Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Dea Szkolenia

Przejdź do formularza kontaktowego

Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku - poszukiwanie klientów


CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca. Zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji w rozmowie z klientem, w jaki sposób poszukiwać nowych klientów.



Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.



Dla kogo:



- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta



- asystentów sprzedaży.

Program

PROGRAM SZKOLENIA :



1. Moduł - Cel modułu, zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami.



Rola pierwszego wrażenia z klientem



– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.



– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta



2. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby dobrze zadanych pytań, słuchania i reagowania na obiekcje klientów.



Rozpoznawanie potrzeb klienta, reagowanie na obiekcje.



– Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży.



– Ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic pomiędzy pytaniami otwartymi a zamkniętymi oraz uświadomienie uczestnikom znaczenia dobrze zadanego pytania w dalszym procesie sprzedaży,



– Umiejętności związane z aktywnym słuchaniem – uczestnicy ćwiczą formułowanie parafrazy i innych sposobów aktywnego słuchania.



3. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby zachowania spokoju w trakcie rozmowy, odegracie scenki pozwalające poznać poprawnie skonstruowaną rozmowę z klientami.



Telemarketing - Umiejętności związane z dostosowaniem głosu do rozmowy, zachowania spokoju w rozmowie.



4. Moduł – Cel modułu, poznacie dobre i złe sposoby motywowania w pracy.



– Umiejętności związane z pozytywnym nastawieniem się w miejscu pracy, uczestnicy poznają skuteczne zachowania motywacyjne



5. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Jak stworzyć sieć kontaktów, jak poszukiwać nowych klientów - nowoczesne skuteczne sposoby.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Damian Wilpert





Specjalista w dziedzinie technik sprzedaży i budowy pozytywnego wizerunku, praktyk mający kilkuletnie doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w branży finansowej i reklamowej, 8 lat w marketingu sieciowym w tym pozycjonowanie

i optymalizacja stron internetowych, współtwórca i właściciel portalu piłkarskiego, akredytowany dziennikarz sportowy.



Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Brainstorm we współpracy z KSB MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, poziom podstawowy i zaawansowany.



Liczne Certyfikaty, m.in.: Profesjonalny handlowiec, zarządzanie ludźmi, wystąpienia publiczne, autoprezentacja, zarządzanie sprzedażą i relacje z klientami, negocjacje handlowe, praktyczne zagadnienia public relations i marketingu, pozycjonowanie optymalizacja.



Poprowadził szkolenia dla :



Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Katowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej, WS Finance, Passerotti sp. z o.o, Provida Sp. z o.o, ponad 300 szkoleń systemowych we współpracy z Eurobankiem, Meritum Bank, Invest Bankiem.



Uwielbiam kontakt z ludźmi, praca w sprzedaży daje mi ogromną radość, w trakcie rozmów biznesowych czuję się rewelacyjnie, praca zmienna w ruchu, pozwalającą rozwijać własne umiejętności, własne tempo pracy, realizowanie własnych pomysłów.



"Nakręcaj się każdego dnia, jesteś jak zegar, który ma wyznaczony swój cel" - własny cytat


Miejsce: Zabrze
Rozpoczęcie: 2012-02-18 - Zakończenie: 2012-02-18

CENA standardowa:
450 PLN + 23% VAT = 553.5 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
300 PLN + 23% VAT = 369 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku - poszukiwanie klientów
Organizator: Dea Szkolenia


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |