Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym


Telemarketing, sprzedaż przez telefon, telesprzedaż (techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym) stały się w obecnym czasie najskuteczniejszą formą sprzedaży oraz skutecznym narzędziem dotarcia do potencjalnego klienta.

,,Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.” mówił Frank Bettger – autor wielu książek z zakresu sukcesu w sprzedaży.

Sprzedaż ma to do siebie, że jedni odnoszą spektakularne sukcesy, a inni mają cały czas wyniki na średnim poziomie. Tak samo jest w telemarketingu. Jak wiemy telemarketing jest jedną z najefektywniejszych metod dotarcia do obecnych i potencjalnych Klientów. Aby być mistrzem w tej dziedzinie trzeba cały czas uczyć się i rozwijać, gdyż techniki sprzedaży to nic innego jak robienie tego, co robią najlepsi.

Szczegóły na temat szkolenia: https://www.hillway.pl/telemarketing-techniki-sprzedazy-w-kontakcie-telefonicznym-szkolenie/

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą produktów i usług przez telefon.
Szkolenie Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży wykorzystując istniejące już struktury Działów Sprzedaży, Telesprzedaży, Działów Call Center lub Działów Telemarketingu.

CELE SZKOLENIA:

Cele szkolenia HILLWAY Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym to:
• ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
• pogłębienie wiedzy z zakresu psychologii sprzedaży
• nabycie umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu
• udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem telefoniczną rozmową sprzedażową

Program

W programie szkolenia Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym:

Rola jakości obsługi Klienta
• Wizerunek obsługi Klienta
• Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
• Złota i platynowa zasada obsługi Klienta
• Obecne problemy wynikające z kontaktów z Klientem
• Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

 Skuteczna sprzedaż przez telefon
• Czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
• Potrzeby Klienta – klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb Klienta
• Wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej
• Umiejętność wykorzystania informacji przy sprzedaży
• Wzbudzenie zainteresowania Klienta ? wywoływanie pilności zakupu
• Przedstawienie oferty dostosowanej do potrzeb Klienta
• Posługiwanie się językiem korzyści
• Schemat efektywnej prezentacji ? Cecha ? Korzyść – Wyobrażenie
• Cechy i umiejętności skutecznego sprzedawcy

 Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży
• Cel i proces komunikacji w sprzedażowej rozmowie telefonicznej
• Przeszkody w efektywnej komunikacji sprzedażowej
• Fazy komunikacji: emocjonalna i racjonalna faza efektywnej komunikacji
• Elementy komunikacji w rozmowie telefonicznej
• Wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji
• Tempo mówienia
• Dynamika wypowiedzi
• Ton i siła głosu
• Modulowanie głosu
• Akcentowanie, intonacja

 Struktura telefonicznej rozmowy sprzedażowej
• Przygotowanie do rozmów sprzedażowych
• Etapy telefonicznej rozmowy sprzedażowej
• Powitanie i Autoprezentacja ? tworzenie pierwszego wrażenia
• Dotarcie do osoby decyzyjnej i nawiązanie kontaktu
• Badanie potrzeb, motywów zakupu Klienta
• Przedstawienie oferty dostosowanej do oczekiwań Klienta
• Próby finalizacji sprzedaży
• Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji Klienta
• Finalizacja – podsumowanie i zamknięcie sprzedaży

Pozyskiwanie informacji od rozmówcy – rozpoznanie ukrytych i jawnych potrzeb Klienta
• Identyfikowanie jawnych i ukrytych potrzeb Klienta
• Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań
• Ustalenie niezbędnych informacji i ich wykorzystywanie
• Zagrożenia płynące z biernego słuchania
• Techniki aktywnego słuchania w budowaniu relacji z rozmówcą
• Rodzaje słuchania (słuchanie marginalne, empatyczne i uważne)
• Potwierdzanie słuchania

 Taktyki i techniki skutecznej sprzedaży
• Rodzaje postaw sprzedawcy a ich wpływ na skuteczność sprzedaży
• W jakim celu kontaktujesz się z Klientem?
• Świadoma argumentacja a rezygnacja
• Łagodzenie zastrzeżeń Klienta – kiedy Klient mówi – ?za drogo?
• Jak słabe strony oferty przedstawić jako zaletę?
• Budowanie zaufania rozmówcy
• Zapewnienie i utwierdzenie Klienta w przekonaniu, że dokonał właściwego wyboru
• Przełamywanie oporów potencjalnego Klienta
• Wpływ poznania potrzeb Klienta na skuteczność pokonania jego oporów
• Najczęściej popełniane błędy w rozmowach sprzedażowych


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-07-29 10:28:42

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |