W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.
Celem szkolenia Profesjonalna Asystentka Zarządu jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do asystentek i sekretarek zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej, które pragną rozszerzyć swoje dotychczasowe umiejętności zawodowe.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Korzyści z udziału w szkoleniu Profesjonalna Asystentka Zarządu to rozwój u asystentek/sekretarek zarządu postawy biznesowej, wiedzy i umiejętności z zakresu budowania e-reputacji, rozwój umiejętności interpersonalnych – uniwersalnych i ważnych w biznesie kompetencji. Natomiast zaplanowane warsztaty i ćwiczenia przygotują praktycznie do pełnienia funkcji profesjonalnego wsparcia Prezesa Zarządu wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
Więcej szczegółów na temat szkolenia.
Program
Cechy profesjonalnej asystentki SAVOIR- VIVRE w miejscu pracy
Kwalifikacje zawodowe i osobiste
Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach.
Dress code – ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku.
Efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych.
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Komunikacja podczas spotkań służbowych
Komunikacja z przełożonym – jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości.
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
Asertywność w komunikacji
Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych.
Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej
Macierz Eisenhowera – umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
Zasada Pareto, analiza ABC – zarządzanie priorytetami
Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
Planowanie zadań własnych i przełożonego
Komunikacja telefoniczna i e-mailowa
Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej.
Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji.
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych.
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
Netykieta – standardy prowadzenia komunikacji mailowej.
Tworzenie maili zapewniających jasność komunikacji i zwiększających prawdopodobieństwo właściwego zrozumienia treści.
Bank dobrych praktyk do wykorzystania w pracy.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności