Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań




Głównym celem szkolenia jest przekazanie i przećwiczenie usystematyzowanej wiedzy z zakresu wspierania pracowników w doskonaleniu kompetencji zawodowych i osobistych. Poprzez Coaching jako główną metodę wyzwalającą ludzki potencjał, który maksymalizuje jego aktywność. Poprzez skuteczne delegowanie zadań jako odkrywanie i wykorzystanie indywidualnych strategii pracowników w realizacji zadań i misji firmy. Rozwijaniu kompetencji wspierających u osób zarządzających procesem delegowania, motywowania, rozliczania z zadań pracowników.



Szkolenia polecamy dla

Warsztat szkoleniowy rekomendowany jest dla kadry zarządzającej, która w swojej pracy poprzez efektywny coaching i delegowanie zadań chce zwiększyć samoświadomość i efektywność swoich pracowników.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Metody, zastosowane podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników, z uwzględnieniem wyzwań codzienności zawodowej.

Mini – wykłady ze strony trenera są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach zawodowych.
  • Ćwiczenia
  • Dyskusje moderowane przez trenera
  • Energizer’y, icebreaker’y
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna, w parach i grupach
  • Obserwacja, feedback
  • Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzenią

Program

1. Coaching jako metoda rozwijania i wzmacniania kompetencji:
  • Czym jest coaching?
  • Różne typy coachingu.
  • Coaching, a mentoring, trening, nauczanie, konsulting.
  • W jakich sytuacjach wprowadzać coaching?
  • Do kogo kierowany jest coaching?
  • Korzyści wynikające z coachingu.

2. Profesjonalny coach:
  • Rola i zadania coacha.
  • Etyka i standardy w pracy coacha.
  • Kompetencje coacha:
  • Wiedza i umiejętności coacha.
  • Budowanie relacji – podstawowe wartości i techniki.
  • Słuchanie.
  • Zadawanie pytań – kluczowa umiejętność coacha.
  • Feedback – informacja zwrotna jako wgląd klienta.
  • Opracowanie działań i zadań – wzmocnienie sesji coachingowej.
  • Zarządzanie samym sobą przez coacha – obiektywizm i wrażliwość na niewerbalne sygnały klienta.
  • Postawa „otwarta” – podstawą w otwarciu się klienta.
  • Prawidłowa komunikacja interpersonalna kluczem do efektywnego coachingu – język w coachingu.

3. Pierwsza sesja coachingowa – dwanaście ważnych kroków, które należy wykonać by prawidłowo zbudować kontakt.

4. Coaching jako proces:
  • Cel na proces, a cele na sesje.
  • Definiowanie celów.
  • Standardy w wyznaczaniu celów.
  • Od celów długoterminowych do zadań.

5. Narzędzia w coachingu:
  • Wartości jako „siła napędowa” w realizacji celów.
  • Obawy w realizacji zadań.
  • Praca z przekonaniami jako wzmocnienie w rozwijaniu kompetencji.
  • Rodzaje i metody w budowaniu pytań.
  • Sposoby przeprowadzania klienta przez zmiany.
  • Metody zwiększania zainteresowania i tempa podczas sesji.

6. Coaching metodą wyznaczenia obszarów rozwoju dla poszczególnych pracowników.

7. Delegowanie zadań sposobnością do coachingu:
Czym jest delegowanie zadań.
  • Dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników.
  • Sytuacje, w których deleguje się zadania.
  • Powody dla których deleguje się zadania.
  • Sposoby delegowania zadań.
  • Korzyści z delegowania zadań.
  • Wpływ komunikacji interpersonalnej na prawidłowość procesu delegowania zadań.

8. Skuteczny proces delegowania zadań:
  • Obszary motywujące pracowników i sposoby ich wykorzystania w zarządzaniu – wyznaczanie celów.
  • Schemat rozmowy delegującej.
  • Kluczowe reguły dopinające prawidłowe delegowanie zadań.
  • Tworzenie systemu kontroli i oceny.
  • Monitorowanie działań.
  • Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.

9. Bariery w delegowaniu:
  • Bariery związane z kierownikiem.
  • Bariery związane z pracownikiem.
  • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.

10. Kontrolowane delegowanie kompetencji – korzyści i zasady.

Zdobyta wiedza

KORZYŚCI DLA FIRMY:

  • Większa świadomość mechanizmów odgrywających istotną rolę w relacjach międzyludzkich.
  • Różnica w postrzeganiu coachingu, mentoringu, konsultingu.
  • Dopasowany do potrzeb organizacji coaching.
  • Wykorzystywanie efektywnych narzędzi coachingowych powstających podczas warsztatu.
  • Większa odpowiedzialność i poczucie samoświadomości wśród pracowników.
  • Prawidłowo przeprowadzone delegowanie zadań.
  • Usprawniony proces przepływu informacji.


UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ:

  • Nabędą, rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą coachingu.
  • Rozróżniać coaching, mentoring, konsulting i umiejętnie je stosować.
  • Skutecznie przeprowadzić proces coachingu.
  • Precyzować cele i wspierać pracowników w dążeniu do ich realizacji.
  • Zastosować profesjonalną procedurę delegowania zadań.
  • Uzyskają umiejętności prowadzenia rozmowy z pracownikiem w zakresie przekazywania mu informacji zwrotnej dotyczącej wykonania zadania.
  • Identyfikować przyczyny oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
  • Usprawnią relacje przełożony-podwładny.
  • Lepiej rozumieć siebie i innych.
  • Skutecznie i efektywnie komunikować się ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi.

Otrzymane certyfikaty

certyfikat AVENHANSEN

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Marzena Szczepanik

Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.


Miejsce: Hotel*** w centrum Poznania
Rozpoczęcie: 2011-09-26 - Zakończenie: 2011-09-27

CENA standardowa:
1580 PLN + 23% VAT = 1943.4 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1480 PLN + 23% VAT = 1820.4 PLN

UWAGA

• Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).

• Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.

• Uczestników naszych szkoleń otwartych zapraszamy gratis na wycieczki po Krakowie.

• Oferujemy również System bezstresowych rat.

• Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:

Szkolenia z ludzką twarzą
Ostatnia aktualizacja oferty 2013-07-17 15:32:02

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań
Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |