Cele szkolenia:
ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
techniki budowania relacji z klientem i „wywoływanie” potrzeb zakupowych u klienta
pogłębienie wiedzy z zakresu technik zamykania/finalizacji rozmowy sprzedażowej
nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową
Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/techniki-finalizacji-i-pokonywania-obiekcji-w-sprzedazy-szkolenia-zamkniete/
Program
PROGRAM SZKOLENIAOPÓR A OBIEKCJE
kiedy mamy do czynienia z oporem, a kiedy z obiekcją?
metody pokonywania oporu
wyjaśnianie obiekcji
TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI
ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY
REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY
ROZPOZNAWANIE MOMENTÓW FINALIZACYJNYCH – SYGNAŁY ZAKUPU
odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta
REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW
odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
4 BŁĘDY W FINALIZACJI TRANSAKCJI
zbyt wczesna próba finalizacji
niedostrzeganie sygnałów zakupu (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.
TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
www.hillway.plInformujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności