Jednym z poważnych problemów z jakim boryka się branża komunikacji marketingowej, jest wiedza pracowników, która opiera się głównie na doświadczeniu jakie zdobyli do tej pory. Problem dotyczy nie tylko pracowników agencji reklamowych i PR, domów mediowych, agencji interaktywnych, ale także pracowników działów marketingu i promocji po stronie Klientów. Kwalifikacje pracowników związanych z branżą uwarunkowane są podstawowymi czynnikami: bieżącą pracą albo okolicznościami w jakich pracują. Niestety dosyć często w takich przypadkach w wiedzy tych osób pojawiają się braki, a nawet przekłamania będące efektem perspektywy.
Szkoła Strategii Marki powstała z myślą o uzupełnianiu wiedzy i umiejętności pracowników branży komunikacji marketingowej oraz przedstawianiu nowych perspektyw w budowaniu strategii marek. Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych – praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicznymi.
W trakcie zajęć uczestnicy SSM dyskutują o potencjale współczesnych kreacji, a interaktywne warsztaty
i konwersatoria porządkują i nadają nowe znaczenie procesom badania, zarządzania i kreacji marek. Wspólnie
z doświadczonymi strategami uczestnicy Szkoły poznają architekturę marki, omawiają każdy jej element
i w formie ćwiczeń rekonstruują najważniejsze zagadnienia, przenosząc je na swoją codzienną pracę. Szkoła Strategii Marki to kompendium wiedzy marketingowej przydatnej, a często niezbędnej, każdemu pracownikami branży – zarówno temu, który stoi po stronie marketera, jak i odpowiadającemu za efekty po stronie agencji zajmujących się zintegrowaną komunikacją.
Wyjątkowość Szkoły Strategii Marki polega na unikatowej możliwości konfrontacji poglądów i czerpania z wiedzy
i umiejętności wybitnych praktyków branży, którzy na co dzień odpowiadają za kreację, strategię i promocję marek nie tylko na polskim rynku. Przewaga zajęć praktycznych nad teorią jest szczególnie ważna na tak dynamicznym rynku, który stale definiuje się na nowo, podążając za rozwojem nowych technologii, konwergencją mediów, a w szczególności za konsumentem i jego potrzebami.
SSM to projekt edukacyjny stworzony specjalnie dla pracowników branży komunikacji marketingowej z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Uczestnikami mogą zostać wszystkie osoby pracujące po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych, domach mediowych, a także firmach specjalizujących się w badaniach marketingowych. Szkoła pomaga pracownikom uporządkować zdobytą do tej pory wiedzę i uzupełnić luki, wynikające z charakteru wykonywanej pracy.
Program
W celu zapoznania się ze szczegółowym programem zapraszamy na stronę internetową: http://www.ssm.edu.pl/index.html
Otrzymane certyfikaty
Dyplom ukończenia Szkoły
Oferta skierowana do:

Wyższa kadra kierownicza

Średnia kadra kierownicza

Niższa kadra kierownicza

Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy

Nocleg
Dyplom ukończenia

Zaświadczenie ukończenia

Konsultacje poszkoleniowe

Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Kadra specjalistów/strategów z wiodących agencji w branży zintegrowanej komunikacji marketingowej.
UWAGA
Rekrutacja na studia rozpoczęła się 02.07 i kończy się 07.09.2012. Szkoła ma tok dwusemestrowy. Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń odbywa się seria rozmów kwalifikacyjnych z uczestnikami.
Miejsce: ul. Łowicka 25 lokal P5, Warszawa
Rozpoczęcie:
2012-10-19
- Zakończenie: 2012-07-07
Katalog szkoleń