Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż oparta na zaufaniu


Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:



Odpowiednio przygotować się do procesu sprzedaży konsultacyjnej

Odkryć i zrozumieć strategiczne potrzeby potencjalnych klientów zdobywając głęboką wiedzę o organizacji

Proponować kreatywne rozwiązania, które odpowiadają na indywidualne potrzeby klienta

Finalizować proces korzystnego porozumienia dla obu stron.



Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/sprzedaz-konsultacyjna-doradcza-szkolenia/

Program

PROGRAM SZKOLENIA



Rola Konsultanta: Doradca czy Sprzedawca?



Jakie korzyści możesz odnieść, jeżeli Klienci będą Ci bardziej ufać? Wartość biznesowa umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu.

Techniki budowania zaufania. Rekomendowane zachowania, strategie kształtowania relacji.

Zasady budowania długoterminowych relacji opartych na zaufaniu.

Autentyczne relacje czy techniczne zabiegi? Czy budowanie zaufania jest jedynie wyrachowaną strategią ukierunkowaną na korzyści finansowe, czy zbiorem  unikalnych, osobistych umiejętności?

Czynniki Satysfakcji Klienta – co decyduje o zaufaniu i satysfakcji Klienta i przywiązuje go do firmy?



Trzy Kluczowe role sprzedawcy- konsultanta.



Trzy Kluczowe role sprzedawcy w procesie sprzedaży konsultacyjnej: Koordynator Strategiczny, Doradca Biznesowy, Partner Długoterminowy.

Zasady budowania relacji biznesowej opartej o najwyższy poziom zaufania osobistego i profesjonalnego do Konsultanta.

Zasady budowania własnego wizerunku jako profesjonalisty, któremu Klient może bezwzględnie zaufać.

Granice relacji osobistych i profesjonalnych – gdzie je postawić?



Budowanie zaufania w relacjach profesjonalnych – etapy, zasady, zagrożenia



Kluczowe czynniki wpływające na zaufanie w relacji Doradca – Klient

5 etapów  procesu budowania zaufania: zaangażowanie, słuchanie, kontekst, wizja, zobowiązanie i zasady postępowania na każdym z etapów.

Techniki, zachowania, narzędzia, sposoby – nie tylko emocje, także profesjonalne metody

Pułapka inteligencji i pułapka egocentryzmu



Rozumienie potrzeb Klientów-techniki analizy i porządkowania informacji



Budowanie wiarygodności profesjonalnej w kontekście wiedzy merytorycznej.

Praca z różnymi typami Klientów. Analiza i zrozumienie potrzeb Klientów – warunkiem przedstawienia właściwej oferty.

Technika tworzenia alternatywnej rzeczywistości jako sposób na analizę potrzeb Klientów i zrozumienie ich motywacji.

Myślenie nielinearne w analizie potrzeb Klientów. Notowanie nielinearne jako narzędzie porządkowania informacji.



Bariery, trudności, sytuacje kryzysowe we współpracy z Klientem–rola Sprzedawcy Konsultanta.



Narzędzia kontroli realizacji zobowiązań jako sposób na budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwaw momencie rozpoczęcia współpracy.

Bariery wejścia w rolę zaufanego doradcy- na jakie trudności napotkamy?Prezentacja rozwiązań- techniki prezentacji i dobór argumentów.

Trudności w realizacji pełnej roli Sprzedawcy- Konsultanta wynikające z problemów operacyjnych, jakościowych, innych sytuacji kryzysowych w relacji z Klientem.

Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem – wykorzystanie wątpliwości do wzmocnienie zaufania ze strony Klienta

Panowanie nad przebiegiem spotkania prezentacyjnego – budowanie relacji z grupą odbiorców..



Praca w modelu sprzedaży konsultacyjnej w Twojej firmie



Mocne i słabe strony filozofii „Sprzedaży konsultacyjnej” a realiach Twojej  firmy: co możemy zyskać? Jakie ograniczenia nie pozwalają nam do końca wykorzystać zasad sprzedaży konsultacyjnej?

Problemy i kryzysowe sytuacje w trakcie realizacji projektu

Odzyskiwanie zaufania – sytuacje kryzysowe

Podsumowanie – prezentacja własna.

Wnioski – jakich zmian i wsparcia potrzebujemy, aby w pełni wykorzystać do budowania relacji z Klientami zasad sprzedaży konsultacyjnej?





Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?



Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?



A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces sprzedaży i pracę swoich handlowców?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82



www.hillway.pl

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Sprzedaż konsultacyjna – sprzedaż oparta na zaufaniu
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |