Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: High Performance Center

Przejdź do formularza kontaktowego

Trening kompetencji przywódczych


Skuteczne zarządzanie ludźmi i właściwa komunikacja to klucze do sukcesu zawodowego. Wrodzone predyspozycje czy formalne sprawowanie funkcji kierowniczej to często za mało aby stać się efektywnym menedżerem. Potrzeba jeszcze wiedzy i narzędzi, które pozwolą wykorzystać istniejący potencjał. Praktyczny trening ma na celu wyposażyć uczestników w niezbędne umiejętności i techniki, które uczynią ich pracę łatwiejszą, a zarazem bardziej produktywną.



Program

I. SZEF IDEALNY - CZYLI JAKI?



1. Podstawowe założenia

2. Kluczowe zadania kadry kierowniczej w organizacji

3. Rola liderów w budowaniu zespołów i efektywnej współpracy



II. MOTYWOWANIE - KLUCZOWY ZASÓB LIDERA



1. Teorie motywowania i ich zastosowanie w praktyce (piramida Maslowa)

2. Wyniki badań dotyczących zaangażowania pracowników.

3. 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników w realizację celów firmy.

4.  Koncepcja Motywacji 3.0





III. PRAWA PRZYWÓDZTWA



1. Jak skłonić ludzi do uczestnictwa?, by realizować prawo wpływu.

2. Skąd czerpać siłę? Prawo szacunku mówi, że ludzie podążają za liderami silniejszymi niż oni sami.

3. Lider znajduje marzenie, a potem ludzi. Ludzie znajdują lidera, a potem marzenie - prawo przekonywania.

4. Prawo wewnętrznego kręgu, czyli jak pomagać pracownikom zobaczyć wielkość w nich samych?

5. Fazy wzrostu przywództwa, czyli jak być świadomym i skutecznym liderem? - prawo ciągłości procesu.

6. Jaki jest nasz cel? Odpowiem jednym słowem: zwycięstwo! W. Churchill - jak realizować prawo zwycięstwa?



IV. PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE



1. Zdefiniowanie przywództwa sytuacyjnego.

2. Model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.

3. Jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju pracownika.

4. Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu.

5. Jak wychodzić naprzeciw realnym możliwościom jednostki?

6. Jak prawidłowo zdiagnozować etap rozwoju zespołu i jego potrzeby?



V. GENEROWANIE ZMIANY



1. Waga zarządzania zmianą - szansa, czy zagrożenie?

2. Jak zarządzać procesem wprowadzania zmiany?

3. Zaangażowanie i wpływ pracowników na planowanie zmian.

4. Agent zmiany, czyli Ty?

5. Osiem strategii zarządzania zmianą.



VI. WSPIERAJĄCA INFORMACJA ZWROTNA



1. Rola i znaczenie informacji zwrotnej:



wspieranie współpracy w zespole,

dążenie do rozwoju pracowników,

budowanie atmosfery otwartości,

wzajemne motywowanie.



2. Zasady udzielania informacji zwrotnej podwładnym.

3. Jak przygotować się do rozmowy z podwładnym.

4. Wspierająca informacja zwrotna - model STAR, UF, FUKO, 2+2.

5. Rozmowa zorientowana na zmianę postawy podwładnego, a rozmowa korygująca.

6. Błędy w udzielaniu informacji zwrotnej.



VII. Podsumowanie

Zdobyta wiedza

Dzięki udziałowi w szkoleniu leadership uczestnik:



- pozna prawa efektywnego przywództwa,

- zrozumie jaką rolę w inspirowaniu ludzi do działania pełni lider,

- pozna fazy wzrostu przywództwa i będzie wiedział jak je realizować na gruncie zawodowym,

- będzie miał świadomość mechanizmów motywacyjnych, którymi może oddziaływać na podwładnych,

- poszerzy zakres wiedzy na temat teorii i procesów motywowania ludzi,

- pozna macierz Kena Blancharda i zrozumie kiedy wspierać, a kiedy ukierunkowywać podwładnych,

- zrozumie jaką rolę na rozwój organizacji i ludzi ją tworzących ma zmiana,

- zrozumie wagę i przydatność informacji zwrotnej w procesie motywowania i oceny pracowników,

- będzie potrafił udzielać wspierającej i rzeczowej informacji zwrotnej pracownikowi.

Otrzymane certyfikaty

Zaświadczenie udziału w trningu - High Performance Center

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Barbara Stanik

UWAGA

Warsztaty prowadzone są także w formule szkolenia "in-company" w siedzibie Klienta.



Miejsce: Katowice
Rozpoczęcie: 2014-12-03 - Zakończenie: 2015-12-04

Cena: 899 (PLN) + 23% VAT = 1105.77 PLN

UWAGA

W przypadku realizacji szkolenia w formule zamkniętej (w siedzibie Klienta) - 2499 zł netto + VAT
Ostatnia aktualizacja oferty 2015-11-13 14:38:48

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Trening kompetencji przywódczych
Organizator: High Performance Center


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |