Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?


Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupie? Co sprawia, że chcę tu kupić?



Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych.



Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE:



  • Dlaczego klient kupuje?


  • Co nim kieruje?


  • Co go motywuje do zakupu?


  • Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?




Cele szkolenia Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy? prezentują się następująco:



  • Poznanie psychologicznych aspektów kupowania


  • Zrozumienie motywacji poszczególnych grup klientów


  • Budowanie procesów sprzedażowych




SZKOLENIE DEDYKOWANE - szczegóły



Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.



Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.



CZAS TRWANIA SZKOLENIA



Szkolenia zamknięte to szkolenia organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu gospodarczego – firmy. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela.



Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.



CZAS TRWANIA SZKOLENIA



Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).



MIEJSCE SZKOLENIA



Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Program

PROGRAM SZKOLENIA



DZIEŃ I






KIM JEST KLIENT



  • Typologia klienta ze względu na: płeć/ wiek/ problem/ ego/ czas


  • Analiza zachowań poszczególnych typów Klienta


  • Przyczyny powstawania konfliktów z klientem


  • Trudny klient


  • W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ skąd ich tak dużo”




DLACZEGO ONI KUPUJĄ



  • Skąd się bierze motywacja klientów do zakupów?


  • Dlaczego kupują kobiety, czyli czym się kierują podejmując decyzje?


  • Dlaczego kupują mężczyźni, czyli czym się kierują podejmując decyzje?


  • Dlaczego kupują rodzice, czyli czym się kierują i jak ustalają decyzje?


  • Dlaczego kupują dzieci, czyli jak wywierają wpływ na rodziców lub dziadków?


  • Decydent – Kim jest? Lubi kupować czy tylko płacić?


  • W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Pomyśl jak oni”




PSYCHOLOGIA SALONU



  • Jakie zmysły biorą udział w kupowaniu?


  • Efekt „pierwszego wrażenia” jako narzędzie sprzedażowe na dziś i przyszłość


  • Wchodzę do salonu i …? Czyli co decyduje o wejściu dalej?


  • Jak na proces zakupu wpływają światło, zapach i dźwięk?


  • Kinestetycy, wzrokowcy i słuchowcy, czyli bodźce wpływające na zakupy


  • Psychologia ścieżki salonu


  • Strefy komfortu, czyli jak zagospodarować „poganiaczy”?


  • W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ postrzegaj zmysłami”






DZIEŃ II



CENA, RABAT, PROMOCJA




  • Podział klientów ze względu na cenę


  • Podział klientów ze względu na rabat


  • Sprzedajemy ceny, czyli jak grać cenami, pakietami i gratisami?


  • Jak prezentować cenę?


  • Dostępność do ceny, czyli jak widoczność ceny wpływa na zakup?


  • W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Obrazki” oraz indywidualne zadanie z zakresu analizy frustracji.






TO I OWO, CZYLI KLIENT CHODZI PO SALONIE



  • Jak chaos wpływa na decyzje zakupowe?


  • Psychologia wyprzedaży


  • Salon czy punkt wydawania paczek?


  • A co by było, gdyby ktoś podpowiadał?


  • Co czuje zagubiony w salonie klient?


  • W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Fabryka życzeń”.




KREATYWNIE PATRZYMY OCZAMI KLIENTA



  • Po co nam kreatywność ?


  • Techniki wzbudzania kreatywności


  • Co widzi niewidomy klient, jak może kupić klient na wózku, czyli klient z niepełnosprawnościami?


  • Klient z zagranicy


  • W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenia „ Iloraz kreatywności 1” oraz „Iloraz kreatywności 2”



Zdobyta wiedza

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:



UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:




  • Narzędziach i sposobach analizy klienta


  • Motywatorach w zakupach


  • Wpływu na sprzedaż takich aspektów jak światło, zapach, muzyka, tkaniny, faktury materiałów




UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:



  • Rozpoznawania typów klienta


  • Dostosowania VM i procesów sprzedażowych do typów klienta


  • Zapewnienia komfortu sprzedaży dla poszczególnych grup




UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:



  • Procesami zakupowymi klienta


  • Wywieraniem wpływu na klienta



Otrzymane certyfikaty

Uczestnicy otrzymają certyfikat HILLWAY potwierdzający odbycie szkolenia. 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |