Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja (szkolenie podstawowe) – HIT!


Dbałość o dobre relacje z Klientami naszej firmy to podstawa działalności każdej firmy i organizacji. Ale co zrobić w momencie kiedy Klient, nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i staje się naszym dłużnikiem?

Jak prowadzić proces windykacji, aby przyniósł oczekiwane efekty, a strategia odzyskiwania należności naszej organizacji była sprawna, przebiegała szybko i skutecznie, przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z Klientem?

Szkolenie HILLWAY Telefoniczne umawianie spotkań handlowych
Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon koncentruje się na miękkim aspekcie procesu windykacji telefonicznej, uczy jak zachować się w rozmowie windykacyjnej, aby szybko i skutecznie wyegzekwować należności, nie tracąc dobrych relacji z kontrahentem.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/szkolenie-skuteczna-windykacja-przez-telefon-telewindykacja-szkolenie/

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja) skierowane jest do wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon jako narzędzie do kontaktu z Klientami, Kontrahentami mającymi problem z regulowaniem należności. W szczególności skierowane jest do pracowników Działów Windykacji, Działów Windykacji Telefonicznej, Telewindykacji czy Działu Monitoringu Należności. Polecane jest również KAM’om, Przedstawicielom Handlowym, których cele lub prowizje uzależnione są od terminowych płatności.

Szkolenie skierowane jest do osób, które zaczynają pracę związaną z telewindykacją, jak i do osób, którym zależy na odświeżeniu i uporządkowaniu wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej windykacji przez telefon.

CELE SZKOLENIA:

W trakcie szkolenia Skuteczna windykacja przez telefon uczestnicy wraz z Trenerem wypracowują strategię skutecznego odzyskiwania należności w kontakcie telefonicznym, określają zasady profilaktyki windykacyjnej oraz reguły ich stosowania. Kształtują w sobie umiejętności kontroli emocji w sytuacjach trudnych. Uczą się jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem, przy zachowaniu dobrych relacji handlowych odzyskiwać należności, przy jednoczesnej obronie swoich interesów.

Na szkoleniu uczestnicy poznają skuteczne narzędzia, zwroty, techniki które ułatwiają odzyskanie należności oraz które można zastosować już następnego dnia po szkoleniu.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Po szkoleniu Skuteczna windykacja przez telefon (telewindykacja) uczestnicy będą wiedzieli między innymi:
  • Jak przygotować się do rozmowy windykacyjnej?
  • Jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem?
  • W jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika?
  • Jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez Klienta?
  • Jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych?
  • Jak umiejętnie radzić sobie i pokonywać standardowe i niestandardowe wymówki stosowane przez dłużników?

Program

MODUŁ 1. ISTOTA BUDOWANIA RELACJI W KONTEKŚCIE OBSŁUGI WIERZYTELNOŚCI:
• Windykacja zmian – proces odzyskiwania należności w aspekcie teraźniejszym
• Rola pracownika działu windykacji – ogólne omówienie zakresu kompetencji w kontekście pracy
uczestników
• Zadania windykacyjne – jak właściwie kształtować samoświadomość w kontekście rozmów o
nieterminowych płatnościach
• Zasady współdziałania w obrębie windykacji należności pieniężnych
• Wsparcie mentalne – istota postawy asertywnej w kontekście pracy z klientem posiadającym
zobowiązanie
Cel modułu:
Wprowadzenie uczestników szkolenia w istotę procesu windykacyjnego – w tym omówienie zmian jakie zachodzą w procesie na przestrzeni czasu. Dodatkowo ugruntowanie wiedzy w obszarze kształtowania samoświadomości i samorozwoju w kontekście budowania relacji w pracy w obszarze wierzytelności pieniężnych.
Metoda szkoleniowa:
• Dyskusja moderowana
• Wykład multimedialny z aktywnym udziałem uczestników
• Ćwiczenia rozwojowe indywidualne

MODUŁ 2. WIELOWYMIAROWOŚĆ KOMUNIKACJI I SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ W ASPEKCIE ROZMÓW O
NALEŻNOŚCIACH PIENIĘŻNYCH:
• Komunikacja w modelu 7C – zastosowanie praktyczne
• Elementy rozmowy windykacyjnej – znaczenie w procesie efektywnych negocjacji, odnoszenie się do
historii sprawy, strategia działania
• Bariery komunikacyjne i zwroty chybotliwe i ich wpływ na obsługę płatności
• Istota odporności psychicznej w kontekście nieuregulowanych płatności
Cel modułu:
Omówienie z uczestnikami zasad efektywnej komunikacji. Wskazanie narzędzi niezbędnych do skutecznego procesu komunikowania się. Jednocześnie analiza barier komunikacyjnych i ich znaczenia na proces windykowania.
Metoda szkoleniowa:
• Ćwiczenie rozwojowe zespołowe
• Burza mózgów
• Analiza sytuacyjna
• Dyskusja moderowana

MODUŁ 3. PODSTAWY PSYCHOLOGII NIEZBĘDNE DO WŁAŚCIWYCH RELACJI Z KLIENTEM/DŁUŻNIKIEM:
• Umiejętność kontrolowania emocji i zachowania spokoju w rozmowie windykacyjnej
• Sposoby szybkiego opanowania sytuacji stresowej
• Racje a emocje w rozmowie windykacyjnej
• Dokładna znajomość faktów i możliwości działania
• Wytrwałość i konsekwencja
• Odzyskiwanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji
handlowych z dłużnikiem
• Rozpoznawanie rodzaju zagrywek stosowanych przez dłużników
Cel modułu:
Wskazanie uczestnikom zajęć sposobów zarządzania relacjami z klientem/dłużnikiem – omówienie metod przeciwdziałania sytuacjom stresowym, narzędzi wspierających kontrolowanie emocji w trakcie rozmowy o nieuregulowanych płatnościach.
Metoda szkoleniowa:
• Warsztat grupowy
• Analiza przypadków
• Ćwiczenia rozwojowe zespołowe

MODUŁ 4. STRUKTURA TELEFONICZNEJ ROZMOWY WINDYKACYJNEJ:
• Rola przygotowania się do telefonicznej rozmowy z dłużnikiem
• Zdobycie jak największej ilości informacji o dłużniku
• Narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej w rozmowie windykacyjnej
• Rola pytań w rozmowie windykacyjnej
• Typy pytań i ich zastosowanie
• Czas w rozmowie windykacyjnej
• Zasady/ wskazówki zwiększające skuteczność telefonicznej windykacji
• Ćwiczenia rozwojowe
Cel modułu:
Ugruntowanie wiedzy w obszarze prowadzenia profesjonalnych rozmów windykacyjnych – w tym idei zarządzania pytaniami w procesie windykacji oraz zwiększania skuteczności telefonicznej windykacji za pomoc świadomego kontrolowania rozmów z dłużnikiem.
Metoda szkoleniowa:
• Analiza sytuacyjna
• Ćwiczenia rozwojowe symulacyjne
• Warsztat grupowy

MODUŁ 5. POSTAWA PRO-PARTNERSKA W ASPEKCIE WINDYKACYJNYM:
• Współdziałanie w nurcie partnerskim – jak zarządzać współpracą w sytuacji trudnej
• Zastosowanie sankcji – sterowanie efektywnością w rozmowie, dzięki właściwemu doborowi narzędzi
windykacyjnych
• Opanowanie i zarządzanie emocjami własnymi i dłużnika
• Strategia działań windykacyjnych w obszarze zespołu
• Unikanie działań niepożądanych – jak nie stracić kontaktu z dłużnikiem w przypadku działania
zespołowego
• Spójność procesu zarzadzania wierzytelnością – dlaczego część zobowiązań „przestaje się spłacać
wyłącznie z naszej winy”
Cel modułu:
Modelowanie zachowań uczestników szkolenia w obszarze współdziałania w nurcie partnerskim – zarządzanie efektywnością, budowanie strategii windykacyjnej w zależności od profilu klienta/dłużnika, działania wspierające efektywność.
Metoda szkoleniowa:
• Ćwiczenia rozwojowe indywidualne
• Burza mózgów
• Wykład multimedialny z aktywnym uczestnikiem szkolenia
• Dyskusja moderowana

MODUŁ 6. ZARZĄDZANIE SYTUACJAMI TRUDNYMI:
• Praca warsztatowa w obszarze przedstawionych przez uczestników sytuacji trudnych i problemowych
Cel modułu:
Przepracowanie w formie warsztatowej sytuacji trudnych i problemowych zgłoszonych przez uczestników szkolenia.
Metoda szkoleniowa:
• Warsztaty zespołowe
• Analiza przypadków

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-08-14 10:47:55

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja (szkolenie podstawowe) – HIT!
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |