Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Hanza Consulting Doradztwo i Szkolenia

Przejdź do formularza kontaktowego

Skuteczny kontakt z trudnym klientem + wyjazd do Berlina


Skuteczny kontakt z trudnym  klientem + wyjazd do Berlina


Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć. Uzyskanie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności pracy z trudnym klientem zostanie poparte praktycznymi przykładami. Forma warsztatowa zajęć pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązywanie sytuacji budzących wątpliwości oraz wymianę doświadczeń

Grupa Docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy pracowników urzędów miast i gmin, urzędów pracy, starostw, ośrodków pomocy  społecznej, jednostek administracyjnych, pracowników firm, szpitali.


Cena1100 PLN brutto zawiera 

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe zgodnie z ofertą, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, śniadanie, kolacje, 2 noclegi w pokojach 2 osobowych, organizacje czasu wolnego (wyjazd do Berlina).



Program

Harmonogram szkolenia

Czwartek

12:00 – 13:30 Trening interpersonalny (warsztaty)
13:30– 14 :15 Obiad
14:15 – 15:30 Efektywna komunikacja (warsztaty z elementami teorii)
15:30– 15:45 Przerwa kawowa
15:45 – 17:00 Efektywna komunikacja c.d.
19:00 - Kolacja

Piątek

8:00 – 9:00 Śniadanie
9:00 – 10:30 Jak doprowadzić do skutecznej zmiany?
10:30– 10:45 Przerwa kawowa
10:30 – 12:00 Zmiana – skuteczne techniki (warsztaty)
12:30– 22:00 Czas wolny ( w cenie szkolenia dla zainteresowanych uczestników organizator zapewnia wyjazd do Berlina w programie: Brama Brandenburska, Reichstag, Potsdamer Platz, Mur Berliński, posiłek, transport).

Sobota
8:00 – 9:00 Śniadanie
9:00 – 10:30 Techniki manipulacyjne (omówienie)
10:30– 10:45 Przerwa kawowa
10:30 – 12:00 Techniki manipulacyjne w praktyce (warsztaty)
12:30 – Obiad
13:00 – Zakończenie szkolenia


Dodatkowo
W czasie wolnym dla zainteresowanych uczestników zostanie zorganizowany wyjazd do Berlina stolicy Niemiec podczas którego uczestnicy zobaczą Bramę Brandenburską, Reichstag, Mur Berliński, Potsdamer Platz




Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Ziemowit Pawluk - absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego kierunek Socjologia (spec. doradztwo psychospołeczne). W latach 2002-2008 r. pracownik socjalny, pracownik pierwszego kontaktu, interwent, terapeuta w Miejskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Szczecinie. Następnie terapeuta i starszy terapeuta w Dziale Interwencji Kryzysowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie 2008-2010 r.
Doświadczenie w prowadzeniu terapii krótkoterminowej, pracy z ofiarami i sprawcami przemocy, prowadzeniu grup psycho-edukacyjnych dla ofiar przemocy, pracy z trudną młodzieżą. Uprawnienia do prowadzenia programu korekcyjno-edukacyjnego dla sprawców przemocy. Od 2010 doradca i trener w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Szczecinie





Miejsce: Hotel Rycerski ul. Potulicka, Szczecin (10 min od dworca PKP
Rozpoczęcie: 2012-08-23 - Zakończenie: 2012-08-25

Cena: 1100 (PLN) + nie podlega = 1100 PLN

UWAGA

Cena 1100 zł brutto
Ostatnia aktualizacja oferty 2012-07-05 15:18:45

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Skuteczny kontakt z trudnym klientem + wyjazd do Berlina
Organizator: Hanza Consulting Doradztwo i Szkolenia


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |