Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Studio Edukacyjne Eko-Tur

Przejdź do formularza kontaktowego

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIAMI KLIENTA


Każdy klient podejmuje decyzję używając innego schematu myślowego i działa w oparciu o inny wewnętrzny schemat podejmowania decyzji. Uczestnicy szkolenia uczą się rozpoznawać te wewnętrzne schematy myślenia i podejmowania decyzji, uczą się wykorzystywać tę wiedzę do efektywnej sprzedaży i budowania pozytywnych i trwałych relacji z klientem. Aby skutecznie obsługiwać klientów trzeba przede wszystkim odkryć ich prawdziwe potrzeby. Bez zebrania kluczowych informacji o kliencie niemożliwa jest jego skuteczna i satysfakcjonująca obsługa, ani budowanie trwałych relacji. Celem tego szkolenia jest nauczenie uczestników sposobu rozpoznawania rzeczywistych potrzeb klienta a następnie ich zaspokojenia przez dobór korzystnych dla nich rozwiązań.

Program

Zagadnienia związane z modułem:
• Techniki docierania do rzeczywistych, często nieuświadomionych potrzeb klienta
• Argumentacja w sprzedaży, by zaspokajać potrzeby klienta
• Rozpoznawanie oznak zniecierpliwienia
• Klient w centrum uwagi.
• Sprawne techniki skutecznej komunikacji w identyfikowaniu, zaspokajaniu a nawet wyprzedzaniu oczekiwań klientów

Zdobyta wiedza

Udoskonalenie umiejętności elastycznego reagowania na potrzeby klienta,
- Zwiększenie zadowolenia klientów z obsługi,
- Wzmacnianie wizerunku firmy przyjaznej klientom,
- Pozyskanie i utrzymanie nowych klientów,
- Przewaga konkurencyjna dzięki rekomendacjom usatysfakcjonowanych klientów.


Otrzymane certyfikaty

Certyfikat CEB Eko-Tur

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Beata Skowrońska - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, kierunki: Filologia Rosyjska, Dziennikarstwo - specjalizacja telewizyjna. Ukończyła również studia na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie, następnie zdobyła tytuł Mistrza NLP w Polskim Instytucie NLP w Warszawie, obecnie studiuje tam Psychoterapię.
Pracowała jako dziennikarz specjalizujący się w tematyce gospodarczej (biznesowej), unijnej i rynku pracy. Była autorka wielu programów publicystycznych i edukacyjnych o tematyce unijnej i gospodarczej. Realizowała projekty unijne dla Parlamentu Europejskiego za co została wyróżniona nagrodą. Prowadzi szereg eksperckich szkoleń z zakresu: warsztatu dziennikarskiego, współpracy z mediami, public relations, media relations, autoprezentacji, wystąpień publicznych, zarządzania stresem, rozwiązywania konfliktów, treningu rozwoju osobistego oraz cykl coachingu dla osób zajmujących się sprzedażą i zarządzaniem zespołem, opartym na technikach NLP.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2009-04-24 - Zakończenie: 2009-04-24



Rozpoczęcie: 2009-02-09 - Zakończenie: 0000-00-00



Rozpoczęcie: 2009-02-09 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 970 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

Możliwość negocjowania ceny


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: ZARZĄDZANIE WARTOŚCIAMI KLIENTA
Organizator: Studio Edukacyjne Eko-Tur


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |