Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Wiedzy Prawno-Gospodarczej

Przejdź do formularza kontaktowego

Sprzedaż Internetowa 2015 (regulamin sklepu a prawa konsumenta)


Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta wprowadziła znaczące zmiany, dotyczące zwłaszcza obowiązków sprzedawców względem konsumentów. Do tej pory jednak nie wszystkie sklepy internetowe zastosowały się do nowej regulacji. Szkolenie zapewnia uczestnikom wiedzę oraz umiejętności konieczne do spełnienia aktualnych wymogów prawnych dotyczących sprzedaży przez Internet.



Szkolenie skierowane do podmiotów działających w handlu (sieci handlowe, średni, mali i mikroprzedsiębiorcy), w tym w branży sprzedaży internetowej. Dotyczą w szczególności zasad informowania konsumentów o przysługujących im prawach, procedur reklamacyjnych, zasad odstąpienia oraz wypowiedzenia umów zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość. Ponadto szkolenia odnoszą się do zagadnień związanych z prawidłowym kształtowaniem umów sprzedaży, w szczególności w zakresie kar umownych, dokumentowania realizacji zobowiązań czy zasad finansowania.


Program

Część 1 – 90 minut - Prawne obowiązki sprzedawców w obszarze e-commerce



1.1 Jakie przepisy dotyczą sprzedaży internetowej?



  • Kodeks cywilny


  • Ustawa o prawach konsumenta


  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną


  • Ustawa o ochronie danych osobowych




1.2 Obowiązki sprzedawcy - omówienie wszystkich problemów, w tym odpowiedź na pytania:


  • O czym konsument musi być poinformowany przy zawarciu umowy?


  • Kiedy umowa jest uważana za doręczoną “na trwałym nośniku”?


  • Jak skonstruować system płatności na stronie internetowej?




1.3 Klauzule niedozwolone w regulaminach sklepów internetowych


  • Czym są klauzule niedozwolone?


  • Rejestr klauzul niedozwolonych prowadzony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów


  • Jakie są skutki posługiwania się klauzulami niedozwolonymi dla sprzedawcy i dla kupującego?


  • Przykłady klauzul niedozwolonych i ukaranych przedsiębiorców.




Lunch (30 minut)





Część 2 – 90 minut - Uprawnienia konsumenta - odstąpienie od umowy i reklamacje



2.1 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy



  • Nowe terminy związane z prawem konsumenta do odstąpienia od umowy


  • Elementy oświadczenia o odstąpieniu od umowy


  • Kiedy konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy?




2.2 Procedura reklamacji towaru zakupionego przez Internet


  • Rękojmia za wady (nowe regulacje) a gwarancja przy sprzedaży




2.3 Roszczenia sprzedawcy w stosunku do hurtownika / dostawcy



Przerwa kawowa (15 minut)





Część 3 – 30 minut - Dyskusja i podsumowanie



3.1 Omówienie rzeczywistych przypadków z praktyki handlowej

3.2 Pytania Uczestników i odpowiedzi prowadzącego 

Zdobyta wiedza

Wiedza oraz umiejętności uzyskane podczas szkolenia:



• Pozwalają sprzedawcy dokonać zmian w obowiązujących regulaminach, umowach i innych materiałach przekazywanych kupującemu

• Pozwalą opracować zgodne z prawem procedury reklamacyjne

• Wskazują, jak zachować się w ramach postępowań reklamacyjnych będących w toku.

Otrzymane certyfikaty

Uczestnik szkolenia otrzymuje certyfikat, potwierdzający udział w spotkaniu.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

dr Michał Araszkiewicz



Specjalizacja:

radca prawny, pracownik naukowy



Partner w kancelarii ”Araszkiewicz Cichoń Ryś”, radca prawny. Pracownik naukowy Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor licznych publikacji w renomowanych periodykach w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w sprawach z zakresu ochrony dóbr osobistych i w prawie własności intelektualnej, a także w prawie reklamy i promocji. Zajmuje się także zagadnieniami prawnymi związanymi z funkcjonowaniem Internetu oraz prawem nowych technologii. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi współpracując z kancelarią prawną specjalizującą się w obsłudze prawnej znaczących podmiotów działających na rynku mediów oraz nowych technologii. Posiada istotne doświadczenie w zakresie obsługi prawnej podmiotów leczniczych, tym w zakresie zasad prowadzenia dokumentacji medycznej i ochrony danych osobowych. Działa jako ekspert organizacji ”trzeciego sektora”, a także współpracował przy pewnych projektach dotyczących zmian w polskim prawie.

UWAGA

Z uwagi na zapewnieniu Państwu komfortowych warunków spotkania, wszystkie nasze szkolenia organizowane są w profesjonalnych lokalach szkoleniowych, które znajdują się w centrum Krakowa. 



Miejsce: Kraków (dokładne miejsce szkolenia zostanie podane w późniejszym terminie)
Rozpoczęcie: 2015-08-20 - Zakończenie: 2015-08-20


Miejsce: Kraków (dokładne miejsce szkolenia zostanie podane w późniejszym terminie)
Rozpoczęcie: 2015-08-21 - Zakończenie: 2015-08-21


Miejsce: Kraków (dokładne miejsce szkolenia zostanie podane w późniejszym terminie)
Rozpoczęcie: 2015-08-27 - Zakończenie: 2015-08-27

Cena: 250 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

● dla każdego 2-go i następnych uczestników szkolenia z tej samej firmy lub instytucji oferujemy zniżkę w wysokości 10% opłaty za szkolenie

● uczestnik wyrażający zgodę na zapisanie się do Newslettera CWPG może pomniejszyć opłatę za szkolenie o 5%



Cena szkolenia zawiera:




  • uczestnictwo w szkoleniu,


  • komplet materiałów szkoleniowych,


  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,


  • przerwę kawową oraz lunch.


Ostatnia aktualizacja oferty 2015-08-11 23:09:55

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sprzedaż Internetowa 2015 (regulamin sklepu a prawa konsumenta)
Organizator: Centrum Wiedzy Prawno-Gospodarczej


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |