Zaintrygować odbiorcę. To już wiele.
Teraz jeszcze pobudzić go do uśmiechu i refleksji. Sprawić, by zapadło mu w pamięci to, co przekazujesz. I żeby przypomniał sobie o tym za jakiś i zaczął działać zgodnie z naszą intencją.
To już bardzo wiele.
A Ty, jak wiele chcesz osiągnąć?
Program
Program - szkolenie autoprezentacja, prezentacja i wystąpienia publiczne
Projektowanie zawartości prezentacji i wystąpienia publicznego w kontekście pożądanego efektu
-
Kryteria efektywności prezentacji i wystąpienia publicznego
-
Cele prowadzącego a potrzeby słuchaczy
-
Projektowanie struktury wystąpienia i prezentacji – czyli co zrobić, by przekaz był utrzymujący skupienie, zrozumiały i efektywny:
-
Model Rekina – jak zjednać sobie odbiorcę i zostawić po sobie mocne wrażenia poprzez wystąpienia publiczne - szkolenie jest okazją do doświadczenia tego na własnej skórze:)
-
Struktura przekazu – pionowa i pozioma – jak mówić zrozumiale
-
Struktura perswazji – jak wzbudzić i utrzymać dynamikę oraz przekonać odbiorcę do pożądanych myśli i decyzji
-
Wzorce budowania, funkcje i proporcje prezentacji: wstępu, rozwinięcia i zakończenia
-
Przed Tobą prezentacje produktowe i wystąpienia publiczne? Szkolenie ze storytellingu - w tym szkoleniu, krótko, konkretnie – powiemy Ci jak historią zjednać sobie słuchacza i zapaść w jego pamięć i przećwiczymy to przed kamerą.
Jak zaciekawić poprzez prezentacje - szkolenia u nas uczą sztuki retoryki!
-
Budowanie napięcia
-
Anegdota
-
Metafora
-
Antyteza
-
Pytania i pytania retoryczne - budowanie dialogu
-
Pauza
-
Słowa klucze
Mowa niewerbalna na wystąpienia publiczne i prezentacje – szkolenie pokaże Ci receptę na sukces!
-
Wzrok i kontakt wzrokowy
-
Mimika, postawa, gesty, gestykulacja (body language - mowa ciała) wpływają na postrzeganie Twojego profesjonalizmu, opanowania, poczucia wartości. Pokażemy Ci jak zrobić, żeby to nie były niby wystąpienia publiczne - szkolenia u nas rozwijają charyzmę!
-
Dykcja, intonacja, modulacja – operowanie dźwiękiem
-
Dynamika
-
Poruszanie się, proksemika
Zarządzanie uwagą publiczności i budowanie relacji z odbiorcami
-
Techniki do pobudzania (publiczność niezainteresowana/ znudzona)
-
Techniki do otwierania (odbiorca nieśmiały/ małomówny)
-
Techniki do dyscyplinowania i zyskiwania przychylności (odbiorca gadatliwy/ nieuważający/ atakujący/ złośliwy)
Techniki obniżania stresu przed wystąpieniem i kontroli emocji w trakcie wystąpienia
-
Przyczyny stresu - jak się przygotować i o co zadbać przed prezentacją
-
Objawy stresu - perspektywa prezentera i publiczności
-
Techniki obniżania stresu i uruchamiania poczucia pewności siebie
Wszystkie prezentacje i wystąpienia publiczne szkolenia są nagrywane kamerą, a Uczestnik otrzymuje nagranie ze swoimi wystąpieniami i prezentacjami, aby móc dalej doskonalić swój warsztat po szkoleniu. Po każdej prezentacji i wystąpieniu Uczestnik otrzymuje feedback wspierający i korygujący od trenera i wybranych Uczestników.
* 3 dzień opcjonalny: Warsztat MS PowerPoint®, czyli jak tworzyć atrakcyjne i efektywne slajdy
Jak osiągnąć za pomocą prezentacji w PowerPoint® to, co chcemy osiągnąć...
-
Cel prezentacji i sens slajdów
-
Prezentacja a slidedoc - triki Nancy Duarte
Jak zaciekawić prezentacją w PowerPoint®
-
Forma a treść – złoty umiar
-
Stosowanie języka korzyści w kontekście celu prezentacji
-
Wychodzenie ze schematyczności slajdów
-
Proporcje zawartości elementów struktury
-
Jak budować slajd od strony merytorycznej i graficznej (ZEN prezentacji Garr Reynolds'a)
Forma prezentacji w PowerPoint®
-
Czcionki:
-
Struktura slajdu
-
Ilość elementów na slajd i na całą prezentację
-
Umiejscowienie na slajdzie (tekst + obraz)
-
Ilość slajdów
-
Słowa i obrazy klucze
Wstawianie i zarządzanie treścią slajdów w PowerPoint®
-
Wstawianie i edycja obrazów, obrazków clipart, kształtów i inteligentnych kształtów SmartArt
-
Wstawianie i edycja tabel
-
Wstawianie i edycja wykresów
-
Wstawianie i edycja video i audio
-
Efekty graficzne
-
Wyzwalacze (np. film uruchamiający się po odpowiednim czasie lub kliknięciu)
-
Warstwy – jak radzić sobie z grafiką składającą się z kilku elementów
-
Tworzenie stylów i grafiki tła – firmowy szablon
Pokaz slajdów w PowerPoint®
-
Przejścia i animacje
-
Wejścia, wyróżnienia i wyjścia
-
Chronometraż i wyzwalacze
-
Pokaz z widokiem prezentera, czyli prezentacja bez przełączania i przerw technicznych
-
Korzystanie z notatek PP – PP suflerem
-
Pokaz niestandardowy – jedna prezentacja dla kilku grup odbiorców
Automatyzacja pracy i extra możliwości w PowerPoint®
-
Szybkie przygotowywanie prezentacji dzięki definiowaniu wzorców i układów:
-
Slajdów
-
Materiałów informacyjnych
-
Notatek
-
Automatyczne generowanie zaawansowanych materiałów szkoleniowych z PP dzięki wykorzystaniu wzorców notatek
-
Korzystanie ze stopek, nagłówków, numeracji stron, daty i czasu
-
Wykorzystywanie układów slajdów w zależności od zawartości (np. slajd tytułowy, slajd rozwijający, slajd końcowy, slajd przejściowy)
Zaprasazmy do zapisu: szkolenie autoprezentacja, prezentacja i wystapienia publiczne.
Zdobyta wiedza
Nauczysz się:
-
Projektowania intrygującej i wciągającej prezentacji
-
Wzbudzać i utrzymywać zainteresowanie słuchaczy już od pierwszych słów wystąpienia
-
Formułować przekaz w sposób jasny i klarowny mimo trudnych treści
-
Kontrolować modulację i dynamikę głosu podczas przemówienia
-
Świadomie zarządzać własną mową ciała – gestami, postawą, mimiką, ruchem na scenie podczas wystąpienia publicznego
-
Budować autorytet wśród publiczności
-
Stosować sprawdzone techniki obniżające poziom stresu przed prezentacją i w jej trakcie
-
Tworzyć ciekawą prezentację w programie Power Point
Otrzymane certyfikaty
Certyfikat ukańczeia szkolenia
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Karolina Prusińska
trener, coach, konsultant, psycholog biznesu Warszawa
Trener z wieloletnim doświadczeniem zawodowym; praktyk biznesu, certyfikowany coach, psycholog biznesu. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, na specjalizacji Wspieranie Rozwoju Osobowości oraz Psychologię Organizacji i Pracy. Posiada szeroką wiedzę z zakresu wspierania rozwoju kompetencji osobistych, projektowania i organizacji działań szkoleniowo-rozwojowych. Była jednym z trenerów w wewnętrznych programach rozwojowych: Akademia Rozwoju Menedżerów oraz TOP 15 (warsztaty dla „talentów”).
Pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji, opracowała i wdrożyła cykl szkoleń dla menedżerów, wspierający efektywność działania w sytuacji dużych zmian organizacyjnych, zawierający elementy komunikacji w sytuacji zmiany, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań.
Tworzyła i wdrażała projekty rozwojowe oraz szkoleniowe z zakresu efektywności osobistej, zarządzania stresem, profesjonalnej prezentacji, komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania sobą w czasie, zarządzania emocjami oraz standardów obsługi klienta, obejmujące pracowników na różnych szczeblach organizacyjnych i w różnych obszarach.
Osiągała wyznaczane cele i realizowała szkolenia na najwyższym poziomie. Jej szkolenia spotykały się z wysokimi ocenami uczestników i wpływały znacząco na poprawę efektywności jednostek oraz zespołów.
Wprowadziła do organizacji coaching grupowy, jako narzędzie wspierające rozwój menedżerów.
Ma doświadczenie w projektach team-buildingowych. Współorganizowała wyprawy rozwojowe połączone z pracą coachingową.
W projektowaniu szkoleń, jak też innych wydarzeń rozwojowych, szczególną wagę przywiązuję do diagnozy potrzeb oraz do formułowania celów, które w procesie doradczym, szkoleniowym czy rozwojowym będą realizowane. Szkolenia prowadzi w oparciu o cykl uczenia się Kolba, stosując różne formy aktywizacji uczestników. Wykorzystuje również wiedzę psychologiczną oraz narzędzia coachingowe, by jeszcze efektywniej pracować z grupą. Dba o dobro uczestników oraz realizację zamierzonych celów. Dzieli się wiedzą, wspiera w uczeniu się nowych umiejętności.
Swoje kompetencje trenerskie oraz coachingowej rozwijała, biorąc udział w wielu szkoleniach, m.in.: Profesjonalny Trener – szkolenie doskonalące warsztat trenerski, Szkoła Coachów Biznesu, Szkoła Coachingu Grupowego i Zespołowego, Zen Coaching Training, i wiele innych.
Autorka bloga i artykułów dotyczących rozwoju osobistego.
lub
Sabina Dąbrowska-Olbryś
menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu Warszawa
Menedżer z ponad 14-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.
Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter, emplo, Rabota.ua), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj – zarówno „miękkiego”, jak i „twardego”. Odpowiadała za 16-to osobowy dział, raportując bezpośrednio do Prezesa firmy i współpracując blisko z zarządem grupy kapitałowej. Zarządzała zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej.
Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt.
Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje).
Interesuje się rozwojem inteligencji emocjonalnej i samoświadomości liderów oraz wielopoziomowym rozwijaniem efektywności zespołowej. Jej pasją jest wspieranie ludzi w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym.
UWAGA
Jesteśmy pierwszą firmą szkoleniową na rynku, która od 2011 roku gwarantuje odbycie się szkolenia już od pierwszego Uczestnika jako standard w szkoleniach otwartych.
Jeżeli widzisz etykietę "Termin gwarantowany" na naszym szkoleniu, to znaczy, że szkolenie odbędzie się na 100%. A nawet jeśli jeszcze nie widzisz takiej etykiety, to wystarczy, że Ty się zapiszesz i zostanie on zagwarantowany wraz z pierwszym zapisem. Nawet gdyby tak się zdarzyło, że na dany termin zapiszesz się tylko Ty, przeprowadzimy to szkolenie tylko dla Ciebie. To oznacza, że otrzymasz droższą i efektywniejszą formę szkolenia: trening indywidualny!
Dlaczego nie odwołujemy szkoleń? Ponieważ większą wartość ma dla nas bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem, niż maksymalizowanie zysków za wszelką cenę. Jest to również z naszej strony wyraz szacunku dla Klienta.
Miejsce: Panieńska 9 lok. 25, Warszawa
Rozpoczęcie:
2018-05-24
- Zakończenie: 2018-05-25
Miejsce: Panieńska 9 lok. 25, Warszawa
Rozpoczęcie: 2018-06-21 - Zakończenie: 2018-06-21
Cena: 1690 (PLN) + 23% VAT = 2078.7 PLN
UWAGA
Nasza polityka rabatowa
Mocno wierzymy w to, że są wartości, które budują pozytywne relacje, także z klientami. Dlatego nasza polityka rabatowa jest oparta o wartości:
Sprawiedliwość - każdy klient może otrzymać u nas rabat na tych samych zasadach:
Terminu płatności (rabat 10% za przedpłatę najpóźniej 30 dni przed szkoleniem*);
Liczby uczestników (rabat 20% dla każdej kolejnej zgłoszonej osoby na ten sam termin przez tego samego zgłaszającego**).
Wiarygodność i uczciwość - nasze ceny i rabaty są prawdziwe i nie zmieniamy ich pod wpływem negocjacji – oferujemy najlepsze ceny i rabaty, jakie możemy dać.
* liczonych po dacie zaksięgowania środków na naszym koncie (np. szkolenie zaczyna się 24.06, ostateczną datą zaksięgowania jest 25.05, jeśli termin płatności wypada w weekend to jest to 32 dni przed terminem szkolenia). W przypadku przekroczenia tych terminów po szkoleniu wystawiona jest faktura na pełną kwotę za szkolenie (bez 10% rabatu).
** W przypadku rozbicia uczestników na kilka innych terminów szkoleń, zgłoszenie będzie ponownie przeliczane i faktura będzie wystawiona w oparciu o stan faktyczny liczby uczestników na szkoleniu.
Rabaty łączą się ze sobą, jeśli zostaną spełnione powyższe warunki
Klient jest odpowiedzialny za pilnowanie terminu przedpłaty, jeśli jest takim rabatem zainteresowany
Warunki jakie powinny zaistnieć aby dokonać zgłoszenia i skorzystać z rabatów:
- wypełnić formularz na stronie zaznaczając opcję rabatu za przedpłatę (rabat za kolejnego uczestnika zaznacza się automatycznie wybierając opcję zapisu 2 lub większej ilości osób na tym samym formularzu)
LUB
- przesłać na maila anna.goralczuk@4grow.pl dane uczestnika/uczestników wraz tytułem i datą szkolenia (imię i nazwisko, stanowisko, adres mailowy, tel. kontaktowy, dane firmy, która będzie płatnikiem) z informacją czy Klient chce skorzystać z 10% rabatu z tytułu 30 dniowej przedpłaty
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności