Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: High Performance Center

Przejdź do formularza kontaktowego

Trening umiejętności komunikacyjnych dla kadry menedżerskiej


Szkolenie odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia jakość interakcji z innymi.

Podczas warsztatów dowiesz się:

• jak rozmawiać efektywnie, aby uzyskiwać to, na czym ci zależy

• jak poruszać tematy ważne i trudne, o których nikt nie chce mówić

• jak pokonywać przeszkody w komunikacji

• jak konfrontować się w istotnych sprawach nie niszcząc relacji

• jak radzić sobie z negatywnymi emocjami w sytuacjach stresowych

Program

1. Wprowadzenie

• Zapoznanie się uczestników

• Ustalenie kontraktu na szkolenie

• Zebranie oczekiwań szkoleniowych

2. Wykorzystanie własnego potencjału w komunikacji

• Czym charakteryzuje się efektywna komunikacja

• Kwestionariusz ”Mój styl komunikacyjny”

• Omówienie wyników

• Atuty i obszary do rozwoju każdego ze stylów omawianych w kwestionariuszu

• Rola komunikacji niewerbalnej w interakcjach z innymi

3. Czy Twoi Pracownicy na pewno wiedzą, czego od nich oczekujesz?

• Motywująca romowa o celach, zadaniach, oczekiwaniach

• Wyrażanie oczekiwań

• Omówienie zasad, trudności i kwestii odpowiedzialności

• Sytuacje trudne komunikacyjnie w stawianiu celów (radzenie sobie z obiekcjami)

4. Kiedy ”sprawy nie idą po naszej myśli” - rozmowa o problemach

• Schemat i cel rozmowy

• Co robić, gdy nasze komunikaty ”nie docierają do pracownika”

• Bariery komunikacyjne w sytuacji rozmowy o trudnościach i ograniczeniach

5.Konflikt jako naturalny element związany z dynamiką grupy

6. Jak radzić sobie z własnymi emocjami w sytuacjach stresowych

• Przykładowe ćwiczenia wyciszające negatywne emocje

7. Feedback czyli udzielanie informacji zwrotnej

• Schemat rozmowy kończącej wykonanie zadania/osiągnięcia celu

• Specyfika informacji zwrotnej w rozmowie podsumowującej – zasady konstruowania i struktura ”kanapkowa”

• Komunikaty budujące wiarę w siebie pracownika

• Element krytyki w aspekcie rozwoju kadry

8. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Otrzymane certyfikaty

tak

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Certyfikowany trener i coach z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, w tym na stanowiskach menedżerskich.



Miejsce: Katowice, Zawiszy Czarnego 4
Rozpoczęcie: 2012-10-29 - Zakończenie: 2012-10-30


Miejsce: Gliwice, Długosza 2
Rozpoczęcie: 2012-11-20 - Zakończenie: 2012-11-21

Cena: 499 (PLN) + 0% VAT = 499 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2012-10-17 12:55:47

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Trening umiejętności komunikacyjnych dla kadry menedżerskiej
Organizator: High Performance Center


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |