Szkolenie odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia jakość interakcji z innymi.
Podczas warsztatów dowiesz się:
• jak rozmawiać efektywnie, aby uzyskiwać to, na czym ci zależy
• jak poruszać tematy ważne i trudne, o których nikt nie chce mówić
• jak pokonywać przeszkody w komunikacji
• jak konfrontować się w istotnych sprawach nie niszcząc relacji
• jak radzić sobie z negatywnymi emocjami w sytuacjach stresowych
Program
1. Wprowadzenie
• Zapoznanie się uczestników
• Ustalenie kontraktu na szkolenie
• Zebranie oczekiwań szkoleniowych
2. Wykorzystanie własnego potencjału w komunikacji
• Czym charakteryzuje się efektywna komunikacja
• Kwestionariusz ”Mój styl komunikacyjny”
• Omówienie wyników
• Atuty i obszary do rozwoju każdego ze stylów omawianych w kwestionariuszu
• Rola komunikacji niewerbalnej w interakcjach z innymi
3. Czy Twoi Pracownicy na pewno wiedzą, czego od nich oczekujesz?
• Motywująca romowa o celach, zadaniach, oczekiwaniach
• Wyrażanie oczekiwań
• Omówienie zasad, trudności i kwestii odpowiedzialności
• Sytuacje trudne komunikacyjnie w stawianiu celów (radzenie sobie z obiekcjami)
4. Kiedy ”sprawy nie idą po naszej myśli” - rozmowa o problemach
• Schemat i cel rozmowy
• Co robić, gdy nasze komunikaty ”nie docierają do pracownika”
• Bariery komunikacyjne w sytuacji rozmowy o trudnościach i ograniczeniach
5.Konflikt jako naturalny element związany z dynamiką grupy
6. Jak radzić sobie z własnymi emocjami w sytuacjach stresowych
• Przykładowe ćwiczenia wyciszające negatywne emocje
7. Feedback czyli udzielanie informacji zwrotnej
• Schemat rozmowy kończącej wykonanie zadania/osiągnięcia celu
• Specyfika informacji zwrotnej w rozmowie podsumowującej – zasady konstruowania i struktura ”kanapkowa”
• Komunikaty budujące wiarę w siebie pracownika
• Element krytyki w aspekcie rozwoju kadry
8. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Otrzymane certyfikaty
tak
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Certyfikowany trener i coach z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, w tym na stanowiskach menedżerskich.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności