Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Kognitus Kognitywistyczne Centrum Szkoleń

Przejdź do formularza kontaktowego

Szkolenie asystencko - sekretarskie


Szkolenie weekendowe, przeznaczone dla osób, które zamierzają podjąć pracę lub pracują na stanowisku pracownika biurowego, zwłaszcza dla pracowników administracyjnych, sekretarek, asystentek, pracowników biur obsługi klienta i sekretariatów.



Podzielone na trzy moduły: psychologiczny , administracyjny i finansowo- księgowy, skonstruowane tak, by przekazać najistotniejszą i najbardziej przydatną w zawodzie wiedzę i umiejętności. Zagadnienia teoretyczne poparte wieloma ćwiczeniami i pracą na dokumentach.



Szkolenie prowadzone przez trenerki z kilku i kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku asystentki zarządu oraz księgowej. Dzięki znajomości specyfiki pracy w biurze od podszewki szkolenie zaprojektowane by aktywizować uczestników a wiedzę implementować poprzez praktyczne ćwiczenia.

Program

Moduł psychologiczny



Praca asystentki, sekretarki, związana jest z nieustannym kontaktem z ludźmi. Na co dzień pracownik biurowy ma kontakt zarówno z osobami z zewnątrz jak i z pracownikami firmy. Osoba ta niejako tworzy wizerunek całej firmy. Często kontakt z sekretariatem i z pracującymi w tym miejscu pracownikami jest pierwszym kontaktem z firmą. To sekretarka czy asystentka w momencie pierwszego kontaktu z firmą jest jej wizytówką. Dlatego tak ogromne znaczenie ma dla niej zdolność nawiązywania kontaktu, terminowe załatwianie spraw, umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami czy w stresujących sytuacjach, tak, aby nie wpływały one negatywnie na wizerunek firmy. Istotnymi zagadnieniami są również te związane z wizerunkiem samej osoby pracującej

w sekretariacie.




Cele: Uczestnicy kursu poznają zasady dobrej komunikacji i posiądą umiejętność skutecznego komunikowania się. Poznają także istotę asertywności w codziennym funkcjonowaniu w strukturach firmy. Ponadto będą znali zasady zarządzania sobą w czasie i poznają sposoby radzenia sobie ze stresem, który zostanie zminimalizowanym także dzięki uzyskanej wiedzy na temat zasad związanych z obsługą gości i świadomością roli własnego wizerunku w aspekcie reprezentowania firmy.



Moduł zawiera wprowadzenie teoretyczne do problemu oraz warsztaty praktyczne.



Charakterystyka funkcji asystentki/sekretarki i jej rola w codziennym funkcjonowaniu firmy/instytucji – wstęp



Komunikacja

a. Zasady dobrej komunikacji:

- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu,



- struktura komunikacji i zasady tworzenia komunikatów,



- rola informacji zwrotnej (feedback),



- zasady komunikowania się,



- bariery komunikacji i najczęstsze błędy w komunikowaniu się.







b. Komunikacja z klientami zewnętrznymi:





- nawiązywanie kontaktu i podtrzymywanie kontaktu,



- zasady związane z prowadzeniem rozmów telefonicznych,



- umiejętność radzenia sobie z „trudnym klientem” – zarówno w kontaktach telefonicznych, jaki i bezpośrednich.







c. Komunikacja z klientami wewnętrznymi:





- komunikowanie się z bezpośrednim przełożonym,



- komunikowanie się ze współpracownikami,



- zarządzanie przepływem informacji między pracownikami a kadrą zarządzającą.







Asertywność

a. Asertywność – informacje ogólne

b. Asertywność w sekretariacie:

- asertywność w kontaktach z bezpośrednim przełożonym/przełożonymi,



- asertywność w kontaktach ze współpracownikami,



- asertywność w kontaktach z klientami zewnętrznymi



c. Trening asertywności

Stres

a. Źródła stresu.

b. Profilaktyka i rozładowanie stresu.

c. Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy własne

a. Metody planowania

b. Ustalanie priorytetów.

c. Przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu – dystraktory, umiejętność ich eliminowania i radzenia sobie z nimi.

d. Zarządzanie informacjami i delegowanie zadań.

e. Umiejętność sporządzania notatek w ciągu dnia pracy, tworzenie raportu dziennego wykonanych zadań w trakcie pracy.

Autoprezentacja

a. Profesjonalny wygląd: strój, obuwie, fryzura, makijaż, manicure, biżuteria.

b. Zachowania i zwyczaje własne pożądane i zakazane w pracy w sekretariacie.

Etykieta dotycząca podejmowania gości

a. Przywitania.

b. Podawanie napojów i poczęstunku.

c. Pożegnania.

d. Postępowanie z niezapowiedzianymi gośćmi.

e. Postępowanie z niepożądanymi gośćmi.

f. Podejmowanie gości zagranicznych.



Moduł finansowo- księgowy



Uczestnicy szkolenia poznają podstawy księgowości oraz specyfikę zarządzania finansami firmy.



Wprowadzenie

a. Źródła przychodów.

b. Koszty uzyskania przychodów.

c. Podstawa obliczenia i wysokość podatku.

Podstawy księgowości

a. Sposoby rozliczania podatku dochodowego

b. Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych

c. Rodzaje dokumentów księgowych

Specyfikacja kosztów

a. Koszty bezpośrednie i pośrednie

b. Delegacje krajowe i zagraniczne

c. Ryczałty samochodowe

d. Zarządzanie kosztami

Moduł zawiera wprowadzenie teoretyczne oraz praktyczne ćwiczenia.



Moduł administracyjny



Jednym z najważniejszych zadań pracowników biur i sekretariatów jest samodzielne prowadzenie korespondencji, przyjmowanie, segregowanie i jej przekazywanie. Ponadto często ich stanowisko jest wykorzystywane jako wspierające pracę osób zarządzających, co wiąże się

z przygotowywaniem raportów i prezentacji na spotkania zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Moduł ma na celu omówienie podstawowych zasad związanych z różnymi formami korespondencji, zasad tworzenia poszczególnych jej form i ukazanie możliwości wykorzystywania dostępnych narzędzi (pakiet MS Office) w celu usprawnienia jej ewidencjonowania i dystrybuowania.




Moduł zawiera wprowadzenie teoretyczne do problemu oraz ćwiczenia praktyczne.



Cele: Uczestnicy kursu poznają zasady tworzenia korespondencji zewnętrznej zgodnie

z zasadami etykiety, a także wymogami prawnymi. Ponadto uczestnicy zdobędą wiedzę na temat wykorzystania mniej znanych funkcji podstawowych narzędzi pakietu MS Office do obsługi korespondencji. Zdobędą także informacje dotyczące korespondencji elektronicznej: zasad konstruowania wiadomości mailowych zgodnie z zasadami etykiety i zgodnie z obowiązującym prawem. Uczestnicy poznają także podstawowe zasady dotyczące tworzenia prezentacji.



Korespondencja zewnętrzna:

a. Zasady redagowania pism, zwroty grzecznościowe, układ treści, pieczątki i podpisy.

b. Tworzenie krótkich pism: wnioski, odpowiedzi na reklamacje.

c. Właściwe adresowanie przesyłek.

d. Zaproszenia biznesowe.

e. Aspekty prawne w oficjalnej korespondencji.

f. Zasady ewidencjonowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

g. Ustalenie sposobu obiegu korespondencji i sposoby jego monitorowania.

Korespondencja mailowa:

a. Informacje na temat dobrych i zakazanych praktyk – netykieta.

b. Zasady dotyczące obsługi ogólnego adresu mailowego do firmy.

c. Użycie „autorespondera” i automatycznego przekierowania wiadomości.

d. Zasady redagowania podpisów i stopek w firmowych i indywidualnych kontach mailowych.

e. Aspekty prawne dotyczące korespondencji elektronicznej.

Korespondencja wewnętrzna:

a. Sposoby komunikacji z pracownikami, listy i notatki służbowe.

b. Stałe zasady współpracy w określonych obszarach pomiędzy pracownikiem sekretariatu a pozostałymi pracownikami.

c. Delegowanie zadań i wypełnianie własnych obowiązków przy użyciu korespondencji mailowej ze współpracownikami.

Podstawowe zasady tworzenia prezentacji

a. Przygotowanie do stworzenia prezentacji.

b. Zasady tworzenia prezentacji: organizacja slajdu, teksty, wykresy i tabele, czcionki, ilustracje, animacje, filmy, i in. 

Otrzymane certyfikaty

zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem omawianych zagadnień

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Anna Ślusarczyk- asystent zarządu, specjalista do spraw zarządzania jakością

Beata Chabowska - księgowa z 20 letnim doświadczeniem

UWAGA

Poznań: ul. Starołęcka 31, 15min do centrum, dogodny dojazd tramwajami: 3,4,12,13,18, duży strzeżony parking, monitoring



Termin: 21-22.04.2012r., godz. 9.00 -17.00







ZGŁOSZENIE: formularz zgłoszeniowy na stronie



ZAPYTANIA: biuro@kognitus.pl





Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2012-04-21 - Zakończenie: 2012-04-22

CENA standardowa:
1290 PLN + 23% VAT = 1586.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1200 PLN + 23% VAT = 1476 PLN

UWAGA

Uwaga! Atrakcyjne zniżki :



1 osoba – 1200 zł netto (przy zgłoszeniu do 2 tyg. przed szkoleniem)



2 osoby – 1150 zł netto za osobę



3 osoby i więcej- 1090 zł netto za osobę
Ostatnia aktualizacja oferty 2012-04-11 10:13:00

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie asystencko - sekretarskie
Organizator: Kognitus Kognitywistyczne Centrum Szkoleń


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |