Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta


Biuro Obsługi Klienta to nie tylko wizytówka firmy, ale również doskonałe miejsce do zwiększenia konwersji sprzedaży lub generowania leadów – kontaktów do osób zainteresowanych innymi produktami/usługami Państwa firmy. W dzisiejszych czasach, gdzie w większości branż nasycenie rynku jest ogromne, a konkurencja wprowadza co raz to nowe promocje i usługi każdy kanał wspomagający sprzedaż jest dobry. Dziś wyzwaniem jest zatrzymanie klienta poprzez oferowanie mu profesjonalnej obsługi i dopasowanie oferty do jego potrzeb. Pracownik Biura Obsługi Klienta to doradca, któremu można zaufać.

Szkolenie Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
Biuro Obsługi Klienta to często miejsce ujęte w strategii sprzedaży dające szereg korzyści biznesowych m.in. poprzez rozszerzenie oferty przyczynia się do zwiększania ilości osób odwiedzających placówkę, a tym samym pozwala na dotarcie do większej liczby osób, przyczynia się do zwiększenie wykorzystania potencjału pracowników i powierzchni biura, Klient w dalszym ciągu utrzymuje fizyczną więź z firmą, a firma zwiększa przychody.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/skuteczny-cross-i-up-selling-w-biurze-obslugi-klienta/

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży wykorzystując istniejące już struktury Biur Obsługi Klienta.

Program

W programie szkolenia Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta m.in.:
• oczekiwania konsumentów usług na rynku nasyconym i wysoce konkurencyjnym
• zrozumienie strategii organizacji – analiza otoczenia rynkowego
• zrozumienie zasad panujących obecnie na rynku ? rola indywidualnego podejścia do Klienta (czego oczekuje Klient Państwa branży, Państwa firmy)
• czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta w obsłudze bezpośredniej
• elementy efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie obsługi klienta
• rodzaje postaw pracownika BOK a ich wpływ na skuteczność sprzedaży
• zagrożenia płynące z biernego słuchania i techniki aktywnego słuchania w budowaniu relacji z rozmówcą
• czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
• techniki dosprzedaży wg typologii klienta pojawiającego się w Państwa Biurze Obsługi Klienta (np. klient aktywista – regularnie odwiedzający biuro, klient opłacający rachunki, klient przychodzący porozmawiać, po ulotkę, klient składający reklamację)
• potrzeby Klienta- klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb klienta (pozyskiwanie informacji od rozmówcy czyli rozpoznawanie jawnych i ukrytych potrzeb klienta
• wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej
• umiejętność wykorzystania dostępnych informacji przy sprzedaży (wewnętrzne systemy, bilingi)
• wzbudzenie zainteresowania Klienta – wywoływanie pilności zakupu/zmiany umowy/rozszerzenia usługi
• przygotowanie potencjalnych potrzeb Klienta, które zaspokajają określone produkty/usługi
• opanowanie umiejętności wyboru informacji merytorycznych o określonym produkcie/usłudze i przekładanie ich na język korzyści dla Klienta.
• przedstawienie oferty dostosowanej do potrzeb Klienta
• schemat efektywnej prezentacji – Cecha – Korzyść – Wyobrażenie
• łagodzenie zastrzeżeń Klienta, czyli pokonywanie obiekcji – kiedy Klient mówi – “za drogo”, ,,nie mam potrzeby”, ,,nie mam czasu”, ,,formalności” i wpływ poznania potrzeb Klienta na skuteczność pokonania jego oporów
• budowanie zaufania rozmówcy i zapewnienie i utwierdzenie Klienta w przekonaniu, że dokonał właściwego wyboru
• najczęściej popełniane błędy w rozmowach sprzedażowych
Szkolenie Skuteczny cross- i up-selling w Biurze Obsługi Klienta zazwyczaj jest uzupełnieniem projektów związanych ze zmianą strategii sprzedaży mającej na celu zwiększenie przychodów i marży na kliencie.

 
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-08-05 15:35:03

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |