Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Strategia budowania wzrostu wartości firmy


Efektywna realizacja planu, zakładającego wypracowanie przewagi konkurencyjnej na rynku wymaga umiejętności z zakresu konstruowania i diagnozowania biznesplanu, znajomości metod analizy strategicznej, wypracowania narzędzi umożliwiających wgląd w strukturę własnego przedsiębiorstwa, jak i środowisko konkurencji.
Szkolenie adresowane do członków rad nadzorczych, zarządów, dyrektorów zarządzających, finansowych, menadżerów ds. marketingu, handlu, strategii i rozwoju, produkcji i logistyki, specjalistów odpowiedzialnych za budowę i nadzór nad realizacją strategii firmy, planowania i budżetu, pracowników działu HR.

Program

Program:

I. Analiza i diagnoza strategiczna


Strategia dla firmy, funkcjonującej w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
Koncepcja biznesu i jej wpływ na politykę firmy
Identyfikacja szans i zagrożeń dla biznesu – analiza czynników makrootoczenia
Czynniki kształtujące sytuację wewnątrz branży – próba wglądu w środowisko konkurencji
Techniki przewidywania posunięć strategicznych głównych konkurentów
Szanse i zagrożenia płynące z otoczenia konkurencyjnego – umiejętność korzystania z doświadczeń innych, eliminacja najczęściej popełnianych błędów
Rynki docelowe i ich rola w kreowaniu wartości firmy
Analizy, pozwalające trafnie ocenić obecną pozycję przedsiębiorstwa na rynku
Czynniki decydujące o przyszłej pozycji konkurencyjnej i potencjale rozwojowym naszej firmy
Analiza procesów w organizacji w oparciu o koncepcję łańcucha wartości
Wykorzystanie podejścia SWOT do diagnozy strategicznej firmy
Identyfikacja działań naprawczych na bazie strategicznych zagrożeń i słabych stron organizacji


II. Sztuka wyborów strategicznych


Aktualizacja wizji i misji firmy w oparciu o diagnozę strategiczną
Wyznaczanie celów strategicznych i miar ich realizacji
Kluczowe wybory strategiczne – rynek czy produkt?
Trudny kompromis między wyróżnianiem się a efektywnością
Modelowe strategie konkurencji i sposoby ich wykorzystania
Klasyfikacja strategii funkcjonalnych firmy. Które z nich rozwijają strategię generalną?
Budowa wartości w oparciu o trwałe wyróżniki
Strategia dla inwestorów – taktyka pozyskiwania kapitału zewnętrznego
Podsumowanie i wnioski płynące ze szkolenia

Zdobyta wiedza

Wyniesione korzyści:

Opanowanie metod analizy strategicznej, jako podstawy do wyznaczania celów firmy
Wiedza z zakresu metodologii konstrukcji strategii, zapewniającej przewagę konkurencyjną
Poznanie kluczowych strategii konkurowania na rynku
Zdobycie umiejętności w zakresie tworzenia biznesplanu i weryfikacji jakości strategii

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat Compass Consulting

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Doświadczeni trenerzy Compass Consulting

UWAGA

Termin, miejsce i ostateczny zakres tematyczny szkolenia – do uzgodnienia.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena: 3000 (PLN)

UWAGA

Zależny od liczebności grupy i indywidualnych zapotrzebowań szkoleniowych firmy.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Strategia budowania wzrostu wartości firmy
Organizator: Compass Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |