Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych pozyskiwaniem wsparcia finansowego dla projektów naukowych i biznesowych, które pragną doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
W trakcie poruszane są zagadnienia negocjacji handlowych i cenowych, ale również negocjacji nastawionych na różnego typu współpracę wewnątrz organizacji oraz z partnerami zewnętrznymi.
Program
Modele i źródła wsparcia finansowego dla projektów innowacyjnych ( spojrzenie na źródła finansowania poprzez potrzeby różnych grup inwestorów w zakresie partnerstwa strategicznego ).
Zasady oceny potencjału projektu
Co to jest projekt innowacyjny
Szacowanie wartości projektu
Ocena potencjału inwestycji
Biznesplan
Badanie Due diligence
Identyfikacja i kwantyfikacja ryzyk i zagrożeń w podmiocie objętym due diligence
Partnerstwo pomiędzy pomysłodawcą, a inwestorem. Poszukiwanie płaszczyzn porozumienia
Przygotowanie prezentacji projektu – zasady
Kilka słów o ochronie własności intelektualnej
Wstęp dotyczący technik negocjacyjnych w komunikacji dotyczącej różnych obszarów życia. Negocjacje, a temperament i postawa
Ćwiczenie 1 – Pozwala na wprowadzenie do omówienia różnych stylów negocjacji.
Przerwa
Przygotowanie do negocjacji z inwestorami w procesie pozyskiwania wsparcia dla projektów innowacyjnych
Negocjacje, a techniki prezentacji
Przygotowanie przestrzeni do negocjacji
Komunikowanie werbalne i niewerbalne
Sztuka efektywnego komunikowania
Metody redukowania lęków i oporu przed odrzuceniem
Ćwiczenie rozluźniające
Cel i korzyści związane z zadawaniem pytań
Rodzaje pytań przydatnych w negocjacjach
Zbieranie informacji o partnerze negocjacji i jego potrzebach poprzez pytania
Sztuka aktywnego słuchania podczas negocjacji
Precyzowanie jako sposób uszczegółowiania podanych informacji
Podsumowanie jako technika skrótowego przedstawiania najważniejszych informacji pojawiających się w trakcie negocjacji
Komunikaty budujące siłę negocjacyjną
Argumentacja w trakcie negocjacji
Argumenty logiczne i korzyści
Argumenty emocjonalne
Strategie przedstawiania argumentów i rozwiązańTest – Uczestnicy muszą opisać gesty i postawę ciała osób przedstawionych na slajdach oraz emocje towarzyszące wypowiedzi
Umiejętność wywierania wpływu na rozmówcę
Niewerbalne oznaki siły negocjatora
Umiejętność zmiany przekonań u rozmówcy
Zarządzanie sytuacją konfliktową
Przerwa
Narzędzia i techniki do prowadzenia negocjacji
Negocjacje związane z pozyskiwaniem funduszy, projektów i współpracowników
Negocjacje w procesie zarządzania zespołem, współpracownikami i partnerami biznesowymi
Negocjacje twarde vs miękkie
Negocjacje WIN – WIN
Planowanie strategii negocjacyjnej
Określenie własnego celu negocjacji
Ustalanie najlepszego alternatywnego rozwiązania BATNA
Istota BATNY dla procesu negocjacji
Ustalenie dolnej granicy negocjowanego porozumienia i poziomu satysfakcji
Techniki negocjacyjne
Techniki stosowane na początku negocjacji
Techniki stosowane w środku procesu negocjacjiTechniki kończące negocjacje
Triki stosowane przez partnera negocjacjiUstępstwa w negocjacjach
Ćwiczenie – Symulacje negocjacji
Zdobyta wiedza
Program został ukierunkowane na trening umiejętności skutecznego stosowania i rozpoznawania różnych technik negocjacyjnych w procesie pozyskiwania wsparcia dla projektów innowacyjnych.
Otrzymane certyfikaty
Dyplom ukończenia szkolenia wraz z opisem zdobytyc kwalifikacji
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Małgorzata Nieciecka
New Media & Marketing Expert, Business Partner Xevin-Consulting
Ma kilkanaście lat doświadczenia w realizacji projektów innowacyjnych z wykorzystaniem nowych technologii komunikacji. Była managerem Webtel-Interactive przez 7 lat w grupie Communication One Inc, następnie dr. ds. wsparcia platformy e-marketing i e-commerce w Internet Group i Dyrektorem ds. rozwoju komunikacji interaktywnej w agencji marketingu zintegrowanego Peppermint. Obecnie od 2 lat doradza spółkom wdrażającym rozwiązania innowacyjne wspierające procesy zarządzania, marketing i sprzedaż. Odpowiada za wsparcie dla projektów typu startup starających się o finansowanie oraz na etapie inwestycji , inkubacji i rozwoju.
UWAGA
Możliwa jest organizacja zamkniętego szkolenia z dopasowaniem programu do indywidualnych potrzeb klientów
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności