Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: WLR Training Group Sp. z o. o.

Przejdź do formularza kontaktowego

REKLAMACJE W BUDOWNICTWIE - prawo i praktyka


Szkolenie kierujemy do osób związanych z szeroko rozumianym rynkiem budowlanym i deweloperskim. Uczestnictwo w zajęciach umożliwi Państwu zdobycie i usystematyzowanie wiedzy na temat procesu reklamacji, które mogą pojawić się na każdym etapie realizacji przedsięwzięcia budowlanego.

Cele szkolenia
Przedstawienie regulacji prawnych związanych z reklamacjami w procesie budowlanym.
Praktyczne omówienie postępowania reklamacyjnego od momentu złożenia reklamacji do jej finalnego rozpatrzenia.
Omówienie problemów powstających przy rozpatrywaniu reklamacji pomiędzy Inwestorem, Wykonawcą, Odbiorcą Finalnym oraz Projektantem.
Poznanie odpowiedzialności Inwestora, Wykonawcy i Projektanta w sytuacji, gdy występuje wada fizyczna bądź usterka.
Przedstawienie polubownego oraz sądowego procesu rozstrzygania reklamacji.

Program

1. PRZEPISY REGULUJĄCE PROCES REKLAMACJI W BUDOWNICTWIE.
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane - zagadnienia dotyczące podstawowych definicji w prawie budowlanym.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny - zagadnienia dotyczące rękojmi za wady oraz gwarancji w umowach: sprzedaży, o dzieło, o roboty budowlane oraz umowy o prace projektowe.
Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów - zagadnienia dotyczące konsumentów.

2. PODSTAWOWE REGULACJE USTAWY PRAWO BUDOWLANE.
Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego - aspekty podstawowe.
Postępowanie poprzedzające rozpoczęcie robót budowlanych - aspekty podstawowe.

3. DZIAŁALNOŚĆ KOMÓRKI DS. REKLAMACJI W FIRMIE.
Organizacja komórki ds. reklamacji.
Odpowiedzialność komórki ds. reklamacji.
Rodzaje reklamacji i ich definicje.
Gwarancja.
Organizacja i opis postępowania reklamacyjnego w firmie.
Zasady działania serwisantów.

4. ZAWIERANIE I REALIZACJA UMÓW W PROCESIE BUDOWLANYM.
Zawieranie umów. Strony umowy w procesie budowlanym.
Oferta i jej przyjęcie.
Aukcja.

Przetarg. Podstawy przetargu na gruncie przepisów Kodeksu cywilnego.
Organizacja procesu przetargowego w firmie.
Komisja przetargowa: cele, zadania i odpowiedzialność.

Rodzaje umów. Umowa sprzedaży.
Umowa o roboty budowlane.
Umowa o dzieło.
Umowa o prace projektowe.


5. STRONY ORAZ ICH POZYCJA W PROCESIE REKLAMACYJNYM.
Reklamacje Przedsiębiorca - Przedsiębiorca. Reklamacje Inwestor - Wykonawca.
Reklamacje Wykonawca - Podwykonawca.
Reklamacje Inwestor - Projektant.

Reklamacje Producent materiałów-Wykonawca/Inwestor. Prawa i obowiązki stron.
Zasady składania reklamacji.
Rękojmia za wady fizyczne i prawne rzeczy.

Tryb zgłaszania reklamacji na gruncie: Umowy sprzedaży.
Umowy o roboty budowlane.
Umowy o dzieło.
Umowy o prace projektowe.


6. POSTĘPOWANIE POLUBOWNE W ZAKRESIE REKLAMACJI (ARBITRAŻ).
Postępowanie polubowne.
Ugoda i jej warunki.
Sądownictwo polubowne.

7. POSTĘPOWANIE SĄDOWE W ZAKRESIE REKLAMACJI.

8. ZAWIERANIE UMÓW - NIEDOZWOLONE KLAUZULE UMOWNE (KONSUMENCI).

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Radca prawny.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Na listę radców prawnych został wpisany 14 lipca 2008 roku pod nr 1609.
Specjalista w zakresie prawa gospodarczego i cywilnego (zagadnienia dotyczące kontroli podatkowej i skarbowej, prawo pracy, umowy handlowe w obrocie gospodarczym, fuzje i podziały spółek, windykacja należności, proces reklamacji) oraz prawa budowlanego.
Mediator w sprawach cywilnych przy Krajowym Sądzie Arbitrażowym w Warszawie.
Przez ponad trzy lata pracował, jako Prawnik Działu Prawnego w Krakowskiej Fabryce Armatur SA (KFA SA) gdzie był odpowiedzialny za obsługę prawną firmy, a w szczególności reprezentowanie firmy, jako pełnomocnik procesowy, opracowywanie projektów umów, opiniowanie ich pod względem formalno-prawnym oraz udział w negocjacjach dotyczących treści zawieranych umów przez Spółkę. Związany był również z sektorem finansowym, gdzie pracował w Działach Prawnych Prosper Banku SA oraz Kredyt Banku SA i zajmował się obsługą prawną windykacji należności.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2014-10-24 - Zakończenie: 2014-10-24

Cena: 850 (PLN) + 23% VAT = 1045.5 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: REKLAMACJE W BUDOWNICTWIE - prawo i praktyka
Organizator: WLR Training Group Sp. z o. o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |