PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ I
KIM JEST KLIENT
- Typologia klienta ze względu na: płeć/ wiek/ problem/ ego/ czas
- Analiza zachowań poszczególnych typów Klienta
- Przyczyny powstawania konfliktów z klientem
- Trudny klient
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ skąd ich tak dużo”
DLACZEGO ONI KUPUJĄ
- Skąd się bierze motywacja klientów do zakupów?
- Dlaczego kupują kobiety, czyli czym się kierują podejmując decyzje?
- Dlaczego kupują mężczyźni, czyli czym się kierują podejmując decyzje?
- Dlaczego kupują rodzice, czyli czym się kierują i jak ustalają decyzje?
- Dlaczego kupują dzieci, czyli jak wywierają wpływ na rodziców lub dziadków?
- Decydent – Kim jest? Lubi kupować czy tylko płacić?
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Pomyśl jak oni”
PSYCHOLOGIA SALONU
- Jakie zmysły biorą udział w kupowaniu?
- Efekt „pierwszego wrażenia” jako narzędzie sprzedażowe na dziś i przyszłość
- Wchodzę do salonu i …? Czyli co decyduje o wejściu dalej?
- Jak na proces zakupu wpływają światło, zapach i dźwięk?
- Kinestetycy, wzrokowcy i słuchowcy, czyli bodźce wpływające na zakupy
- Psychologia ścieżki salonu
- Strefy komfortu, czyli jak zagospodarować „poganiaczy”?
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ postrzegaj zmysłami”
DZIEŃ II
CENA, RABAT, PROMOCJA
- Podział klientów ze względu na cenę
- Podział klientów ze względu na rabat
- Sprzedajemy ceny, czyli jak grać cenami, pakietami i gratisami?
- Jak prezentować cenę?
- Dostępność do ceny, czyli jak widoczność ceny wpływa na zakup?
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Obrazki” oraz indywidualne zadanie z zakresu analizy frustracji.
TO I OWO, CZYLI KLIENT CHODZI PO SALONIE
- Jak chaos wpływa na decyzje zakupowe?
- Psychologia wyprzedaży
- Salon czy punkt wydawania paczek?
- A co by było, gdyby ktoś podpowiadał?
- Co czuje zagubiony w salonie klient?
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „ Fabryka życzeń”.
KREATYWNIE PATRZYMY OCZAMI KLIENTA
- Po co nam kreatywność ?
- Techniki wzbudzania kreatywności
- Co widzi niewidomy klient, jak może kupić klient na wózku, czyli klient z niepełnosprawnościami?
- Klient z zagranicy
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenia „ Iloraz kreatywności 1” oraz „Iloraz kreatywności 2”
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności