Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Rozmowa oceniająca z pracownikiem


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12





Korzyści dla uczestników
Podczas szkolenia Uczestnicy poznają proces przygotowania oraz realizacji oceny okresowej gwarantujący jej skuteczne i sprawne przeprowadzenie. Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy szkolenia:
• nabędą umiejętności przygotowania do procesu oceny,
• opanują sposób przeprowadzania rozmów oceniających,
• nauczą się przekazywania informacji zwrotnej,
• poznają sposoby radzenia sobie z oporem Pracowników z przyjmowaniem informacji zwrotnej,
• nauczą się rozwiązywać trudne sytuacje występujące podczas prowadzenia rozmów oceniających.
Każdy z Uczestników otrzymuje informację zwrotną w zakresie trenowanych umiejętności.

Program

1. Po co w Firmie oceny okresowe?
• cele ocen okresowych,
• korzyści dla Firmy, Pracownika, Menedżera z systemu ocen okresowych,
• obawy Pracowników i Menedżerów związane z ocenami okresowymi.

2. Funkcje oceny okresowej:
• bieżąca informacja zwrotna o postępach Pracownika,
• lepsze rozumienie celów, zadań,
• identyfikacja mocnych stron i obszarów do rozwoju,
• budowanie kultury feedbackowej w Firmie.

3. Warunki skutecznej rozmowy oceniającej:
• przygotowanie się do rozmowy,
• tworzenia atmosfery wzajemnego zaufania i współpracy,
• budowanie kultury dzielenia się informacją zwrotną.

4. Przygotowanie do oceny okresowej:
• przygotowanie Pracownika,
• przygotowanie Przełożonego.

5. Struktura efektywnej rozmowy oceniającej/motywującej/rozwojowej:
• zadbanie o atmosferę i miejsce do rozmowy,
• przypomnienie celu spotkania,
• przypomnienie kryteriów oceny,
• samoocena Pracownika,
• ocena Przełożonego,
• ustalenie planu rozwoju: mocne strony Pracownika, obszary wymagające rozwoju, zakres zmian, spodziewane rezultaty, terminy,
• oczekiwania Pracownika,
• zakres wsparcia Menedżera/Firmy,
• podziękowanie za spotkanie.

6. Najczęstsze błędy popełniane podczas rozmów oceniających i jak ich unikać:
• brak jednoznacznych kryteriów oceny,
• efekty diabelski/efekt anielski,
• efekt ostatniej chwili,
• efekt zawyżonej oceny/efekt zaniżonej oceny,
• efekt złotego środka,
• efekt krzywej Gausa,
• koncentracja na obszarach do poprawy i błędach Pracownika,
• ocena powierzchowna/ocena zbyt szczegółowa,
• porównywanie do innych Pracowników,
• wyręczanie Pracownika w samoocenie.

7. Radzenie sobie z obiekcjami i różnicą zdań podczas rozmów oceniających.

8. Trudne sytuacje w procesie oceny:
• lęk przed oceną,
• niedojrzałość emocjonalna Pracownika lub Przełożonego,
• Pracownik nie realizuje celów,
• Pracownik nie przeprowadza samooceny,
• Pracownik nie zgadza się z oceną,
• Pracownik nie dostrzega obszarów do rozwoju.

9. Budowanie skutecznego planu rozwojowego:
• wzmacnianie mocnych stron Pracownika,
• motywowanie Pracownika do zmiany,
• efektywna pochwała,
• rozwojowe cele krótko i długookresowe i metody ich realizacji.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2018-11-05 09:47:17

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Rozmowa oceniająca z pracownikiem
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |