Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?


Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupie? Co sprawia, że chcę tu kupić?

Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych.

Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE:
  • Dlaczego klient kupuje?
  • Co nim kieruje?
  • Co go motywuje do zakupu?
Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?

Po więcej szczegółów zapradzamy na Naszą stronę: https://www.hillway.pl/

Program

DZIEŃ I

KIM JEST KLIENT?

Typologia klienta ze względu na: płeć/ wiek/ problem/ ego/ czas

Analiza zachowań poszczególnych typów Klienta

Przyczyny powstawania konfliktów z klientem

Trudny klient

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ skąd ich tak dużo”



DLACZEGO ONI KUPUJĄ?

Skąd się bierze motywacja klientów do zakupów?

Dlaczego kupują kobiety, czyli czym się kierują podejmując decyzje?

Dlaczego kupują mężczyźni, czyli czym się kierują podejmując decyzje?

Dlaczego kupują rodzice, czyli czym się kierują i jak ustalają decyzje?

Dlaczego kupują dzieci, czyli jak wywierają wpływ na rodziców lub dziadków?

Decydent – Kim jest? Lubi kupować czy tylko płacić?

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Pomyśl jak oni”



PSYCHOLOGIA SALONU?

Jakie zmysły biorą udział w kupowaniu?

Efekt „pierwszego wrażenia” jako narzędzie sprzedażowe na dziś i przyszłość

Wchodzę do salonu i …? Czyli co decyduje o wejściu dalej?

Jak na proces zakupu wpływają światło, zapach i dźwięk?

Kinestetycy, wzrokowcy i słuchowcy, czyli bodźce wpływające na zakupy

Psychologia ścieżki salonu

Strefy komfortu, czyli jak zagospodarować „poganiaczy”?

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ postrzegaj zmysłami”



DZIEŃ II


CENA, RABAT, PROMOCJA

Podział klientów ze względu na cenę

Podział klientów ze względu na rabat

Sprzedajemy ceny, czyli jak grać cenami, pakietami i gratisami?

Jak prezentować cenę?

Dostępność do ceny, czyli jak widoczność ceny wpływa na zakup?

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Obrazki” oraz indywidualne zadanie z zakresu analizy frustracji.



TO I OWO, CZYLI KLIENT CHODZI PO SALONIE

Jak chaos wpływa na decyzje zakupowe?

Psychologia wyprzedaży

Salon czy punkt wydawania paczek?

A co by było, gdyby ktoś podpowiadał?

Co czuje zagubiony w salonie klient?

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Fabryka życzeń”.



KREATYWNIE PATRZYMY OCZAMI KLIENTA

Po co nam kreatywność ?

Techniki wzbudzania kreatywności

Co widzi niewidomy klient, jak może kupić klient na wózku, czyli klient z niepełnosprawnościami?

Klient z zagranicy

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenia „ Iloraz kreatywności 1” oraz „Iloraz kreatywności 2”



Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zdobyta wiedza

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

Narzędziach i sposobach analizy klienta

Motywatorach w zakupach

Wpływu na sprzedaż takich aspektów jak światło, zapach, muzyka, tkaniny, faktury materiałów



UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

Rozpoznawania typów klienta

Dostosowania VM i procesów sprzedażowych do typów klienta

Zapewnienia komfortu sprzedaży dla poszczególnych grup



UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

Procesami zakupowymi klienta

Wywieraniem wpływu na klienta

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Dedykowany Trener HILLWAY

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-09-25 15:58:27

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |