Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10
Korzyści dla uczestników
Uczestnik podczas szkolenia:
• rozumie najważniejsze zasady pedagogiczne i dydaktyczne i przekłada je na konkretne zachowania skupiając się na swoich własnych umiejętnościach i postawach,
• poznaje ścieżkę prowadzącą od wiedzy do praktyki,
• uczy się łączyć treści szkolenia z potrzebami określonymi strategią firmy,
• tworzy scenariusz lub model szkoleniowy oparty o jasno określone potrzeby osób zainteresowanych,
• jest przygotowany do przekazywania informacji, do zdobycia zaangażowania uczestników oraz ich wsparcia podczas szkolenia,
• poznaje metody i style uczenia z uwzględnieniem specyfiki pracy z osobami dorosłymi,
• w swej koncepcji wychodzi poza schemat dedykujący „jeden rozmiar dla wszystkich”.
Metody szkolenia
• trener stosuje technikę "Treningu uczestniczącego - uczący się bierze czynny udział w proponowanych aktywnościach i poprzez to stanowi ich integralną część. Istotą tej metody jest przewaga uczenia się przez doświadczanie sytuacji „z życia wziętych”,
• trzyetapowy program łączy narzędzia, modele oraz ćwiczenia praktyczne i odgrywanie ról,
• korzystanie z pomocy: tablic typu flipchart, przenośnego komputera i pokazu slajdów na rzutniku multimedialnym, wykresów i przykładów,
• podczas tego szkolenia stosuje też metody tradycyjne/zwyczajowe/takie jak - praca indywidualna, ćwiczenia w parach, dyskusje grupowe, praca przed obiektywem kamery, udzielanie sobie informacji zwrotnych oraz metody autorskie w ćwiczeniach swobodnych z autodiagnostyką zachowań.
Program
1. Uczenie dorosłych - różnimy się preferencjami:
• jak uczą się dorośli?
• uniwersalne etapy procesu uczenia się,
• koncepcja G.Allporta i D.Kolba - klasyczny model uczenia się,
• czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi,
• Krzywa Ebbinhausa,
• bariery i błędy komunikacji - uwaga,
• rożne sposoby odbierania informacji.
2. Przygotowanie Trenera:
• obszar odpowiedzialności Trenera,
• trener aktor-interaktor-reżyser,
• metody ewaluacji i oceny szkolenia.
3. Struktura i podział czasowy modułu szkoleniowego:
• określenie celu szkolenia,
• przygotowanie scenariusza.
4. Konstrukcja szkolenia:
• przygotowanie do szkolenia,
• metodologia szkolenia,
• początek szkolenia,
• część zasadnicza,
• zakończenie,
• wskazówki dla Trenera,
• angażowanie uczestników,
• informacja zwrotna.
5. Uczenie się w grupie:
• zjawiska procesu grupowego w ujęciu dynamicznym - Model Tuckmana,
• facylitacja podczas procesu grupowego (osobowość i rola trenera w procesie grupowym),
• przestrzeń w której odbywa się szkolenie,
• pomoce audiowizualne,
• ubiór Trenera/prezentera – standard.
6. Techniki i metody przekazywania wiedzy:
• wykład,
• dyskusja,
• analiza przypadku,
• scenki i odgrywanie ról,
• zasady omawiania scenek,
• bezpieczne formy feedbacku po scenkach,
• Take 90,
• Quick Wins,
• pokaz,
• instruktaż,
• zadanie indywidualne,
• rundka,
• praca w grupach.
7. Trudne zachowania uczestników szkolenia:
• charakterystyka zjawiska oporu w grupie,
• jak sobie radzić z oporem podczas szkolenia?
• działania interwencyjne Trenera.
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności