Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Beneficium Iuris

Przejdź do formularza kontaktowego

Zadaniem kursu jest przygotowanie uczestników do efektywnego wykonywania pracy na stanowiskach w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR.


ZOSTAŃ SPECJALISTĄ DS. MARKETINGU!


Zadaniem kursu jest przygotowanie uczestników do efektywnego wykonywania pracy na stanowiskach w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR.

Po jego zakończeniu, absolwenci będą architektami nowoczesnego marketingu swoich firm.

Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami marketingu oraz wykształcenie umiejętności prawidłowego wykorzystania narzędzi klasycznego i nowoczesnego marketingu w codziennej pracy.

Podczas kursu uczestnicy nauczą się, w jaki sposób określić pozycję swojej firmy na rynku, poznają narzędzia komunikacji marketingowej, zasady i sposoby zbierania informacji oraz dowiedzą się jak je wykorzystać. Po zakończeniu uczestnicy będą wiedzieć jak wybrać i jak zastosować odpowiednie mechanizmy marketingowe, a przede wszystkim będą mogli opracować i wdrożyć strategię marketingową dla swojej firmy i jej produktów.

Na kursie m.in.:

• jak zorganizować marketing w firmie?
• jak zbudować strategie marketingową dla przedsiębiorstwa?
• jakie znaczenie ma wizerunek dla celów sprzedażowych?
• co wpływa na podjęcie przez konsumenta decyzji o zakupie?
• jak ustalać metody marketingu pod kątem klienta?
• jakie możliwości dają portale społecznościowe czy marketing wirusowy?
• jak się wykreować?

Więcej informacji: www.bi.org.pl

Program

1. Co to jest marketing?
2. Rola marketingu w przedsiębiorstwie.
3. Wizerunek i wiarygodność firmy i produktu.
4. Psychologia zachowań i decyzje konsumentów.
5. Komunikacja i wywieranie wpływu.
6. Określenie potrzeb marketingu w firmie, jako początek budowy strategii marketingowej.
7. Strategia marketingowa.
8. Tradycyjne narzędzia marketingu.
9. PR jako element strategii marketingu firmy.
10. Nowoczesne narzędzia marketingu.
11. Wybór narzędzi marketingu.
12. Marketing wewnątrz przedsiębiorstwa.
13. Marketing osób.

Otrzymane certyfikaty

Zaświadczenie o ukończeniu kursu – podlegamy pod Kuratorium Oświaty.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Maurycy Seweryn – ekspert ds. marketingu i PR, były doktorant w Studium Doktoranckim Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych. Stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Doświadczenie w marketingu i PR zdobywa od 1995 roku jako rzecznik instytucji publicznych, polityków, organizacji pozarządowych i marketingowiec firm. Swoją karierę zawodową rozpoczynał jako konsultant ds. marketingu w dziale Promocji i Reklamy "Super Expressu". Był rzecznikiem prasowym Marka Borowskiego- kandydata na Prezydenta Warszawy i posła na Sejm RP. Ma na swoim koncie wiele udanych kampanii oraz ponad 2000 publikacji prasowych. Doradca ds. public affairs i public relations w Warszawskiej Grupie Doradczej.


Miejsce: Warszawa, ul. Chmielna 28B
Rozpoczęcie: 2010-02-12 - Zakończenie: 2010-02-14

Cena: 1400 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

• udział w kursie,
• komplet autorskich materiałów dydaktycznych,
• serwis kawowy i lunch,
• certyfikat ukończenia kursu,
• konsultacje po kursie.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zadaniem kursu jest przygotowanie uczestników do efektywnego wykonywania pracy na stanowiskach w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR.
Organizator: Beneficium Iuris


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |