Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym


Telemarketing to jedna z najskuteczniejszych form sprzedaży i narzędzie, dzięki któremu w efektywny sposób możemy pozyskać potencjalnych klientów. Według Agencji Insil 60% menedżerów z 500 największych firm (ranking Fortune) potwierdza skuteczność telemarketingu w docieraniu do klientów i sprzedaży produktów bądź usług.



Podczas szkolenia Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym:





  • wykształcisz aktywną postawę pro-sprzedażową


  • pogłębisz wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży


  • nabędziesz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu


  • udoskonalisz umiejętności związanych z zarządzaniem telefoniczną rozmową sprzedażową


Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/telemarketing-techniki-sprzedazy-w-kontakcie-telefonicznym-szkolenie/

Program


MODUŁ 1



WPROWADZENIE DO SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON




  • Planowanie rozmowy telefonicznej – przygotowanie i określenie celu rozmowy – jak wzbudzić dobre pierwsze wrażenie przez telefon


  • „Zagajka” w rozmowie telefonicznej – jak wzbudzić chęć klienta do rozmowy przez telefon


  • Praca głosem jako narzędzie perswazyjne w rozmowie telefonicznej


  • Pytania i parafraza jako techniki szybkiego profilowania – zbieranie informacji od klienta podczas sprzedaży telefonicznej z nowymi klientami i budowania relacji z obecnymi klientami 



MODUŁ 2



NARZĘDZIA KONTROLI ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ PRZEZ TELEFON




  • Liczebniki jako argumenty pro-sprzedażowe i narzędzia kierujące uwagą rozmówcy podczas rozmowy telefonicznej


  • Aktywne słuchanie przez telefon jako klucz do zrozumienia i generowania potrzeb klienta przez telefon


  • Transformacje językowe w sprzedaży i ich wpływ na skuteczność sprzedaży i zadowolenie klienta z propozycji oraz chęci do zakupu – „słowa klucze” wzbudzające zaufanie i bezpieczeństwo we współpracy z firmą – nowi i obecni klienci



MODUŁ  3



SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON JĘZYKIEM KORZYŚCI




  • Analiza: cecha – zaleta – korzyść – Quiz


  • Generator korzyści podczas rozmowy telefonicznej w oparciu o motywy zakupowe – budowanie zwrotów prosprzedażowych poprzez techniki sugestywne wzbudzające zantereowanie klienta – obecnego i nowego


  • Dopasowanie rozmowy telefonicznej do rodzaju klienta/rozmówcy



MODUŁ  4



DOMYKANIE SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON




  • Obiekcje podczas rozmowy z klientem przez telefon


  • Kamienie milowe w procesie finalizacji sprzedaży


  • Momenty na finalizację w rozmowie sprzedażowej – wyłapywanie sygnałów, które daje klient


  • Techniki finalizacyjne – techniki i sposoby „szybkich zamknięć sprzedaży” 



WARSZTATY ROZMÓW TELEFONICZNYCH



Wszyscy  uczestnicy szkolenia lub część uczestników – w zależnośći od wielkości grupy, przeprowadzą rozmowę telefoniczną z Trenerem, gdzie Trener będzie odgrywał rzeczywistego klienta – nowego i/lub obecnego.  Praktyczne podejście – przygotowanie scenek w oparciu o zdobytą wiedzę podczas szkolenia.



Po każdej symulacji następuje analiza przeprowadzonych rozmów. Analiza polega na feedbacku od Trenera i uczestników szkolenia, co w przeprowadzonej rozmowie/spotkaniu zostało wykorzystane ze szkolenia, na co zwrócić uwagę w kolejnych rozmowach, a czego nie robić podczas rozmowy sprzedażowej z klientem. Dodatkową korzyścią jest to, że każda kolejna osoba jest świadoma jaki błędy popełnił poprzednik i ma za zadanie wyeliminowanie tych elementów w swoich rozmowach telefonicznych, aby kolejna rozmowa była lepsza od poprzedniej.



Karta IPD (Indywidualny Plan Działania)



Każdy uczestnik szkolenia na zakończenie uzupełnia swoją kartę. Uwzględnia w niej aspekty sprzedażowe związane z kontaktem telefonicznym z klientem oraz ewentualnych zmian, których dokona uwzględniajac techniki i narzędzia poznane podczas szkolenia.




  • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować po szkoleniu


  • Stop – jakich zachowań pozbywamy się podczas kontaktów z klientem


  • Continue – jakie pozytywne zachowania kontynuujemy






Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82



www.hillway.pl

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

Trenerzy prowadzący

Trenerzy HILLWAY

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |