Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem:

Przejdź do formularza kontaktowego

Twoja firma na FB, czyli jak Facebook pomoże Ci zarobić.


TERMINY: 04.09.2013 (środa)
CENA: 890 zł netto (lunch, przerwy kawowe oraz materiały w cenie)
TRENER: Michał Górecki

Wiedza zdobyta na szkoleniu, jest wiedzą specjalistyczną, która umożliwi Ci skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Dzięki niemu skutecznie poprowadzisz swoją reklamę na Facebooku, w taki sposób, aby przyniosła efekty finansowe. Poznanie Facebooka otworzy Ci drzwi do ponad 10 milionów użytkowników tego serwisu.

Program

Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych (wprowadzenie).
→ Pejzaż mediów społecznościowych.
→ Media Paid, Owned, Earned.
→ Kto, jak i dlaczego korzysta z mediów społecznościowych?

Proces tworzenia strategii.
→ Kroki tworzenia strategii.
→ Cele.
→ Analiza marki i otoczenia.
→ Modele działania.
→ DO-s and DON’T-s.

Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, co oprócz Facebooka?
→ Fora – główne platformy, narzędzia, specyfika działań.
→ Blogi – specyfika działań z liderami opinii.
→ Mikroblogi – czy w Polsce mają potencjał?
→ Amplifying – współpraca z mediami społecznościowymi.
→ Serwisy społecznościowe – Pinterest, Google plus, nk.pl, GoldenLine, Linkedin, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?
→ Platformy wideo – wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo.

Seeding i kampanie wirusowe.
→ Geolokalizacja.

Jak komunikować się na Facebooku.
→ Mechanizmy do wykorzystania w komunikacji i angażowaniu społeczności.
→ Regulaminy i zasady działań marketingowych na Facebooku. Aplikacje, Gry, Branded content.
→ Zasada 1/9/90.
→ Model EEIA – po co to robimy i jak mierzyć sukces.

→ Dwie pułapki Social Media.
→ Konsumenci vs Prosumenci.
→ Typologia fanów – trolle i inni.
→ DOs and DONT’s i zasady skutecznej komunikacji.
→ Succes case studiem.

Obsługa klienta i sytuacje kryzysowe.
→ Social Media Policy – zarządzanie mediami społecznościami wewnątrz organizacji.
→ Jak formułować wypowiedzi.
→ Jak przekazywać trudne komunikaty.
→ Co wypada, a co nie, jak nie przekroczyć granicy w tym specyficznym medium.
→ Jak radzić sobie z trollingiem lub zamierzonymi atakami konkurencji.
→ Postępowanie w sytuacjach kryzysowych, łagodzenie emocji, ścieżki postępowań.

Budowanie strategii reklamowej na Facebooku.
→ Formaty reklamowe i narzędzia promocyjne.
→ Targetowanie.
→ Kreacja.
→ Zarządzanie budżetem.
→ Płatności.

Ocena skuteczności działań w mediach społecznościowych.
→ Elementy i główne miary systemu Facebook Insights.
→ Zewnętrzne systemy analityczne.
→ Analizy zasięgowe.
→ Analizy zaangażowania.
→ Analizy komunikacji.
→ Semantyka społecznościowa.
→ Earned Media Value.
→ KPI i ROI.

Metody szkoleniowe:
→ mini wykłady,
→ ćwiczenia indywidualne,
→ case study.

Cele szkolenia:
→ nauczenie stworzenia strategii firmy w mediach społecznościowych,
→ przedstawienie najważniejszych trendów i technologii social media,które można wykorzystać w działaniach promocyjnych,
→ pokazanie jak powinna, a jak nie powinna wyglądać Twoja strona na Facebooku,
→ nauczenie praktycznego wykorzystania mediów społecznościowch do komunikacji,
→ nauczenie zarządzania profilem firmy na Facebooku,
→ nauczenie ocenienia skuteczności działań w mediach społecznościowych,
→ nauczenie budowania strategii reklamowej na Facebooku.

Profil uczestnika:
→ Menadżerowie i specjaliści ds. PR.
→ Menadżerowie i specjaliści ds. reklamy i marketingu.
→ Rzecznicy prasowi.
→ Menadżerowie i specjaliści ds. kreowania wizerunku.
→ Oraz wszystkie osoby, którym zależy na skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.

Zdobyta wiedza

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
→ założyć fanpage na Facebooku,
→ opracować strategię firmy w mediach społecznościowych,
→ skutecznie komunikować się na Facebooku,
→ praktycznie wykorzystywać media społecznościowe,
→ reagować w sytuacjach kryzysowych związanych np. z negatywnymi komentarzami,
→ formułować wypowiedzi na Facebooku,
→ radzić sobie z trollingiem,
→ odnaleźć na Facebooku swoją grupę docelową,
→ skutecznie wykorzystać reklamę na Facebooku,
→ ocenić skuteczność działań w mediach społecznościowych.

Otrzymane certyfikaty

dyplom ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Michał Górecki - trener, bloger, przedsiębiorca

Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas.

Osobiście nadzorował projekty dla m.in.: Wilkinson, Orange, Philips,Nivea,czy Playboy.Jego publikacje dotyczące
mediów cyfrowych pojawiały się w prasie (Brief, MMP), na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.
Od 2 lat wspólnie z Proto.pl prowadzi regularne szkolenia z zakresu kształtowania wizerunku w mediach
społecznościowych,budowy strategii, atakże warsztaty praktyczne z tego zakresu.

Wcześniej związany z organizacjami pozarządowymi (ZHP, PTTK) zarówno od strony
wolontariackiej jak i pracy w centrali. Nadzorował projekty na poziomie centralnym
korzystając z siły mediów społecznościowych i crowdsourcingu już na początku nowego
millenium. Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził
liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacjachpozarządowych.
Właściciel sklepu internetowego koszulkowo.com.


Miejsce: Trakt Lubelski 40A Warszawa
Rozpoczęcie: 2013-09-04 - Zakończenie: 2013-09-04

Cena: 890 (PLN) + 23% VAT = 1094.7 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2013-08-13 13:30:40

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Twoja firma na FB, czyli jak Facebook pomoże Ci zarobić.
Organizator:


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |