Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ADEPT S.C.

Przejdź do formularza kontaktowego

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych


Szkolenie dwudniowe w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. Na każdym etapie realizacji modułu szkoleniowego, uczestnicy będą motywowani do aktywnego uczestnictwa w zajęciach za pomocą różnego rodzaju ćwiczeń i dyskusji opisanych poniżej. Taka forma przeprowadzenia zajęć umożliwi uczestnikom zdobycie praktycznych umiejętności, które okażą się pomocne w ich dalszej pracy zawodowej. Udowodnione jest, że najefektywniejszą formą szkoleniową, pozwalającą uczestnikom przyswoić i zapamiętać ok. 80% wiedzy, są gry symulacyjne. Dlatego też w programie szkolenia przewidziano kilka tego typu technik, specjalnie dopasowanych do profilu odbiorców. Wszelkie założone do realizacji studia przypadku i scenki zostaną również dostosowane do realiów i płaszczyzn zadaniowych, po których poruszają się uczestnicy szkolenia. Odbiorcy nabędą umiejętności negocjacyjnych zarówno w kontaktach z klientem zewnętrznym (beneficjentami), jak i współpracownikami z innych komórek organizacyjnych, czy dostawcami towarów i wykonawcami usług zewnętrznych.

Program

Forma przyjmowania zgłoszeń

Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.adept.info.pl.

Szczegółowy program szkolenia

Dzień pierwszy

1. Wstęp

a) przedstawienie się prowadzącego i uczestników

b) ustalenie zasad wspólnej pracy grupowej

c) poznanie oczekiwań uczestników

d) prezentacja celów warsztatów

e) sprawy organizacyjne

2. Istota negocjacji:

a) proces negocjacji

b) cechy dobrego negocjatora

c) identyfikacja problemów, z którymi uczestnicy najczęściej spotykają się w procesie negocjacji

Zastosowane metody: dyskusja na forum, praca w grupach, test Thomasa-Kilmana (zadanie, w którym uczestnicy poznają własny styl podejścia do konfliktu lub negocjowania i dobór najkorzystniejszych dla siebie strategii negocjacyjnych – informacje tu uzyskane będą wykorzystywane wielokrotnie podczas dalszych zajęć)

3. Style negocjacji:

a) negocjacje miękkie

b) negocjacje twarde

c) negocjacje rzeczowe

Zastosowane metody: dyskusja na forum, ćwiczenia w parach i grupach, case study, ćwiczenie „Wycinanka” umożliwiające sprawne porównanie trzech głównych stylów negocjowania pod kątem 13 cech.

4. Rola komunikacji w negocjacjach:

a) komunikacja werbalna – jak mówić, aby zostać wysłuchanym

b) mowa ciała – mimika, gesty i dystans w procesie negocjacji

c) aktywne słuchanie

d) negocjacyjny savoir vivre

Zastosowane metody: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, mini-wykład, demonstracja, odgrywanie scenek, praca z kamerą. ćwiczenie „Słuchasz?” - proste ćwiczenie, doskonałe rozpoczęcie dyskusji na temat umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, a w szczególności aktywnego słuchania. Ćwiczenie wzbudza emocje niektórych uczestników. Ponadto jasno obrazuje jakie są efekty poświęcania uwagi i jej braku podczas rozmowy.

5. BATNA, czyli jak nie dać się zepchnąć poniżej granicy

a) Best Alternative to a Negotiated Agreement – wyznacz swoją granicę

b) BATNA drugiej strony

c) Hierarchizacja celów

d) WATNA

Zastosowane metody: mini-wykład, ćwiczenia w grupach – rozgrywanie scenariuszy negocjacyjnych dopasowanych specjalnie do płaszczyzn zadaniowych, w których poruszają cię na co dzień uczestnicy szkolenia.

6. Fazy negocjacji:

a) przygotowanie do negocjacji

- wyznaczenie celów

- dobór reprezentantów

- miejsce i czas negocjacji

b) „rozpoznanie” partnera negocjacji

c) otwarcie rozmów

d) prezentacja oferty

e) negocjacje właściwe

f) zakończenie rozmów i zawarcie porozumienia

g) działania ponegocjacyjne

Zastosowane metody: case study, praca w grupach, mini-wykład, dyskusja w podgrupach i na forum, negocjacyjna „gra z posłańcem” – rozgrywka dobrze ilustruje wieloetapowe podejmowanie decyzji w sytuacji niepewności, która jest redukowana w czasie dyskusji grupy podejmującej decyzje, do sytuacji subiektywnie szacowanego ryzyka. Gra zwraca uwagę osoby planującej własne działanie na możliwe pułapki, w które może być wciągnięta, jeśli niezbyt jasno komunikuje drugiej stronie własne cele i założenia.

Dzień drugi

1. Partner w negocjacjach – jak do niego podejść

a) negocjacje z klientem zewnętrznym

b) negocjacje z dostawcami

c) negocjacje z klientem wewnętrznym

d) negocjacje grupowe

Zastosowane metody: praca w grupach, dyskusja na forum, case study, ćwiczenie „Siła win-win” - gra szkoleniowa, która w wyjątkowy sposób pozwala doświadczyć znaczenie negocjacyjnej zasady zysk-zysk

2. Strategie i taktyki negocjacyjne:

a) podstawowe zasady negocjacji – „złote reguły”

b) taktyki negocjacji konfrontujących

c) taktyki negocjacji integrujących

Zastosowane metody: analiza fragmentów filmów, ćwiczenia w grupach, dyskusja na forum, gra negocjacyjna „Gnijące pastwisko” – oparta na zasadzie „dylematu więźnia”, jest interesującą abstrakcją całej klasy sytuacji, gdzie dwie strony mogą wybierać pomiędzy kooperatywnym i niekooperatywnym zachowaniem. Jest to też gra, w której można osiągnąć wynik zysk-zysk oraz strata-strata.

3. Zarządzanie sytuacją konfliktu

a) rodzaje konfliktów

b) najczęstsze źródła konfliktów

c) przebieg konfliktu (fazy, dynamika, style zachowania w konflikcie)

d) jak zamienić konflikty we współpracę

Zastosowane metody: mini-wykład, dyskusja na forum, odgrywanie ról w scenkach w oparciu o rozwiązany wcześniej test Thomasa-Kilmana.

4. Metody wywierania wpływu w procesie negocjacji

a) pierwsze wrażenie

b) techniki manipulacji i perswazji stosowane przez interesantów podczas negocjacji – jak je demaskować i sobie z nimi radzić

c) reguły wywierania wpływu

Zastosowane metody: analiza fragmentów filmów, mini-wykład, dyskusja na forum, ćwiczenie „Wyrażanie uczuć” – pozwala na uświadomienie sobie różnych uczuć, które człowiek nieustannie doświadcza oraz tego, że ciągle wyraża je swoim ciałem mniej lub bardziej świadomie, co z kolei wpływa na otoczenie, które odbiera te sygnały a następnie reaguje na nie.

5. Trudne sytuacje negocjacyjne

a) argumentowanie

b) radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

c) radzenie sobie z obiekcjami/zastrzeżeniami klienta

d) radzenie sobie ze zdenerwowanym, niegrzecznym i wrogo nastawionym interesantem

e) zarządzanie stresem i własnymi emocjami podczas trudnych negocjacji – jak to robić skutecznie

Zastosowane metody: dyskusja w podgrupach i na forum, mini-wykład, demonstracja oraz symulacja trudnej sytuacji negocjacyjnej dopasowana do płaszczyzn zadaniowych, w których poruszają cię na co dzień uczestnicy szkolenia.

6. Jakim jesteś negocjatorem - Analiza mocnych stron oraz obszarów do doskonalenia

Zastosowane metody: odgrywanie ról, praca z kamerą.

Zdobyta wiedza

Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.


Miejsce: 80-227 Gdańsk, Do Studzienki 34B (AntWork)
Rozpoczęcie: 2012-02-16 - Zakończenie: 2012-02-17

Cena: 700 (PLN) + 23% VAT = 861 PLN

UWAGA

Zniżki przy zapisach grupowych.

Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe w wersji drukowanej, certyfikat, poczęstunek kawowy.  
Ostatnia aktualizacja oferty 2011-12-05 12:10:42

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
Organizator: ADEPT S.C.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |