Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: CONCEPT LABS

Przejdź do formularza kontaktowego

Skuteczne kampanie online. Pokonaj konkurencję w Internecie.


Internet stał się obecnie najdynamiczniej rosnącym medium biorąc pod uwagę wydatki reklamowe. Jest też najbardziej mierzalny z całego spektrum media mix. Jak wykorzystać zalety Internetu, takie jak interaktywność, wysoka dostępność i szybkość dotarcia by pozyskać nowych Klientów?
Poznaj strategie efektywnego planowania kampanii e-marketingowych i uczyń z Internetu skuteczne narzędzie do walki z konkurencją.

Program

1. Internet jako medium
• Użytkownicy Internetu w Polsce – dane demograficzne
• Postrzeganie reklam przez internautów – dane z Polski i zagranicy
• Trendy oraz prognozy dotyczące rynku reklamy online
• Nowinki z rynku światowego – najbardziej ‘trendy’ narzędzia

2. Dobry serwis internetowy– pierwsze ogniwo efektywnej kampanii
• Serwis – platforma komunikacji i relacji z klientem
• Usability, user experience, user centric design, accessibility
• Wskaźniki opisujące jakość serwisu internetowego: bounce rate - videowykład, stickiness [lepkość], współczynnik konwersji
• Analityka serwisu – narzędzie Google Analytics
• Optymalizacja landing pages dla kampanii – narzędzie Website Optimizer

3. Reklama w sieci – jak efektywnie planować?
• Specyfika reklam interaktywnych – model pull
• Efektywny proces: strategia marketingowa, strategia mediowa, kreacja, formy reklamowe
• Cele kampanii a wybór formy reklamy
• Jak zaprojektować skuteczną i dobrze odbieraną reklamę
• Stosunek internautów do poszczególnych form reklamowych

4. Gracze na rynku reklamy online - czego możemy się spodziewać?
• Agencje interaktywne
• Domy mediowe
• Portale i sieci reklamowe
• Samodzielni wydawcy

5. Online media mix – dobór narzędzi a cele kampanii
• SEM [SEO i PPC] – potencjał marketingowy wyszukiwarek internetowych
• Reklama graficzna [display]
• eMail marketing – jak się promować, a nie spamować?
• Rich media i video
• Serwisy społecznościowe
• Marketing wirusowy, szeptany
• ePR

6. Wskaźniki mediowe - pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Wskaźniki CTR, CPA, CPC, CPM
• Bounce rate
• Powracający użytkownicy
• Mierzenie konwersji

7. Targetowanie reklam
• Adserwer
• Targetowanie kontekstowe
• Targetowanie behawioralne

8. Struktura planowania kampanii
• Analiza briefu
• Stworzenie strategii mediowej i media planu
• Monitoring i optymalizacja
• Analiza post-buy

Zdobyta wiedza

Cele szkolenia:
• zapoznanie uczestników z zasadami planowania skutecznych kampanii online
• uświadomienie najważniejszych pułapek w kupowaniu mediów internetowych
• przybliżenie uczestnikom graczy na rynku reklamy internetowej
• rozwój wiedzy niezbędnej do współpracy z agencjami interaktywnymi, portalami, sieciami reklamowymi, etc.

Otrzymane certyfikaty

uczestnictwa w warsztatach

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Mirek Połyniak


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2009-07-16 - Zakończenie: 2009-07-17

Cena: 2650 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

Cena szkolenia otwartego w ofercie First Minute (rabat 15%) - 2252 zł netto zw. z VAT. Cena obowiązuje przy zamówieniu do 16.06.2009. Cena szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia

CONCEPT LABS

CONCEPT LABS

» Przejdź do wizytówki firmy
» Lista szkoleń


Telefon do organizatora   (22) 628 80 32
Faks do organizatora   (22) 628 80 32 fax



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Skuteczne kampanie online. Pokonaj konkurencję w Internecie.
Organizator: CONCEPT LABS


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |