Telefoniczna obsługa klienta Szkolenie Zamknięte
Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).
10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami na wysokim poziomie.
Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami
Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej
Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy
Zapoznanie uczestników z typologią i psychologią klienta
Nauka formułowania sposobu prezentacji oferty
Nabycie umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia skuteczności
Poznanie sposobów raczenia sobie z trudnym klientem - identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami”
Moduły Szkoleniowe:
KOMUNIKACJA WERBALNA
Głos - podstawowe narzędzie przekazu
Dobór słów oraz ton wypowiedzi
Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy
Środki i techniki oratorskie, dostosowanie formy do przekazywanego materiału
Budowanie pozytywnych relacji za pomocą słowa
Zakres i sposoby pozyskiwania informacji
STANDARDY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Rola telefonicznej obsługi klienta - jakość obsługi a pozycja firmy na rynku
Odkrywanie i zaspokajanie potrzeb Klientów
Typy klientów
Pożądanie i niedozwolone zachowania w kontaktach z klientem
Czas trwania rozmowy
Kultura rozmowy telefonicznej
JĘZYK I ETAPY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
Efekt pierwszego wrażenia - powitanie i rozpoczęcie rozmowy
Etapy rozmowy z klientami - sposoby rozpoczynania rozmów, kiedy i jak sfinalizować rozmowę, sposoby zamykania rozmowy
Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży
Etykieta rozmowy telefonicznej - przekazywanie rozmów, rozmowy przychodzące, rozmowy wychodzące, kluczowe momentyi punkty zwrotne w rozmowie telefonicznej
Pytania jako narzędzie zdobywania informacji
Rozmowa ze skryptu czy improwizacja
POZYSKIWANIE KLIENTA
Zmiana cech na korzyści
Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
Dopasowanie oferty do Klienta
Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART
WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA
Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa
w drzwiach
Psychologia manipulacji oraz jej zastosowanie w kontakcie z Klientem
Treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy
Praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników
NEGOCJACJE
Standardy formalne przygotowania negocjacji
Negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety
Ustalanie celu negocjacji, miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji
Typy negocjacji
Fazy negocjacji
Negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce
Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia
TRUDNE SYTUACJE
Geneza trudnych sytuacji
Asertywność
Rozmowy z niegrzecznymi klientami
Metoda oddzielania ludzi , faktów od problemów
Reklamacje i ich załatwianie
Sposoby radzenia sobie ze stresem
Rozmowa z klientem pokrzywdzonym z naszej winy
Rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami ze strony klientów
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności