Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Telefoniczne umawianie spotkań handlowych


Głównym założeniem w umawianiu spotkań handlowych przez telefon jest umiejętność docierania do osoby decyzyjnej, umiejętność pokonywania ,,sekretariatów” oraz umiejętność wzbudzenia zainteresowania i umówienie efektywnego spotkania.

Sprzedaż nie jest dziś tradycyjną sprzedażą usług – to sprzedaż nie produktu, a rozwiązań. To sprzedaż oparta na konsultacjach i doradztwie budowanych na relacjach partnerskich. Stąd kluczowym elementem w procesie sprzedaży jest spotkanie handlowe.

Kluczowym warunkiem osiągania dobrych wyników sprzedażowych jest sprawny i ciągły proces umawiania spotkań sprzedażowych z potencjalnymi Klientami.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/telefoniczne-umawianie-spotkan-szkolenia/

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie Telefoniczne umawianie spotkań handlowych skierowane jest do osób zajmujących się regularnym lub sporadycznym umawianiem spotkań handlowych (nie sprzedażą przez telefon), którym zależy na podniesieniu swojej efektywności, a także na realizacji postawionych przez organizację celów.
• Key Account Managerowie,Przedstawiciele Handlowi
• Doradcy Klienta, Reprezentanci, Opiekunowie Klienta
• Agenci ubezpieczeniowi, Doradcy Finansowi
• Agenci Nieruchomości, pośrednicy obrotu nieruchomości
• Telemarketerzy w in-house’ach, Działy Wsparcia Sprzedaży
• Telemarketerzy w outsourcingowych call center

CELE SZKOLENIA:

Głównym celem szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań handlowych jest podniesienie kompetencji kadry w zakresie umawiania spotkań sprzedażowych z wykorzystywaniem tzw. cold call’i, czyli zimnych telefonów – kontaktowanie się z osobami, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu i praca z kontaktami ocieplonymi (np. z polecenia).

Na szkoleniu uczestnicy warsztatów otrzymają praktyczne wskazówki związane z umawianiem spotkań handlowych podnoszące efektywność osobistą w tym zakresie – określanie celów, zarządzanie czasem i planowanie.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

Po ukończeniu szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań handlowych uczestnicy będą wiedzieli:
• jakie są różne modele prowadzenia rozmów mających na celu umówienie spotkania
• jak prowadzić rozmowy z osobami indywidualnymi, a klientami B2B
• jak umiejętnie docierać do osoby decyzyjnej (gdy znamy jej nazwisko i stanowisko, gdy nie znamy imienia i nazwiska)
• jak pokonywać sekretariaty i asystentki i budować relację z asystentką
• jak nie doprowadzić do powstania obiekcji, a wzbudzić zainteresowanie umówić efektywne spotkanie
• jakimi technikami pokonywać obiekcję ,,Nie, dziękuję”; ,,Dziękuję, nie jesteśmy zainteresowani”, ,,Jesteśmy zadowoleni z usług obecnego dostawcy”, ,,Proszę wysłać ofertę na maila”
• jak budować relacje z Klientem, z którym nie udało się umówić spotkania w pierwszej próbie
• jak przeprowadzać ,,biały wywiad” – czyli wykorzystując ogólnodostępne dane lokalizować osobę decyzyjną w firmie
• jak zarządzać rozmową telefoniczną i być przygotowanym na trudne sytuacje (Klient rozgadujący się, zadający trudne pytania, Klient, który chce otrzymać wszystkie informacje przez telefon)
• jak wzmacniać swoją motywację wewnętrzną do wykonywania telefonów

Program

Główna część szkolenia Telefoniczne umawianie spotkań będzie poświęcona praktycznemu tworzeniu bazy najczęściej pojawiających się obiekcji i sposobów ich pokonywania, czyli przejście przez elementy komunikacji i technik wzbudzania zainteresowania, sprzedaży i metod NLP. Uczestnicy warsztatów nauczą się jak prezentować siebie i swoją ofertę w sposób wiarygodny, a także co zrobić, by przekonać decydenta do spotkania z handlowcem.

Dodatkowym celem warsztatów – w przypadku telemarketerów umawiających spotkania dla Handlowców, Doradców Finansowych jest wypracowanie efektywnej metody pracy i współpracy z Handlowcami, która przełoży się na osiąganie wyników sprzedażowych w myśl zasady nie tylko ilość spotkań, ale też jakość umówionego spotkania.

Podczas szkolenia mogą być poruszane zagadnienia związane z poszukiwaniem leadów do obdzwaniania i interakcji z Klientem w kontakcie e-mailowym.


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-07-29 10:48:32

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Telefoniczne umawianie spotkań handlowych
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |