Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy – warsztat dla menadżerów


Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. Dobra obsługa Klientów jest dla firm podstawowym warunkiem utrzymania Klientów. Tym samym – dobra obsługa Klienta jest kluczowym czynnikiem konkurencyjności firmy.
Dbałość o zadowolenie Klientów przynosi firmom, oprócz pozytywnego PR- także lepsze rezultaty finansowe. Wiele firm ze wzorowej obsługi Klienta uczyniło swój podstawowy wyróżnik. Doskonała obsługa Klienta dotyczy firm z każdej branży: finansowej, FMCG, IT, usług, przekłada się na wyniki i rozwój firm, a nawet zadowolenie pracowników.
W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.
Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/strategie-obslugi-klienta-szkolenie-dla-menadzerow/


GRUPA DOCELOWA

Szkolenie Strategie obsługi klienta adresowane jest do osób odpowiedzialnych w firmach za obsługę klienta, marketing i sprzedaż i wdrożenie standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i przez internet.
Dedykowane jest dyrektorom i kierownikom Działów obsługi klienta, sprzedaży, kierowników i dyrektorów marketingu, osoby odpowiedzialne za organizacje pracy zespołów obsługujących Klienta.

CELE SZKOLENIA

Standaryzacja zasad obsługi Klienta oraz prezentacja modeli zachowań, form kontaktu z Klientem
Omówienie znaczenia obsługi Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży: pozyskanie Klienta, sprzedaż, obsługa posprzedażowa, up sell do aktualnych Klientów
Przekazanie uczestnikom podstawowych zasad komunikacji z Klientami w sytuacjach obsługowych, podczas załatwiania reklamacji i spraw trudnych
Budowa postawy pro aktywnej – wykorzystywanie kontaktów obsługowych do sprzedaży
Omówienie narzędzi wykorzystywanych w obsłudze Klienta: call center, komunikacja przez Internet, obsługa on-line, systemy typu CRM

Program

Organizacja nastawiona na Klienta
• Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta.
• Tworzenie kultury obsługi Klienta na każdym poziomie zarządzania w firmie.
• Budowa zespołu nastawionego na potrzeby Klientów.
• Wpływ dobrej obsługi na wyniki firmy, jej postrzeganie i zadowolenie zespołu pracowników.
• Łańcuch obsługi – dlaczego każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność Klienta?
• Jak lojalność Klientów przekłada się na zysk, a brak lojalności na straty?
• Koncepcja “Wszyscy jesteśmy Klientami”- Klienci wewnętrzni i zewnętrzni, interesariusze.
Obsługa Klienta jako element marketing mix – marketingowe 5 P
• Obsługa Klienta na etapie “przed sprzedażą”
• Obsługa Klienta w trakcie procesu zakupowego
• Obsługa Klienta “po sprzedaży”
• Cykl życia Klienta – jak pozyskać, zatrzymać i utrzymać Klienta na długie lata?
Obsługa Klienta jako kluczowy element marketing mix w firmach usługowych.
Personel i zasady obsługi Klienta – budowanie standardów obsługi w zespole
Analiza punktów styku na linii Klient – firma – identyfikacja punktów kontaktu.

• Określenie zasad postępowania w każdym punkcie styku ?firma-Klient?.
• Czynniki wpływające na percepcję Klienta – czyli jak Klienci dokonują oceny obsługi.
• Łańcuch obsługi Klienta – dlaczego doskonała obsługa ma swój początek wewnątrz firmy. Analiza komunikacji z Klientem przez wszystkie działy firmy.
• Rekrutacja zespołu obsługi Klienta: “Zatrudniaj za postawę – ucz umiejętności”. Cechy charakteru / osobowości są najbardziej oczekiwane u pracowników mających kontakt z Klientem
Podstawowe zasady komunikacji w obsłudze Klienta
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze Klienta.
• Co nam przeszkadza w efektywnej komunikacji- bariery komunikacyjne
• Różnice w komunikacji bezpośredniej i telefonicznej- zasady.
• Profesjonalne zachowanie w sytuacji skargi i reklamacji.
• Darowanie nigdy nie przynosi ryzyka straty – czyli techniki wywierania wpływu na ludzi w obsłudze Klienta.
• Wykorzystanie zasad komunikacji do załatwienia reklamacji – schemat procesu reklamacyjnego i rozmowy reklamacyjnej
Postawa prosprzedażowa w obsłudze Klienta- każdy kontakt z Klientem okazją do sprzedaży
• Czym jest pro aktywna obsługa Klienta?
• Jak kontakty “obsługowe” przekuć na dodatkowe przychody dla firmy?
• Jak ustrzec się przed utratą Klientów wraz z utratą kluczowych pracowników w firmie- bazy danych i historia kontaktów z Klientem.
• Budowanie relacji pod przyszłe sprzedaże, planowanie kolejnych kontaktów z Klientem.
• Za pierwszą sprzedaż do Klienta odpowiada sprzedaż, za każdą kolejną – serwis i obsługa.
Narzędzia w obsłudze Klienta
• Miejsca kontaktu z Klientem
• Systemy bazodanowe – CRM
• Narzędzia internetowe komunikacji z Klientem: formularze internetowe, live ?chat, komunikacja e-mail
• Wykorzystanie call center do obsługi Klienta: infolinie, aktywny telemarketing, obsługa Klienta z wykorzystaniem call center
• Programy lojalnościowe, Kluby Klienta
• Badania satysfakcji Klienta
• Projekty member get member.
• Obsługa reklamacji
Wewnętrznie czy outsourcing? Organizacja obsługi Klienta
• Wewnętrznie czy outsourcing – kryteria podjęcia decyzji o wewnętrznym lub zewnętrznym dziale obsługi Klienta.
• Contact center i strona internetowa jako wirtualne Biuro Obsługi Klienta- zadania, funkcje, korzyści.


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-07-18 10:49:39

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy – warsztat dla menadżerów
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |