szkolenia w zakresie realizacji zamówień publicznych – w odniesieniu do tzw. zamówień klasycznych zarówno od strony Wykonawców, Zamawiających jak audytorów oraz osób kontrolujących zamówienia
- Szkolenie jest profesjonalnym kompendium praw i obowiązków leżących w gestii Wykonawcy i Zamawiającego.
- Warsztaty praktyczne pozwolą Uczestnikom zapoznać się z zagrożeniami i korzyściami wynikającymi z udziału w rynku zamówień publicznych.
- Będzie rozprawa przed KIO, prawie na serio … ;), będzie przygotowanie części oferty, będzie doskonalenie siwz, będzie się działo …;)
- Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach.
- Program szkolenia przygotowany jest z myślą o osobach zaawansowanych, które chcą zdobyć pogłębić swoją wiedzę w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także dla osób które rozpoczynają pracę w tym zakresie.
- Jeżeli, mają Państwo taką potrzebę istnieje możliwość omówienia, wyjaśnienia lub konsultacji konkretnej sytuacji wynikającej z Państwa praktyki zawodowej.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elektronizacja zamówień publicznych i nowe Prawo zamówień publicznych
Na przedmiotowym szkoleniu przekazane będą wszystkim Uczestnikom informacje o problemach związanych z elektronizacją, zostaną omówione kontrowersyjne orzeczenia KIO i inne interpretacje dotyczące trudnych kwestii związanych z elektronizacją.
Ponadto omówiona zostanie koncepcja nowego prawa zamówień publicznych – na zasadzie co zmieni się a co pozostanie bez zmian. W zależności od terminu szkolenia im bliżej wejścia w życie nowej ustawy i postępu prac legislacyjnych - zakres tej części szkolenia będzie odpowiednio poszerzony! 

Program

Dzień 1
1. Identyfikacja naruszenia zasad udzielania zamówień publicznych w celu wyeliminowania ryzyk, korekt finansowych i innych sankcji za naruszenie przepisów ustawy Pzp. wykład interaktywny w tym analiza orzecznictwa, wyników kontroli Prezesa UZP - przykłady konkretnych problemów i poszukiwanie rozwiązań.
2. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia:
Planowanie postępowania – wykład interaktywny - problemy i rozwiązania
Określenie wartości zamówienia – praktyczne ćwiczenia
Trudności przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia – wykład interaktywny
Wykonawca- wymagania wobec wykonawców – jak wysoko należy postawić poprzeczkę i co ew. kwestionować ? - historie i analogie
3. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - case study i praktyczne ćwiczenia.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Elementy istotne SIWZ
Opracowywanie SIWZ
Wyjaśnienia do SIWZ
- case study i praktyczne ćwiczenia.
5. Tryby udzielania zamówień – identyfikacja błędów w realizacji konkretnej procedury – praktyczne ćwiczenia
Przetarg nieograniczony.
Przetarg ograniczony.
Negocjacje z ogłoszeniem.
Zamówienie z wolnej ręki.
Negocjacje bez ogłoszenia.
Dialog konkurencyjny.
Partnerstwo innowacyjne
- historie i analogie plus case study
6. Przygotowanie oferty.
Przygotowywanie oferty- praktyczne ćwiczenia.
Sprawdzanie zgodności oferty z SIWZ- praktyczne ćwiczenia.
7. Proces wyboru oferty.
Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne ćwiczenia, praca grupowa.
wykład interaktywny w tym analiza orzecznictwa

Dzień 2
8. Umowa w zamówieniach publicznych.
Zawarcie umowy- problemy proceduralne.
Zmiana umowy zmiany istotnie i nieistotne – klasyfikacja - praktyczne ćwiczenia
Nieważność umowy o zamówienie publiczne
- wykład interaktywny
9. System ochrony praw wykonawców.
Odwołanie i postępowanie odwoławcze.
Inne instytucje ochronne art. 181 Pzp
Przygotowujemy odwołanie
Posiedzenie, rozprawa
- case study, odgrywanie ról
10. Elektronizacja zamówień publicznych - analiza orzecznictwa, opinii UZP i innych stanowisk w kontrowersyjnych sprawach, case study
11. Koncepcja nowego prawa zamówień publicznych – najważniejsze kierunki rozwiązań – wykład – na zasadzie: pozostanie bez zmian – zmiana, syntetycznie i zgodnie z postępem prac legislacyjnych.
12. Dyskusja na podsumowanie szkolenia.

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:

1190.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1550 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom:
-zapoznać się z koncepcją nowego prawa zamówień publicznych, odpowiednio do aktualnego postępu legislacyjnego,
-zasadami udzielania i ubiegania się o zamówienia publiczne – w kontekście trudnych stanów faktycznych i konieczności podejmowania decyzji – tam gdzie problem jest ocenny,
- rolą i znaczeniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w kontekście rekomendacji audytora, traktowanej jak element prewencji w eliminowaniu ryzyk,
-systemem ochrony praw wykonawców – z uwzględnieniem praktycznej wiedzy byłego arbitra i potrzebnych wskazówek jak uczestniczyć w odwołaniu zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego.
- udoskonalić umiejętność realizacji postępowań o udzielenie zamówienia,
- pogłębić kwalifikacje, cenione przez pracodawców. 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w zakresie prawa zamówień publicznych. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów. Szkoleniowiec/doradca/praktyk/ z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu w jednostkach samorządu terytorialnego, w tym audytu finansowego oraz legalności działania. Ekspert zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych w Instytucie Ekonomicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Posiada Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX, Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Współpracuje w zakresie audytu i kontroli oraz zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-06-25 - Zakończenie: 2020-06-26


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-11-21 - Zakończenie: 2019-11-22


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2019-12-05 - Zakończenie: 2019-12-06

Cena: 1190 (PLN) + 23% VAT = 1463.7 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2020-03-02 12:14:57

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zamówienia publiczne dla zaawansowanych z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowego Prawa Zamówień Publicznych - 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |