W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient. Z tego względu od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu zależy wizerunek firmy.
Asystentka Zarządu to osoba, która powinna odznaczać się umiejętnościami organizacyjnymi, strategicznymi i doskonałym radzeniem sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. Na tym stanowisku równie ważne są kompetencje związane ze skuteczną komunikacją.
Co ważne, powyższe kompetencje i umiejętności możemy stale rozwijać, dzięki odpowiednio dobranym szkoleniom. Mając to na uwadze, oferujemy szkolenie otwarte Profesjonalna Asystentka Zarządu.
Podczas szkolenia dowiesz się:
-
jakie są cechy profesjonalnej asystentki
-
jakie zasady savoir-vivre obowiązują w miejscu pracy
-
na czym polega efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
-
jakie są techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej
-
na czym polega sprawna komunikacja telefoniczna i e-mailowa
Zobacz szczegółowe informacje o szkoleniu
Program
1. CECHY PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI I SAVOIR- VIVRE W MIEJSCU PRACY – 2 h
-
Kwalifikacje zawodowe i osobiste
-
Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
-
Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
-
Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
-
Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
-
Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
-
Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach.
-
Dress code – ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku.
2. Efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – 2 h
-
Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych.
-
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
-
Komunikacja podczas spotkań służbowych
-
Komunikacja z przełożonym – jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości.
-
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
-
Asertywność w komunikacji
-
Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych.
3. Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej – 2 h
-
Macierz Eisenhowera – umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
-
Zasada Pareto, analiza ABC – zarządzanie priorytetami
-
Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
-
Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
-
Planowanie zadań własnych i przełożonego
4. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MILOWA – 2H
-
Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej.
-
Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji.
-
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych.
-
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
-
Netykieta – standardy prowadzenia komunikacji mailowej.
-
Tworzenie maili zapewniających jasność komunikacji i zwiększających prawdopodobieństwo właściwego zrozumienia treści.
-
Bank dobrych praktyk do wykorzystania w pracy.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania bądź oczekiwania?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
www.hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, że na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności