Wystąpienia publiczne klienta Szkolenie Zamknięte
Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).
10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia: szkolenie ma na celu pokazanie uczestnikom jak mówić, aby cię słuchali. Trening z wystąpień publicznych pomaga przezwyciężyć wstyd, strach spowodowany wystąpieniem publicznym. Dodaje natomiast pewności siebie i wykształca zdolności komunikacyjne.
Usprawnienie procesów prowadzenia wystąpień publicznych w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności wystąpień publicznych
Poznanie praktycznych wskazówek radzenia z grupą oraz tremy
Moduły Szkoleniowe:
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
Kluczowe kompetencje
KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA
Dobór słów oraz ton wypowiedzi
Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy
Środki i techniki oratorskie, dostosowanie formy do przekazywanego materiału
Postawa ciała, mimika i gestykulacja, kontakt wzrokowy, ubiór i jego atrybuty
AUTOPREZENTACJA
Wywieranie pozytywnego wrażenia
Budowanie pewności siebie
Świadome kreowanie własnego wizerunku
Umiejętność radzenia sobie ze stresem
WIZERUNEK W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH
Kolory, ubiór, atrybuty
Miejsce wystąpienia
Pomoce audiowizualne,
Udział osób trzecich w wystąpieniu
PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI
Prezentacja i jej formy
Zasady pisania tekstów wystąpień
Zasady przygotowania prezentacji
Zasady prezentacji w grupie
SYLWETKA PROWADZĄCEGO A PUBLICZNOŚĆ
Wywieranie wpływu na słuchaczy- zasada autorytetu, zasada społecznego dowodu słuszności, zasada sympatii i identyfikacji
Interpretacja zachowań słuchaczy
Odpowiadania na zadawane pytania i zastrzeżenia
Klakierzy i ich wpływ na publiczność
SYTUACJE KRYZYSOWE
Prezentacja przed liczną publicznością
Błędy popełniane podczas wystąpień
Adekwatne zachowanie w trudnych sytuacjach
Bariery i źródła zakłóceń w komunikacji
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności