Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów to praktyczny warsztat, którego celem jest wyposażenie uczestników w techniki i strategie ułatwiające oraz rozwijające efektywne porozumiewanie się w zespole, zwłaszcza w relacjach i kontaktach biznesowych.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Świadomość znaczenia komunikacji w relacjach interpersonalnych.
Poznanie technik autoprezentacji i wywierania pierwszego wrażenia.
Weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności komunikacji.
Eliminacja najczęściej popełnianych błędów w komunikacji obniżających efektywność zespołu.
Umiejętność stosowania efektywnych wzorców komunikacji w relacjach biznesowych.
Asertywne wywieranie wpływu.
Więcej informacji o szkoleniu: https://www.hillway.pl/efektywna-komunikacja-nakierowana-na-wspolprace-i-osiaganie-zespolowych-celow-szkolenie/
Program
Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów
Komunikacja interpersonalna a budowa i osiąganie celów zespołowych.
Na czym polega rozwijanie umiejętności współpracy w grupie i budowanie poczucia pracy na wspólny cel.
Skuteczna komunikacja pomimo różnic indywidualnych.
Kształtowanie pozytywnych interakcji grupowych i zwiększanie zaufania.
Typy osobowości a indywidualny styl komunikacji
Typy osobowości a style komunikacji.
Bariery i przeszkody w procesie komunikacji.
Budowanie relacji sprzyjających efektywnej komunikacji w zespole.
Metaprogramy i ich wpływ na indywidualne formy przekazu.
Sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi.
Stereotypy i przekonania a skuteczność przekazu.
Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacji.
Spotkanie z drugą osobą w jej modelu świata
Mowa ciała w komunikacji
Mowa ciała – znaczenie sygnałów werbalnych i niewerbalnych.
Odczytywanie mowy ciała rozmówcy – trening.
Pierwsze wrażenie – pierwszy komunikat.
Znaczenie kontaktu wzrokowego w budowaniu zaufania i realizacji wspólnych planów.
Spójność postawy, gestów oraz komunikatów.
Asertywna postawa w procesie komunikacji
Mosty i mury w komunikacji.
Trudna sztuka odmawiania.
Metody wyrażania i przyjmowania konstruktywnej krytyki.
Komunikacja nastawiona na JA.
Radzenie sobie z presją, formami nacisku czy manipulacją w zespole.
Umiejętność wykorzystania informacji zwrotnej w budowaniu i realizacji zespołowych celów
Postawa otwarta na informację zwrotną.
Efektywna komunikacja ze współpracownikami – zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych.
Relacje zespołowe w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
Techniki radzenia sobie ze stresem podczas procesu komunikacji.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?
Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Poznaj ofertę szkoleń HILLWAY!
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
Trenerzy prowadzący
Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu oraz najlepszych ekspertów posiadających szeroką wiedzę z zakresu komunikacji zespołowej. Trener prowadzący szkolenie Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów nie tylko dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wymiany doświadczeniami. Szczegółowe informacje o trenerze prowadzącym szkolenie przesyłamy po otrzymaniu zapytania.
Trenerzy HILLWAY
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności