Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Szkolenie online: Efektywny Handlowiec - sztuka wzrostu sprzedaży


Informacje dodatkowe

Szkolenie onlnie będzie realizowane na platformie Zoom Meetings. Bloki Online 5x2h



Opis szkolenia i cel

Innowacyjne szkolenie odpowiadające na bieżącą sytuacje jaka zaistniała na rynku. Nieoczekiwane warunki zewnętrzne doprowadziły do pracy zdalnej „ home office”, większości zespołów handlowych w kraju. Chcąc najbardziej efektywnie wykorzystać czas pracy zdalnej, proponujemy Państwu szkolenie zaprojektowane na bazie warsztatu „Efektywny handlowiec”, które z powodzeniem realizujemy w trybie stacjonarnym od 2015 r.

„Efektywny Handlowiec” – on-line jest szkoleniem skierowanym do zespołów handlowych, Przedstawicieli Handlowych, KAM, KAS oraz do wszystkich obiorców którzy chcą poznać nowe kompetencje w obszarze sprzedaży oraz zarządzania sprzedażą.

Każdy z bloków dotyczy innej tematyki związanej z rozwojem sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz komunikacji i negocjacji. Dla zespołów które nie miały szkoleń handlowych proponujemy przeprowadzenie szkolenia ze wszystkich bloków tematycznych, natomiast dla zespołów które chcą odświeżyć wiedzę z zakresu tematu szkolenia istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia z wybranych bloków tematycznych.

Założenie warsztatu.

Głównym założeniem warsztatu jest przekazanie kompleksowej wiedzy niezbędnej do efektywnego wzrostu sprzedaży produktów lub usług. Przekażemy wiedzę z zakresu wzrostu sprzedaży która opiera się na narzędziach efektywnie wykorzystywanych i elastycznie dopasowanych do potrzeb rynkowych. Uczestnik szkolenia pozna narzędzia zarządzania portfelem klientów, planowania sprzedaży. W tym obszarze przekażemy i zaprojektujemy narzędzia określające segmentacje oraz targeting portfela klientów. W następnym etapie przekażemy najnowsze narzędzia z obszarów komunikacji z klientem oraz negocjacji handlowych. Narzędzie przekazane w tych blokach są skutecznymi narzędziami wykorzystywanymi na rynku co pozwoli na szybką implementacje rozwiązań po szkoleniu.



Korzyści dla uczestników

Podczas warsztatu uczestnik pozna:

• Modele zarządzania portfelem klientów

• Efektywne narzędzia zwiększania obrotu na kliencie

• Umiejętność rozmowy z osobami decyzyjnymi w firmie

• Techniki dopasowania do rozmów z klientam

• Modele pozyskiwania nowych klientów

• Narzędzia walki z konkurencją na swoim kliencie

• Skuteczne procesy segmentacji oraz targetingu

• Efektywne narzędzia wzrostu sprzedaży w obszarze – jakościowym, ilościowym, wartościowym

• Techniki sprzedaży

• Modele komunikacji sprzedażowej

• Najnowsze założenie i narzędzia wykorzystywane w negocjacjach handlowych

• Narzędzia zarządzania przychodami

• Skuteczne metody przeciwdziałaniu ryzykom w sprzedaży

Program

Plan szkolenia. Bloki Online do 2 h



1. Efektywny Handlowiec – wprowadzenie/autodiagnoza:

• kluczowe kompetencje handlowca – oczekiwania klientów,

• skuteczny handlowiec w firmie – po drugiej stronie lustra,

• psychologia sprzedaży – najważniejsze fakty,

• najtrudniejsze problemy w sprzedaży – dlaczego zawsze są takie same,

• motywacja – początek skutecznej sprzedaży.

Ćwiczenie: Budowa tabeli kompetencji. Pomiar. Uczestnicy odpowiedzą na pytanie. Co mogę robić jeszcze lepiej w obszarze efektywności sprzedaży. Ćwiczenie rozwinie zdolność postrzegania swojego poziomu kluczowych kompetencji sprzedażowych w porównaniu do oczekiwań firmy oraz klientów.



2. Zarządzanie portfelem klientów – planuj sprzedaż długofalowo:

• strategie współpracy – wybór, planowanie, implementacja,

• dlaczego portfel musi rosnąć – (ilościowo, jakościowo, wartościowo),

• skuteczna segmentacja i targeting – najważniejsze narzędzia,

• klienci kluczowi/nowi klienci – stabilny rozwój,

• dywersyfikacja portfela w kryzysie,

• jak wykorzystywać trendy na rynku,

• dane w pracy handlowca – mój udział w rynku jak go zmierzyć i powiększyć.

Ćwiczenie: Projektowanie standardu współpracy. Uczestnicy na podanych przez siebie przykładach będą mieli za zadanie zaprojektować, profesjonalną strategie współpracy z kluczowym klientem ukierunkowaną na długofalowy wspólny wzrost wartościowy. Ćwiczenie rozwinie kompetencje w obszarach, planowania, przewidywania, doboru narzędzi współpracy oraz zarządzanie zadaniami w czasie.



3. Komunikacja w sprzedaży – dlaczego jest najważniejsza:

• typologia klientów – charakterystyka biznesowej komunikacji,

• kluczowe kompetencje komunikacji – transparentność, asertywność, logika,

• jak budować swój autorytet – personal branding,

• style komunikacji – mój styl w sprzedaży,

• FUKO – skuteczna informacja zwrotna,

• trudna sztuka prezentacji – ( produkt, strategia, historia współpracy),

Ćwiczenie: Skuteczna prezentacja handlowa. Uczestnicy podzieleni na grupy będą projektować oraz przedstawiać prezentacje produktu w oparciu o nowe narzędzia komunikacji. Ćwiczenie rozwinie, umiejętność doboru stylu komunikacji w procesie sprzedaży oraz rozwinie kompetencje w obszarze skutecznych prezentacji.



4. Negocjacje skutecznego handlowca – struktura, wybór strategii:

• rodzaje negocjacji – konfrontacja, współpraca, wycofanie,

• techniki negocjacji – wybierz najlepszą dla obu stron,

• przygotowanie do negocjacji, skuteczne narzędzia – OHZ, BATNA,

• projektowanie negocjacji model – CHOINKA,

• etapy negocjacji – wszystko jest ważne,

• co i kto pomoże mi w negocjacjach – jak wykorzystać informacje,

• wywieranie wpływu w negocjacjach – szansa czy zagrożenie,

• manipulacja – jak się przed nią bronić,

• najczęstsze style negocjacyjne trudnych klientów – jak je wykorzystać.

Ćwiczenie: Gra negocjacyjna oparta na realnych wnioskach dwóch negocjujących stron. Ćwiczenie rozwinie zdolność przygotowanie planu negocjacji, wybrania najlepszej strategii oraz pokaże jak ważne jest współdziałanie oraz zdolność elastyczności w negocjacjach.



5. Techniki sprzedaży – rodzaje, strategie, uwarunkowania: procesy

• modele sprzedaży – EKG(Q), (4I), sprzedaż ekspercka, sprzedaż emocjonalna,

• procesy sprzedaży - autodiagnoza

• efektywne procesy sprzedaży – jak być najlepszym na rynku

• struktura wizyty sprzedażowej – kiedy uzyskać zobowiązanie,

• czy cena jest najważniejsza – co mówi klient, czego oczekuje klient,

• budowa argumentów sprzedażowych – charakterystyka,

• potyczki w sprzedaży jak je wygrywać,

• pułapki klientów w procesie sprzedaży – jak ich unikać,

• manipulacja w sprzedaży – jak być biznesowo asertywnym,

• sprzedaż z zyskiem – „ cyfry mówią”.

Ćwiczenie: Moja najlepsza sprzedaż. Uczestnicy na podstawie podanych przez siebie przykładów (towaru lub usługi), zaplanują skuteczną strukturę sprzedaży w odniesieniu do wymagającego klienta. Ćwiczenie podniesie kompetencje w obszarach: planowania procesu sprzedaży, budowy argumentów sprzedażowych, rozpoznania technik manipulacji.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Online
Rozpoczęcie: 2020-05-28 - Zakończenie: 2020-05-29

CENA standardowa:
790 PLN + 23% VAT = 971.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
690 PLN + 23% VAT = 848.7 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie online: Efektywny Handlowiec - sztuka wzrostu sprzedaży
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |