Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży


Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.

Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/techniki-finalizacji-i-pokonywania-obiekcji-w-sprzedazy-szkolenia-zamkniete/

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie HILLWAY Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla kadry handlowej, osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokich wynikach sprzedażowych, dzięki efektywnej obsłudze klienta i skutecznej finalizacji sprzedaży.

CELE SZKOLENIA:

Cele szkolenia Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży:
  • ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
  • techniki budowania relacji z klientem i “wywoływanie” potrzeb zakupowych u klienta
  • pogłębienie wiedzy z zakresu technik zamykania/finalizacji rozmowy sprzedażowej
  • nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
  • udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową

Program

OPÓR A OBIEKCJE
  • kiedy mamy do czynienia z oporem, a kiedy z obiekcją?
  • metody pokonywania oporu
  • wyjaśnianie obiekcji

TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI

ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY

ROZPOZNAWANIE MOMENTÓW FINALIZACYJNYCH ? SYGNAŁY ZAKUPU
  • odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
  • odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta

REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW
  • odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
  • odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji

4 BŁĘDY W FINALIZACJI TRANSAKCJI
  • zbyt wczesna próba finalizacji
  • niedostrzeganie sygnałów zakupu (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
  • traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
  • traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.

TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-07-29 11:00:37

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |