Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10





Korzyści dla uczestników
• poznanie własnych nawyków komunikacyjnych,
• rozwinięcie umiejętności skuteczniejszego komunikowania się w zespole (dyskusja, argumentacja, słuchanie, rozumienie, przekonywanie),
• poznanie i przyswojenie sposobów aktywnego słuchania i zachowań empatycznych,
• dawanie i odbieranie informacji zwrotnej,
• tworzenie profesjonalnych komunikatów,
• radzenie sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych,
• zapobieganie, rozpoznawanie i odpowiednie reagowanie na konflikty w zespole.

Cele szkolenia
Warsztat ma za cel przyjrzenie się własnym nawykom komunikacyjnym, skorygowanie słabych stron i rozwinięcie umiejętności skuteczniejszego komunikowania się z otoczeniem. Szczególną uwagę zwrócimy na ułatwienie odbiorcom argumentowania, przekonywania i rozumienia i zapamiętywania komunikatów oraz profesjonalne ich tworzenie. Zastanowimy się wspólnie nad najczęstszymi przyczynami konfliktów w zespole, ich rodzajami, skutecznym zapobieganiem i rozwiązaniami.

Program

1. Mój styl komunikacyjny – ćwiczenie „lustro” – uczestnicy przyjrzą się scenkom z własnym udziałem, nakręconym kamerą i swoim skłonnościom i błędom komunikacyjnym, wspólna analiza i dyskusja, wnioski.

2. Cechy skutecznego komunikatu (jasny, zwięzły, spójny, uprzejmy, czytelny) – ćwiczenie – 4 komunikaty.

3. Rozumienie – ćwiczenie: „dyktator”, omówienie i wnioski.

4. Perswazja - ćwiczenie: „Ministerstwa” - czy jesteś przekonywujący? Czy umiesz dobrać argumenty do osoby i do sytuacji? Dlaczego lawina argumentów jest nieskuteczna?

5. Trudne sytuacje komunikacyjne – ćwiczenie: „Przeciek” – jak sobie radzisz w takich sytuacjach – analiza rozwiązań wybranych przez uczestników.

6. Informacja zwrotna: dawanie i przyjmowanie, dlaczego nasza kultura stanowi barierę dla „feedbacku” i co z tego wynika dla rozwoju osobistego pracownika i dla firmy? Ćwiczenie: „pilot” – czy dajesz uczciwą informację zwrotną swojemu szefowi? , co to jest „Kapitanoza”; Czy dajesz informację zwrotną kolegom? – ćwiczenie „Mocna koperta”.

7. Pamięć – co zrobić żeby Twoi słuchacze zapamiętali to na czym Ci zależy?, ćwiczenie: „Test pamięci” - wnioski.

8. Budowanie relacji – zaufanie – ćwiczenie: „budowanie własnej wiarygodności”.

9. Bariery w komunikacji: werbalne i niewerbalne, rola uśmiechu w komunikacji, ćwiczenie: „dyskusja”- co pomagało, co przeszkadzało, ilustracja filmowa: „chłodna argumentacja”.

10. Aktywne słuchanie, jego istota i formy – ilustracja filmowa, analiza i dyskusja, ćwiczenie „opowieść wakacyjna” - wnioski.

11. Konflikty – różne rodzaje konfliktów (konstruktywne i destrukcyjne), przyczyny, zapobieganie i sposoby skutecznych rozwiązań w naszej kulturze, ćwiczenie: „konflikt”.

12. Empatia, co to jest, jak ją stosować w praktyce, ćwiczenie: „dyrektor szkoły”.

13. Wywieranie wpływu: czy wady mogą zjednać sympatię?, jak ułożyć informacje w komunikacie? Czy przyznawać się do błędu? Ćwiczenie: „ dobre i złe wiadomości”.

14. Ćwiczenie podsumowujące: „dobry nadawca i dobry odbiorca”.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
Rozpoczęcie: 2020-05-07 - Zakończenie: 2020-05-08


Miejsce: Olsztyn - Hotel Omega Olsztyn***
Rozpoczęcie: 2020-07-02 - Zakończenie: 2020-07-03


Miejsce: Gdańsk - Hotel Novotel Marina***
Rozpoczęcie: 2020-08-27 - Zakończenie: 2020-08-28

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 


Ostatnia aktualizacja oferty 2020-03-16 14:36:36

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |