Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)


Szkolenie skupia się na rozwoju umiejętności menedżerów i liderów call center w zakresie stosowania narzędzi coachingowych i monitoringu jako skutecznych metod zarządzania jakością pracy pracowników. Uczestnicy szkolenia poznają zasady stosowania coachingów i monitoringu, a także dowiedzą się, w jaki sposób wybierać odpowiednią metodę wsparcia i narzędzia w zależności od sytuacji. Szkolenie obejmuje również tematy takie jak techniki przekazywania informacji zwrotnych, zarządzanie jakością w call center oraz przygotowywanie spotkań oceniających. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać różne karty coachingowe oraz plany naprawcze, a także porównać swoje doświadczenia z benchmarkami z rynku.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/motywowanie-pracownikow-w-call-center-telemarketing-szkolenie-zamkniete/

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie Motywowanie pracowników w call center przeznaczone jest dla Kierowników Call Center i osób bezpośrednio nadzorujących pracę konsultantów telefonicznych, telemarketerów, telesprzedawców i pracowników centrów obsługi klienta (team leaderzy, koordynatorzy ds. jakości, supervisor); pracujących zarówno w outsourcingu, jak i w in-housach.

Szkolenie Motywowanie pracowników call center skierowane jest do organizacji, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianiu samooceny pracowników, a przez to pielęgnowaniu dobrej atmosfery pracy i pokazywaniu mocnych stron jednostek.

CELE SZKOLENIA

Określenie różnicy pomiędzy potrzebami a motywatorami, zidentyfikowanie czynników motywujących i demotywujących. Rozpoznanie, co motywuje pracowników oraz dobór czynników motywacyjnych, potrafiących zmotywować cały zespół.

KORZYŚCI Z UDZAIAŁU W SZKOLENIU

Po ukończeniu warsztatów uczestnicy będą wiedzieli jak:
  • Umiejętnie stosować systemy motywacji pozapłacowej;
  • Przekazywać wiedzę na temat motywowania;
  • Wyeliminować czynniki demotywujące;
  • Prowadzić rozmowy oceniające pracę, udzielać informacji zwrotnych;
  • Skutecznie stosować techniki motywowania pracowników call center w trakcie akcji przychodzących (obsługa klienta, zamówienia, badania, infolinie) i wychodzących (telesprzedaż, telewindykacja)

Program

Stosunek ludzi do pracy – teorie motywacji
• Motywowanie pracowników ? w oparciu o teorię potrzeb Maslowa
• Teoria wzmacniania motywacji i zaangażowania
• Teoria Herzberga

Definicja motywacji
• Motywacja pozytywna ? metody, rezultaty, zalety
• Motywacja negatywna ? metody, rezultaty, wady

Systemy Motywacyjne
• Modele systemów motywacyjnych
• Elementy finansowe i pozafinansowe

Narzędzia motywowania pozapłacowego
• Eliksir motywacji
• Wzmocnienia pozytywne ? rola pochwał, uznania i osiągnięć
• Uprawnienia i odpowiedzialność
• Motywacyjna organizacja pracy
• Szkolenia i rozwój pracowników

Dlaczego niektóre systemy nie przynoszą wyników
• Czynniki sukcesu systemów motywacyjnych
• Jak uniknąć błędów i pułapek motywowania przez płace

Ocena pracy ? czynnik motywujący, czy demotywujący?
• Informacja zwrotna i jej siła
• Obszary, jakie powinna uwzględniać ocena
• Ocena konstruktywna ? na czym polega
• Przygotowanie do rozmowy oceniającej
• Psychologiczne pułapki oceniania
• Zasady udzielania informacji zwrotnej i najczęściej popełniane błędy ? jak ich uniknąć
• Style prowadzenia rozmów oceniających ? metody dobierania stylu rozmowy do pracownika

Jak zarządzać pracownikami i co robić by zespół chciał wspólnie realizować strategię firmy?

Motywowanie zespołu jako element zwiększający efektywność pracy zespołu i zapobiegający rutynie i wypaleniu zawodowemu
• Umiejętność wywierania wspływu na zachowanie jako supervisor oraz członek zespołu
• Atmosfera pracy
• Rozpoznanie konfliktów i stosowanie kreatywnych metod ich rozwiązywania
• Komunikacja celów i strategii organizacji jako skuteczny element wzbudzania zaangażowania
• Zwiększenie efektywności poprzez właściwe zastosowanie sprawnej komunikacji w zespole
• Jak wykorzystać coaching i monitoring we wzbudzaniu działania i zaangażowania pracowników?
• Pokonywanie kryzysów na podstawie wspólnej pomocy
Niestandardowe formy motywacji pozapłacowej pracowników call center z konkretnymi przykładami, czyli jak zamienić MUSZĘ na CHCĘ I MOGĘ

Przykładowe konkursy i gry wzmacniające motywację pracowników call center:

• Chińskie wróżby
• Balony na stanowisku
• Chodząca koperta
• “Piłka plażowa”
• Retrening taneczny
• Nagrody dzienne i tygodniowe ? “zgadnij kotku co mam w środku”
• “Podaj dalej” – rekrutacja przyjaciół – “w cc member get member”
• Tablice mistrzów
• “Księga wspomnień”

PODSUMOWANIE OMÓWIONEGO MATERIAŁU
Wykorzystanie ćwiczeń i dyskusji do podsumowania i sprawdzenia zapamiętanego zakresu wiedzy przez uczestników szkolenia.


Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces zarządzania w Twojej firmie, Twoim dziale?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi ofertami.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2024-07-18 11:08:22

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |