Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »O szkoleniu:
By w mojej firmie osiągnąć wysoką sprzedaż i mieć coraz wyższe obroty muszę każdy z etapów rozbić na małe etapy i każdy z nich dopracować do perfekcji. Zazwyczaj najwięcej pracy każdy zarządzający sprzedażą w firmie spotka na etapie wątpliwości i obiekcji klienta. Czy handlowcy w Twojej firmie wiedzą, jak odpowiadać, gdy klient powie: jeszcze się zastanowię, może później, w drugiej połowie roku, muszę to jeszcze przemyśleć, macie za drogo, cena jest za wysoka itp.
Z mojego doświadczenia wynika, że tym kanałem ucieka najwięcej klientów, że handlowcy polegają właśnie tutaj. Nie potrafią odczytywać sygnałów zakupu na ostatnim etapie sprzedaży, nie potrafią na nie odpowiadać i nie są skuteczni w finalizacji.
Na szkoleniu podamy handlowcom skuteczne metody, o których skuteczności jesteśmy przekonani. Nasza firma, działając na rynku szkoleń sprzedażowych od pięciu lat, pracując nad etapem skutecznego finalizowania sprzedaży dla ok. 40 firm – naszych ciągle powracających klientów - opracowała unikatowy system Technik Obrony Ceny i Uzasadniania Oferty oparty na osiągnięciach Psychologii Sprzedaży, Neurolingwistycznego Programowania i Doświadczenia wielu ludzi podnoszących obroty swoich firm handlowych.
UNIKATOWĄ wartością tego szkolenia będzie to, że trenerzy będą przeprowadzali ćwiczenia warsztatowe opierając się na produktach oraz konkretnych sytuacjach branżowych uczestników szkolenia.
Państwa handlowcy wyjdą ze szkolenia z gotowymi wzorcami finalizowania sprzedaży dostosowanymi do Państwa produktów i firmy!
Po szkoleniu uczestnik nauczy się jak:
Doświadczenie biznesowe zdobywał prowadząc negocjacje biznesowe z partnerami włoskimi (BTG, Medicalife Polska). Pracował też jako Przedstawiciel Handlowy a następnie prowadził swój zespół sprzedaży w branży sprzedaży bezpośredniej. Pełnił funkcję kierownika Działu Edukacji i Szkoleń w Zepter International Poland, będąc managerem 11 trenerów wewnętrznych, prowadzącym projekty szkoleniowe dla ponad 4000 przedstawicieli handlowych.
Swoje doświadczenie biznesowe zdobywał również w międzynarodowej firmie Ravak, będąc managerem Działu Marketingu i Szkoleń.
Miedzy innymi prowadził projekty szkoleniowe dla TVP, Polkomtel, Orlen, VIP Collection, HRK. Specjalizacyjne studia humanistyczne ukończył na Uniwersytecie Gregoriańskim w Rzymie (2000-2004).
Absolwent Rocznego Studium Trenerów i Przywództwa Praeceptor. Posiadane certyfikaty: Certified Master-Practitioner, Training Design Specialist oraz Certified Trainer Associate in the Art of NLP.
Prywatnie miłośnik kuchni włoskiej.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności